Didžiosios „Logitech“ naujienos - sulauksime naujo prekės ženklo (Video) (0)
Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šveicarijoje (Lozanoje) įsikūrusi kompanija bent kol kas nenaikins daugeliui vartotojų puikiai pažįstamo „Logitech“ prekės ženklo. Tiesa, jis bus atnaujintas. Kurį laiką bus naudojami du ženklai.
Naująjį – „Logi“ – dar šiais metais vartotojai pamatys ant mobiliųjų įrenginių priedų, pavyzdžiui, ant planšetėms skirtų klaviatūrų ir dėklų. O kompiuterių pelės, klaviatūros ir kita įranga toliau bus žymima senuoju.
Brackenas Darrellas, „Logitech International“ generalinis direktorius, sako, kad kompanijos ženklas ir įvaizdis yra kiek senamadiški.
„Ėmėmės naujų produktų kategorijų – ne asmeniniams kompiuteriams skirtos įrangos – gamybos, ir senas logotipas nebeatrodo toks energingas kaip šie produktai. „Logitech“ kvepia 1980-aisiais“, – komentuoja B.Darrellas.
B.Darrellas, kuris anksčiau vadovavo kompanijai „Procter & Gamble“, „Logitech“ vairą perėmė prieš 2,5 m. Per tą laiką jis sumažino bendrovės produktų portfelį, gerokai paspartino naujų produktų vystymo ciklą ir pagerino bendrovės rezultatus.
Praėjusiais finansiniais metais, kurie pasibaigė šių metų kovo paskutinę dieną, „Logitech“ grynasis pelnas, palyginti su ankstesniais metais, padidėjo beveik dvigubai, iki 135 mln. USD. Kompanijos akcijų vertė per tą patį laiką padidėjo 20%, rašo „The Wall Street Journal“.
Ponas Darrellas tikisi, kad prekės ženklo ir įvaizdžio pakeitimas padės privilioti daugiau jaunosios kartos atstovų ir leis padidinti pardavimus bei kai kurių produktų kainas.
„Mūsų tikslas dabar yra užtikrinti apie 10% siekiantį metinį pardavimų augimą ir apie 10% veiklos pelno maržą“, – sako „Logitech“ vadovas.
Naująjį prekės ženklą kūrė Londono bendrovė „Design Studio“.