Nafta pasaulyje rekordiškai pinga, o degalai Lietuvoje – brangsta

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

hamann 2015-12-15 08:50
Here we go again.. Jau senokai šitų debiliškų pasibėdavojimų dėl kuro kainos nesimatė. Tai prašom.
Paramotoras 2015-12-15 09:19
Aga norgai ir nafta kasa ir nafta pinga o kuras blin vos ne kas savaite brangsta
AndriusBalsys 2015-12-15 09:42
O taip, kuras taip brangsta, nuo 4.5 lito už litrą dyzelio prieš 2 metus "pabrango" iki 3.1 lito prieš ~1,5 savaitės ir "pabrango" iki 3 litų vakar. Jei taip toliau, tuoj "pabrangs" iki 2.8 lito.
Laumzirgis 2015-12-15 11:36
tikra tiesa apie neigiama brangima.
lizunas 2015-12-15 12:23
Juk suskystintos dujos tai brangsta...
Kadras 2015-12-15 12:40
Joo... dyzelis bekainuoja 83 centus... tikrai nepinga gal uzteks zmoned durninti, su tokiais debiliskais straipsniais?
MindaugasV85 2015-12-15 12:44
Prieš mėnesį buvau Italijoj, tai ten DK prie trasos kainuoja 1.50Eur, mieste apie 1.30Eur. Bet pas mus kaip visada - dėl 5ct kryžiaus keliai nueinami
PupuDede 2015-12-15 14:37
Ale ziuriu cia visi ant tiek prie bapkiu, kad tikriausiai net arbatos paliekate degalineje 20%.
aurimokas 2015-12-15 14:58
Vilniuj dauguma uždirba ~400-500 €, toliau nuo Vilniaus mažesniuose miestuose - 280€ į rankas. Kiek Italijoj žmonės uždirba? Vidutiniškai 1923€ pagal 2014m. duomenis. Pas mus vidutinis atlyginimas pagal 2013m. duomenis (tokius pateikia informacinis šaltinis) 524€. Kur žmogus už vidutinį atlyginimą daugiau kuro gali įpirkt? Atsakyk sau į šitą klausimą ir suprasi kur kuras yra brangesnis - Italijoj ar Lietuvoj. Informacinis šaltinis: http://www.reinisfischer.com/average-sa ... union-2014
Webbus 2015-12-15 15:21
Jau kaip nusišneki, tai net baisu Koks skirtumas kokia alga. Kuro kainos priklauso nuo pasaulinių kainų. Tai, kad tu neįperki kažko, nėra parduodančios pusės reikalas. Gal nori savo paslaugas/produktus pardavinėti į Afriką už centus, kad jie galėtų įpirkti? Juk jie neuždirba tiek kiek mes Lietuvoje, todėl tu privalai dabar jiems nuleisti kainą. Logika tokia pati, kaip ir tavo poste
aurimokas 2015-12-15 15:22
Matosi kad stiprus ekonomistas esi ir maximoj pieno pakelį 0.9l perki už 0.69€, nes tai yra pigiau nei 1l pieno pakuotė už 0.71€ Eik pasimokyk dar ekonomiką iš Vėsaitės
AndriusBalsys 2015-12-15 15:28
Kad būtent webbus teisus, kuras yra tarptautinė prekė, jinai visiškai nepriklauso nuo šalies perkamosios galios. Nei kolonėlė, nei perdirbėjas negali to pakeisti. Jie negali dirbti nuostolingai, nes tada tiesiog užsidarys ir nebus kas iš vis tiekia, arba tieks tokiom kainom, kaip dabar. Nu nežinau iš kur tokios algos Italijoje, bet žinau, italas, su magistriniu išsilavinimu inžinerijoje dabar gali tikėtis darbo už 800€ po 6-12 mėnesiu neapmokamos praktikos.
bahuriux 2015-12-15 15:41
Pamiršai akcizus ir PVM kas visiškai yra reguliuojama valstybės ir priklauso nuo kiekvienos ES valstybės atskirai, todėl kuro kainos praktiškai daugiau priklauso, nuo valstybės reguliavimo, nei nuo degalinių maržų. Ir nemaniau, kad italai su inžinieriaus magistru dirba, tik už maistą, nu bet gal tu geriau žinai. Beto baikit zysti, kad kuras brangus, pilkitės kad ir čia http://www.jozita.lt/ Man labai neramu dėl kitko, ne dėl kuro vs naftos kainos. Kodėl neatpigo nei viena prekė nei vienu centu, neskaitant sezoniškumo, dėl atpigusių degalų ir kitų rūšių ne automobilinio kuro?
AndriusBalsys 2015-12-15 16:10
Nes kuras kaštuose neatsispindi taip greitai, plius augo daug kitų kaštų, kaip darbo. Lietuva negali nustatyti mažesnių akcizų nei dabar yra. PVM lengvatos irgi būtų blogai, nes Lietuva laikosi tarptautinių įsipareigojimų, ypač po Paryžiaus konferencijos turėtų. Pažįstamo situacija, Lietuvoje galvoja įsidarbinti, dirbant prie Vilniaus jam siūlo pradėti nuo 900€ + transportas.
aurimokas 2015-12-15 16:19
Pažįstamo situacija - uždirba 3k€/mėn. kaune + transportas + kompiuteris + darbinis mobilus telefonas. Tai? Paklausk pas savo darbovietės buhalterę ar uždirba ji tuos 900€ ir ar gauna transportą ir kitus papildomus bonusus. Taip kad nereikia galvot, kad visi uždirba vadovų atlyginimus Lietuvoj. O Lietuva jau seniai okupuota ES ir iš ES centrinio komiteto gautus nurodymus vykdo. Jokio stuburo jau seniai nėra mūsų valdžioje. Norėtų, spjautų į tuos nurodymus ir darytų taip, kad būtų geriau paprastiems žmonėms, o ne kažkokiems dėdėms kurie sėdi Briusely, gauna kosminius atlyginimus už nosies krapštymą ir diriguoja kas ir kaip turėtų gyventi.
Webbus 2015-12-15 16:24
Ekonomistas nesu itin stiprus, bet turiu daug žinių ir puikiai gaudausi, taip pat ir ekonomikos diplomą turiu, tad ačiū
hamann 2015-12-16 07:51
Kad daugelyje statoilų dabar jau yra savitarnos terminalai, kas nenori stovėt susimoka juose
aurimokas 2015-12-16 09:45
Ilgiuosi LDK laikų, kai mūsų kunigaikščiai nelaižė subinės kryžiuočiui ir nevykdė jo paliepimų ir užgaidų, o mušė be gailesčio ir rodė drąsą priešinantis okupantui.
AndyB 2015-12-16 09:55
Taip, tarsi ES liepė daryti kažką bloga. Esame bendrijos nariai, kur vykdome bendra aplinkosaugos politiką, laisvą prekių, kapitalo ir žmonių judėjimą ir t.t. ir t.t. Jei tau atrodo gyvenimo tikslas turėtų pigų kurą, tai tau kažkas negerai. Kuras pigus dažniausiai trečio pasaulio šalyse. O šiaip asmeninio transporto stipriai mažinti reikės ir plėsti visuomeninį.
hamann 2015-12-16 10:23
Gyventi kažkokiais prisiminimais (juo labiau net ne savo) ir jų ilgėtis yra apgailėtina. Apgailėtinas ir tu su savo nesibaigiančiais verkšlianimais, ir nesugebėjimu suvokti, kad be ES, dabar turbūt nedaug skirtumėmės nuo baltarusijos.