Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2015-12-22 09:04
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.
uodas 2015-12-22 09:11
paprastai - įpili biškeli daugiau nei galima biodizelino, beto atsiskai išviso bankinių aptarnavimo kortelių ir oplią, lieka daugiau nei visiems statoilams
p.s. traukia tikrai blogiau, bet cia jutiminiai veiksniai. pvz man geriau traukia ir maziau barška mašina, išvažiavus iš plovyklos...
obuglas 2015-12-22 11:13
Jozita yra tiek kartų tikrinta, pertikrinta ir užtikrinta, kaip ko gero nė vienas kitas degalinių tinklas Lietuvoje, tad tokių nesąmonių kaip papildomas biodyzelio kiekis, ar kreivi kolonėlių parodymai - neįmanomi.
bahuriux 2015-12-22 20:19
Labai noriu tavim tikėti, bet nuvažiuoju toliau su tuo pačiu dyz. kuro kiekiu iš Jozitos jei pilu iš pompos kuri skirta sunkvežimiams. Nežinau kaip tą paaiškinti, cetaninio skaičiaus skirtumu, kuro tankio skirtumu, kuro kiekio skirtumo, primaišyto biodyzelino, ar mano variklio specifika (senas geras VW 1,9 tdi su mechaniniu kuro siurbliu), ar dar bala žino kas, bet taip jau gaunasi, todėl ir pilu iš pompos skirtos fūroms ir man nerūpi. Beja Šilutėj Jozitoj dyz. kuras 0,79 Eur 2,73 Lt juk sakiau, kad bus mažiau 3 Lt jei pamenat.
obuglas 2015-12-22 23:55
Vairavimo stiliaus skirtumai? Net ir kelis kartus greičiau padraginus prie šviesaforo, tai pasijaučia bendrame nuvažiuotame atstume. Negaliu kompetetingai atsakyti, bet dyzelio cisterna turėtų būti viena, blogiausiu atveju kelios, bet sujungtos.
Kažkada buvo pasklidę kalbos, kad Jozita veža dyzelį iš Kaliningrado. Benzovežius pastoviai tikrindavo: ar turi visus pirkimo dokumentus ir etc.
kestutisz 2015-12-23 09:06
Jei tik išsilaiko tai ir puiku - klientui gerai dabar, užsidarys vien kontora - atsidarys kita. O "ilgalaikio verslo" vardas iš tiesų tai dzin, jis galbūt įdomus tik akcininkams. Ir tai tik tiek, kiek tai padeda išlaikyti žinomumą/klientų lojalumą.
immortallt 2015-12-23 09:13
Tai būtent ir įdomu iš akcininko pusės, kaip viskas tvarkoma. Klientui šiaip geriau kai rinka yra pastovi, nes po intensyvios kovos, kai įmonės išsekinamos ateina trūkumo laikotarpis, kai karaliauja didelės maržos.
Gal ir viskas gerai su ta Jozita, bet kad kartais prekiauja vos su 1-2ct antkainiu, nei kad kaina Orlen'e. O kur dar atvežimas, kolonėlė pati, darbuotojai.
bahuriux 2015-12-23 19:46
Užvedei ant teisingos minties mane, dabar padarysiu tokį eksperimentą. Pripilsiu sekantį kartą iš pompos skirtos lengvosioms ir pauostes išmetimo dujas sulyginsiu smarvę, su biodyzelinu turėtu netaip slykščiai smirdėti. Ir pasverti super tikslų tūrį irgi būtu neprošalį.
Važiuju panašiu maršrutu visada, gaza sapudžiu tikrai negailiu, bet tą darau visada pastoviai, tai neturėtu, kažkaip skirtingai atsiliepti per sąnaudas. Turbūt senos sistemos dyz varikliams labiau tinka mažiau valyta saliara, arba ji gali būti tiesiog didesnio tankio.
Dėl Jozitos dujų jau išsiaiškinau ankščiau, kad nuvažiuoju mažiau, dabar dyzelino eilė.
bahuriux 2015-12-23 20:30
Klientui yra geriau mokėti 0,79 Eur už litrą dyzelino, nei 0,94-0,035=0,905 Eur, lygiai taip pat kaip ir mokėti už tą patį, to pačio gamintojo duonos kepalą 0,72 vietoj 1,15 Eur, kaip ir už sūrį ~4 Eur vietoj ~5 už tą patį sūrį pvz, kalbu apie tuos pačius produktus, tik skirtinguose prekybos centruose. Jei nežinojai tai klientai yra itin nelojalūs ir visos lojalumo kortelės yra atgyvena ypač kalbu apie kuro kainas ir imkimm pvz. draudimą.
Jozita vežasi kurą patys su savo benzovežiais, galbūt vežasi ir ne vien tik iš Mažeikių kas ten juos žino, gal pvz naudoja sistemą panašią į swap. Jei jie sugeba dirbti su tokia maža marža tai puiku, tai tiesiog verslo pamoka konkurentams. Nereikai pamiršti dar ir to, kad jie nepriima banko (parazitų) kortelių, tik grynus, tai dar dasideda koks centas kitas prie pelno per litrą. Beto pamirštat masto ekonomoką, ju pelnas didelė apyvarta, o ne didelė marža, palygink eiles pas jų ir kitose degalinėse, beto nepamirškit, kad žmogus atvažiavęs į tokia pigia degalinę, kaip Jozita pilasi nuo pusės iki pilno bako, va jums ir verslo darymo pamoka. Kuro pompos darbas yra labai labai pigus, viskas jie neturi kitų išlaidų, o klientai moka ne už 20 litų su marža 10 ct, o už 50 litrų su marža 5ct, o eilės nesibaigiančios. Manai jiems skauda, kad už 5 km trys degalinės tuščios? Pats supranti, kad versle užuojautos nelauk, ateis kitas ir tave suės su visais š.
Labai pergyveni dėl sukaupto kapitalo, matyt to kapitalo iš 6 degalinių jie sukaupė, kaip konkurentai iš viso didžiausio tinklo ir jiem gerai. Kiek pamenu Jozita Šilutėj tokias mažas kainas jau laiko kaip minimum 5 metus ir jokios negandos jų nepalietė.
PS. Kai sekantį kartą pabrangs nafta iki 80-100+ USD/barelis, nepamirškit rašinėti komentarų, kad lengvai išgaunamos naftos jau nebėra ir apskritai naftos jau mažai likę, kad ateina naftos ir kt angliavandenilių badas ir kt. BS. O kad atsimintumėt, užsibookmarkinkit šitą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dyzelinas po 82 centus už litrą gali atkeliauti ir į Vilnių