Dar viena naujiena iš „Facebook": vartotojams ji patiks, verslui taps nauju galvos skausmu (0)
Socialinio tinklo „Facebook“ vartotojams šiandien pranešta apie naują funkciją, kuri leis dar labiau kontroliuoti naujienų srautą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Facebook“ kompanijos kūrėjai kiek anksčiau patarė verslo atstovams tiesiog nusipirkti jų „Facebook“ puslapiams skirtus „pamėgimus“, dar geriau žinomus kaip „like‘us“. Tokį patarimą „Facebook“ grindė mintimi, kad „like‘ų“ pirkimas padės pasiekti kuo daugiau žmonių naujienų sraute.
Tačiau bėgant laikui atsirado vis aršesnė konkurencija dėl vietos vartotojų naujienų sraute, o tai nulėmė dar didesnius apribojimus reklaminiuose ir rinkodariniuose įrašuose. Kartu visa tai atsiliepė ir puslapių pasiekiamumui, puslapio „like‘ai“ ėmė prarasti savo vertę.
Tačiau dabar „Facebook“ pasiūlė naują funkciją, kuri gali padėti išspręsti „like‘ų“ vertės mažėjimo problemą. Atsirado nauja įrankio juosta, kuri leidžia užmegzti „intymesnius santykius su „Facebook“ vartotojais“, kurie labiausiai rūpi.
Naujoji funkcija vadinasi „See First“. Pirmiausia ji buvo pasiūlyta Jungtinėse Amerikos Valstijose, tačiau netrukus turėtų būti pasiūlyta ir kitų žemynų „Facebook“ vartotojams.
„See first“ funkcija leidžia vartotojams nueiti į bet kurį „Facebook“ puslapį, draugo profilį ar grupę ir įtraukti jį į sąrašą tų subjektų, kuriuos savo naujienų sraute norima pamatyti pirmiausia.
Tai užtikrina, jog garantuotai nepraleisite nė vieno iš „See First“ sąraše esančių subjektų įrašų, jie bus naujienų sraute pažymėti mėlyna žvaigždute.
„See First“ gali būti traktuojamas kaip Šventasis Gralis rinkodaros specialistams, įgyvendinantiems savo kampanijas socialiniame tinkle „Facebook“. Nuo šiol verslo atstovai galės gauti naudą iš bet kurio įrašo, paskelbto „Facebook“.
Rinkodarinės ir reklaminės žinutės „Facebook“ neretai būdavo naujienų sraute tiesiog pradanginamos, tačiau nuo šiol situacija turėtų pasikeisti. Į „See First“ sąrašą įtraukto subjekto kiekvienas pranešimas neabejotinai atkreips jūsų dėmesį.
Naujoji paslauga „Facebook“ vartotojams taip pat gali suteikti daugiau individualumo. Nuo šiol naujienų srautą galima susikurti labiau specifinį ir atitinkantį asmeninius poreikius.
Pavyzdžiui, į „See First“ įtraukus naujienų portalų ir kitų žiniasklaidos atstovų „Facebook“ profilius, jūs iš esmės galite tapti vien tik Lietuvos ar pasaulio naujienų skaitytoju. Sporto puslapių įtraukimas gali jus paversti sporto naujienų ekspertu.
Neabejojama, kad „See First“ funkcija gali stipriai neigiamai paveikti tuos „Facebook“ puslapius, kurių savininkai iki šiol mokėjo už didesnį įrašų pasiekiamumą. Dažnas jų pirkdavo reklamas, kad gautų daugiau „like‘ų“.
Tačiau dabar žaidimas pasikeitė, kadangi „Facebook“ puslapius administruojantys verslo atstovai turės vėl sukti galvą, kaip priversti vartotojus įmones įtraukti į „See First“ sąrašą.