„Toričelio stabdžiai“: neįtikėtino efektyvumo vakuuminių stabdžių sistema (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2015-06-20 21:05
Tikra tiesa. Aš visada stabdžiau galiniais, priekiniais tik nebent kai lėtai važiuoju. Nes kartą buvau su dviračiu persibertęs su priekiniais stabdydamas, nors ir greitis buvo nedidelis sąlyginai. Stabdžiau su priekiniais, paskui pripratau ir kai reikėjo stabdyt paspaudžiau priekinius ir persiverčiau, todėl paskui pradėjau galiniais stabdyt, priekiniai reikalingi, jei reikia labai greit sustoti, tada kartu ir galiniai ir priekiniai ir tada dviratis nepersivers. Priekinias geriau nestabdyt, nes paskui įprantama ir kai reikės stabdyt, paspausi juos dideliu greičiu važiuojant ir kuvelriokšt.
Borland 2015-06-20 22:03
O tai kas bus jei prie šulinio dangčio prisisiurbs?
Nerealiai 2015-06-21 00:52
Automobilyje visi ratai ir stabdo. Proporcingai didesnis krūvis tenka priekiniams stabdžiams, maždaug 60-70% ir galui atitinkamai 40-30%. Tai gali akivaizdžiai suprast vien pažiūrėjęs į prekinius ir galinius stabdžių diskus, priekiniai žymiai didesni.
X-log 2015-06-21 01:25
Stabdau priekiniais ir problemu nematau - normaliais hidrauliniais stabdziais gali moduliuoti taip, kad persiversi nebent priekiniam ratui i duobe papuolus. O stabdyti vien tik galiniu - padangu gadinimas. Dabar apie situos "vakuuminius stabdzius" - lyginti ju su ABS neiseina, ABS pagrindine paskirtis yra stabdymo metu islaikyti automobilio kontrole (uzsiblokavus ratams tampama "keleiviu"), praktiskai tik sausame asfaltuotame kelyje ABS sutrumpina stabdymo kelia, ant biraus pavirsiaus (zvyro, smelio, purvo) uzblokavus ratus stabdymo atstumas mazesnis. Sitas "stabdis" veikia kaip inkaras - stabdymo metu niekur nepasuksi. Siaip idomu ar panasaus efekto negautumem visa ta plokste padengus apyminkste guma ir ja prispaudus prie kelio