„Toričelio stabdžiai“: neįtikėtino efektyvumo vakuuminių stabdžių sistema (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2015-06-19 11:19
Viskas veikia lipučkės principu, kaip prisisiurbs jei kelias nelygus ar grublėtas? Iš viso atrodo kad visiškai prašauta su tokia sistema.. gal geriau inkarą išmeskim?
MZ 2015-06-19 11:46
Lietuvos zvyrkeliams tik plugas pedes . tvirtinti ant kablio sustojimas momentinis
immortallt 2015-06-19 11:49
Žvyrkėliais nėra ko lakstyti. O tai sakai nėra medžiagų, kurios priglunda prie ne visai lygaus paviršiaus?
kestutisz 2015-06-19 12:05
Limpančių medžiagų tai gal ir yra, tik neįsivaizduoju kaip tas devaisas gali būti staigiai išmetamas ir ant nelygaus reljefo nemestelti į viršų/šoną... Inkaras ant kablio bent jau trajektorijos nesugadintų :)
immortallt 2015-06-19 13:51
Kodėl limpantis? Priglundantis - įvairios gumos. Kablys nors atrodo fun, bet kaip ir kur užsikabins geras klausimas
SaMaras 2015-06-19 14:02
Na čia stabdymo esmė ne kad priglunda, o aiškiai rašo kad vakumas (kaip stiklo pernešimui siurbtukas)
Nerkus 2015-06-19 15:50
Žvirkeliu važiuojant reikia ABS'ą išjungti, bo su ABS'u žvirkelyje visiškai nestabdo. Tik problema, jog tokio mygtuko nėra... Tik turbūt šiuolaikinėse mašinose išimti ABS'o saugiklio nlb galima.
Atk 2015-06-19 20:17
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
vietinis 2015-06-19 20:59
kas čia per veiksmas?
procc 2015-06-19 21:04
Gal ir nebloga ideja lygiems, visiskai neduobetiems keliams.
SaMaras 2015-06-19 21:52
pasitikrink teoriją... efektyviausias stabdymas yra stabdyti tik tiek kad vos vos nepradėtų slysti.. jau žiūriu ateina karta kuri nevairavus be abs ant ledo
Nerealiai 2015-06-20 02:50
Kam tavo manymu išrastas ABS? Jeigu ratai užsiblokuoja, tu paprasčiausiai slysti, o jei dar lyja lietus, tai gan toli gali slyst.
immortallt 2015-06-20 10:19
Nueik i lauka ir pasiziurek ant kuriu ratu pas tave yra stabdziu kaladeles dviracio galas pradeda labai lengvai slysti, tad blogai ir stabdo. Nesuprantu, kam montuoja diskinius stabdzius. Priekis - kita kalba. Ten iki 90% stabdymo jegos yra, svarbu tik gerai uzgulti galini rata ir gerai isiremti i vaira. su masina irgi panasiai, galas stabdo gan mazai ir pradeda nesioti jei perspaudi prieki.
Arthuras 2015-06-20 10:40
Diskiniai ant dviračio yra tam, kad važiuojant per lietų, purvą, sniegą - jie veiktų. Jie yra aukščiau ir jų paviršius raižytas, todėl veikia bet kokiu oru. Paprasti stabdžiai ant dviračio - per lietų neveikia.
Marius.brn 2015-06-20 11:46
Vytax 2015-06-20 15:08
Gerai įsibėgėk ir staigiai stabdyk su dviračio priekiniu ratu. Sustosi garantuotai,... persivertęs per vairą ir veidu trindamas į asfaltą.
Atk 2015-06-20 20:48
Aš iš vis nevairavęs automobilio. Bet mano dviratis geriausia styabdo, kai abu ratus stabdau, todėl logiškai ir automobilis turėtų geriausiai stabdyt, kai visi ratai stabdo.
Atk 2015-06-20 20:50
Jei graitis didelis, gal ir slysi, bet tai bus trumpiausias stabdymo kelias, logiška? Juk jei tu ne iki galo stabdysi, tai jis kažkiek ir riedės ir bus ilgesnis stabdymo kelias, o per tą laiką galės ir žmogų nutrenkti.
Atk 2015-06-20 20:55
Man veikia ir paprasti. Bet V tipo stabdžius sunku labai atreguoliuoti ir jeigu ratlankis kreivas, tai dar sunkiau. Todėl diskiniai matyt lengviau atreguliuojami. V tipo po žiemos gali vienas stipriau spaust tas V stabdis, kitas silpniau, nes parudijo ir vėl reikia reguliuoti, daug su jais reguliavimo problemų, todėl diskiniai ir geriau. Bet ir V stabdžiai turi savo privalumų, kad stabdo prie pat ratlankio ir nėra apkovos stipinams ir galbūt lengvesni, nes kažkodėl plento dviračiau naudoja V tipo stabdžius. Na o vaikams dėl paprasto reguliavimo galima ir diskinius padėt.
Atk 2015-06-20 20:59
Aš manau, kad tokie stabdžiai naudoti įprastai stabdant yra ne kas. Jie galėtų būti naudojant išimtinais atvejai, kai priešais žmogus ar stulpas, tada kad spaudi labai stypriai ir stabdymo kelias labai trumpas tampa, tokie tarsi vienkartiniai ar šimtakartiniai, bet ne pastoviai su jais stabdyti, kai galima ir su paprastais stabdyti.