Sukurtos 5 kartos beorės padangos „iFlex“ (Video)  (5)

Automobilių pramonėje vien per pastarąjį dešimtmetį pristatyta tiek naujų technologijų, kiek senesnių automobilių savininkams sunku net įsivaizduoti. Tačiau pradurtų padangų problema aktuali ir brangiausių automobilių savininkams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pradūrimams atsparios padangos („Run-flat“) ją išsprendžia tik iš dalies. Su tokia padanga galima nuvažiuoti iki 150 kilometrų, bet vėliau vis vien reikia stoti jos keisti.

Tačiau padangų gamintojas „Hankook“ sukūrė padangą, kurios visai nereikia pripūsti ar tikrinti joje esančio slėgio. Ši padanga atspari pradūrimams ir niekuomet nesubliūkšta.

Pietų Korėjos įmonė jau anksčiau buvo sukūrusi nesubliūkštančią koncepcinę padangą „iFlex“, tačiau naujoji, jau penktos kartos „iFlex“, praktiškai paruošta masinei gamybai.

Šios padangos pritaikytos montavimui ant įprastų ratlankių.

Gamintojas patvirtino, kad per bandymus, kuriuose automobiliai su šiomis padangomis važiavo iki 130 km/val greičiu, šios padangos veikia taip pat gerai, kaip ir įprastos. Taip pat šios padangos atlaikė išbandymus slalomo trasoje, buvo tikrinamas jų stabilumas, standumas bei patvarumas

„Hankook“ neatskleidė, iš ko naujosios padangos gaminamos, tik užsiminė, kad tai naujo tipo ekologiška medžiaga. Iš jos išlietas geometrinių formų korys padangos viduje atstoja standumą ir tvirtumą, kurį padangai paprastai suteikia tinkamas slėgis.

Kada šios padangos pasirodys parduotuvėse, gamintojas nekomentavo, bet turint galvoje, kad jos jau buvo išbandytos ne tik laboratorijoje, bet ir kelyje, tai galėtų įvykti per keletą artimiausių metų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(60)
(1)
(59)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: