BMW M4 GTS – 500 AG automobilis gatvėms ir lenktynių trasoms
(17)
Vokietijos automobilių gamintojas BMW spalio pabaigoje Tokijuje prasidėsiančioje automobilių parodoje pristatys naują, itin greitą „M“ serijos automobilį – M4 GTS. Lenktynėms skirtas dvivietis modelis, kuris tuo pačiu pritaikytas ir įprastiems keliams, turės naujas technologijas ir bus išleistas ribotu 700 vnt. tiražu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„Su BMW M4 GTS debiutuos dvi technologijos – viena automobilio priekyje, ir viena – gale. Priekyje, po kapotu bus montuojamas variklis su nauja vandens įpurškimo technologija. Ji serijiniame modelyje bus panaudota pirmą kartą. Su modeliu pasirodys ir dar viena naujovė – organinių šviesos diodų (OLED) technologijos galiniai žibintai. Ši technologija atveria neįtikėtinų efektų galimybes“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Į M4 GTS montuojamas vienaeilis šešių cilindrų 3,0 litro darbinio tūrio variklis, kuriame papildomai bus integruota vandens įpurškimo sistema. Ji padeda dar labiau padidinti motoro galią – ši sieks 500 AG – ir sukimo momentą, iki 600 Nm. Nuo 0 iki 100 km/val. kupė įsibėgėja per 3,8 sekundės, o garsųjį Niurburgringo lenktynių trasos Šiaurinį žiedą įveikė per 7:28 minutės.
Žadama, kad automobilio degalų sąnaudos išlieka mažos – 8,3 l/100 kilometrų.
Lengvinant automobilio kėbulą pasitelktas sustiprinto anglies pluošto ir plastiko lydinys (CFRP), kuris naudojamas ir automobilio kėbului, ir interjere. Šis lydinys naudojamas kapotui, stogui, sėdynėse, duryse, kėbulo sutvirtinimui, salono elementuose ir pan. Iš viso automobilis sveria 1510 kg, arba 3 kg/1 AG.
Bazinėje komplektacijoje bus septynių laipsnių dvigubos sankabos M DCT greičių dėžė. Pavaras keisti vairuotojai galės ir mechaniškai, ant vairo esančiomis svirtimis.
Automobilio priekyje montuojami BMW vizitine kortele tapę dvigubi apvalūs žibintai, kuriuose naudojamos LED lempos.
Automobilio gale esančiuose „L“ formos žibintuose pritaikyta OLED technologija, kuri naudojama įvairiems ekranams – nuo mobiliųjų telefonų iki televizorių. Pirmą kartą ši technologija panaudota ir galinėms lempoms bei posūkio signalams serijinės gamybos automobiliuose. Ji išskirtinė tuo, kad yra plona (1,4 mm storio) ir gali kurti šviesą visame paviršiuje arba tiksliai aktyvuoti tik dalyje jo ir tokiu būdu sukurti įspūdingai atrodančius efektus.
Kitoks ir M4 GTS salonas: vairuotojo bei keleivio sėdynės – apie 50 proc. lengvesnės nei standartinio M4 modelio. Jos padengtos „oda bei papuoštos „M“ serijai būdingomis linijomis. Oda naudojama ir sportiniam vairui, turinčiam šio modelio sportiškumą išduodančią 12-tos valandos žymę.
BMW numato, kad 300 iš 700 „BMW M4 GTS“ automobilių bus skirta tik JAV rinkai.