Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2015-10-12 12:11
Man visada idomu, kaip jaustis tokio "zverisko" bmw kurejams, kai jie verciasi per galva kurdami kazkokius purkstukus, specialu ausinima, anglies pluosto kebula ir kita bruda, tam kad ju "monstras" isvystytu 500AG, iki 100 isibegetu per 3.8 sec ir butu labai "taupus" su 8.3l/100km
Tuo tarpu, kita kompanija uzsibrezia padaryt seimyniska sedana, kuri visu pirma butu labai saugi, ergonomiska, su daug daug bagazo ir sedimu vietu.
Bet tas seimyninis sedanas taip abdeda sita "monstra" kad net sunku juos lygint:
762 arklio galios
0-96km/h 2.8 sekundes.
2.6 litro 100km.
As zinoma, kalbu apie tesla model s.
Primena Kodak sloves metus, kai jie vis tobulino ir tobulino juostine fotografija, kai tuo tarpu kiti pradejo zaisti su skaitmeniniais fotikais. Kaip viskas baigesi mes visi puikiai zinom.
hamann 2015-10-12 12:59
Radai ką lygint. Statyk į trasą ta gts ir teslą, and you will see what happens.
immortallt 2015-10-12 13:37
Audrius, hamann teisus. Tesla gerai, kol nėra didelių greičių. Nors BMW ir praloštų drag'ą iki kokių 150-180km/h, bet toliau Tesla gautų į miltus kaip reikiant, net nuėmus ribotuvą, nes arba išlydysi akumą, arba tiesiog jis išsikraus.
Bet taip, civiliui tesla elektromobiliai yra žvėrys ir kartais sudvejoju, ar protinga paprastiems paduoti tokį žvėrį.
Audrius 2015-10-12 14:16
zinoma, kad trasoje bmw tesla paliktu, bet as siaip sakau, kad kaip skiriasi technologijos. Modelis S niekada ir nebuvo kuriamas, kaip sportine masina, bet visvien ji galima lygint su M ir AMG. Tai kas bus kai tesla padarys sportine? Man tikrai keista, kad visi masinu gigantai vis dar rimtai neziuri i elektramobilius..
bahuriux 2015-10-12 16:51
Tai kad tesla išvis ir paradėjo nuo sportinio roadsterio. https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster Ir visai neblogas, tik kaina
maaarrss 2015-10-12 17:25
Iš kur tu tuos 2,6 litro ištraukei? Pas Tesla? O.o
Audrius 2015-10-12 17:27
Tas tiesa, bet roadster labiau buvo pirmas kompanijos blynas. Jie naudojo lotus baze ir siaip, techniskai jis zymiai prastesnis nei model s.
Didele kaina visu pirma del to, kad tuo metu tesla neturejo normalaus fabriko ir kitu gamybos pajegumu, plius reikejo daug ka pirma karta daryt ir visa gamyba buvo labai limited edition, todel ir gavosi tokie brangus.
Labai laukiu 100% sportines teslos!
immortallt 2015-10-12 17:41
Tesla visad savo strategijoje dėstė, kad pirma gamins brangius, sportiškus automobilius, už kuriuos moka daug, nes tik taip gaus pinigų vystyti visiems prieinamus. Jei į Tesla sudėtum 3x silpnesnius variklius, kaina būtų mažesnė, net elektros sąnaudos kiek sumažėtų, bet nebebūtų toks trokštamas pasiturinčiųjų žaisliukas.
Audrius 2015-10-12 17:44
Is teslamotors forumo. Bet, cia zinoma, energijos suvartojimo ekvivalentas. Elekriniai varikliai bent 2x efektyvesni nei vidaus degimo, plius model s labai aptakus, tai taip ir gaunasi.
trapecijus 2015-10-12 20:50
Žinoma dizainas - skonio reikalas, bet manau dauguma sutiks, kad ratai ant to BMW uždėti tikrai baisūs.
bahuriux 2015-10-12 21:53
Ratai klasikiniai su kuriais BMW jau 30+ metų, tik tiek kad šį kartą paauksuoti
Geras žveris.
Robkinas 2015-10-13 06:12
Jeigu būtų galimybė pirkti Tesla model S arba šitą marozmobilį, vienareikšmiškai rinkčiausi Tesla. Pripažinkime, Lt gatvės ir keliai vis labiau panašėja į apverktinos būklės kelius, tai su marozmobiliu važinėdamas nespėsi dugno virinti arba nuplėštus duslintuvus rankioti nuo kelio. O su šituo Tesla elektrovežiu miesto gatvėje labai yzi bet kokį VDV monstrą galima padėti į vietą nuo šviesoforo iki šviesoforo (jei jau apie dragus kalbame).
hamann 2015-10-13 07:34
Nežinau kokioj skylėj tu važinėji, bet pas mane viskas ok, keliai gražūs tvarkingi. Bet čia lietuvio bruožas, amžinai skųstis kuo nors.
sub 2015-10-13 14:55
Čia mažos? Virš 5 ltr/100 km. jau nebėra mažos šiais laikais. Su M4 vakar prasilenkiau, tik ne GTS, atpažinau tik iš veidrodėlių, nes tokie pat kaip pas šitą straipsnyje. BMW kažko pradeda stipriai atsilikti nuo Mercedes dizaino prasme, nebent I serija kažką naujo duos.
immortallt 2015-10-13 15:11
Nu žinai, palyginai... Čia yra itin galingas sportinis automobilis. Dar palygink reaktyvinio variklio sąnaudas su automobilio.
Nors asmeniškai rinkčiausi irgi Tesla, bet tikrai nemanau, kad šitas BMW M4 yra prastas. Tiesiog tai tik žaisliukas skirtas trasai. Tai nėra automobilis kasdienai ar šeimai, tad ir nelyginkite kaip tokio.
Audrius 2015-10-13 15:49
Man kuo toliau tuo labiau nepatinka vidaus degimo masinos. Kad suprast kokia cia atgyvena reik pabandyt i viska paziuret is sono.
Pvz, mums yra visiskai priimtina, kad jei garaze uzvesi masina, tai po poros minuciu mirsi. MIRSI. Ir tokie daiktai yra uzkimse visu miestu gatves. Jau nekalbu apie triuksma ir kita tarsa. Kai pagalvoji, tai cia beprotyste..
Speju ateity zmones ziures i dabarti taip, kaip mes ziurim 18a Londona ir Paryziu-be kanalizacijos, su atvirais srutu groviais vidury gatviu.
Robkinas 2015-10-13 20:04
Aš nesiskundžiu, aš konstatuoju faktą. Visą Lietuvą esu išvažinėjęs skersai išilgai, todėl galiu objektyviai tau pasakyti, kad gatvės miestuose baisios. Kalbant apie didžiuosius miestus, išskirčiau Kauną ir Klaipėdą - šiuose miestuose su gatvių būkle yra stipriai pasistūmėta į gerąją pusę. Toliau, Panevėžio gatvės siaubingos, Marijampolėje taipogi, dauguma pagr. gatvių baisios, nu ir t.t.
Turiu automobilį su švelniai"drop'inta" pakaba, tai po Vilnių važinėti yra tragedija, ko nepasakyčiau apie Klaipėdą. Gyvenu Vilniuje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW M4 GTS – 500 AG automobilis gatvėms ir lenktynių trasoms