Ką Tesla žada įgyvendinti iki 2020 metų (1)
Be visa kita, Muskas pažadėjo dramatiškai padidinti automobilių gamybą, išleisti vieną (ar galbūt du) visiškai naujus automobilius ir išpildyti save vairuojančių automobilių svajonę.
Pažvelkime atidžiau, ką E. Muskas žada įgyvendinti iki 2020.
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pabaigti Gigafactory
Elono Musko milžiniška baterijų gamykla Nevadoje yra būtina kompanijos ateičiai, nes ji padės sumažinti jos naudojamų baterijų kainą.
Gigafabrikas, užimantis maždaug pusės milijono kvadratinių metrų plotą, padės kompanijai stipriai sumažinti naudojamų baterijų savikainą dėl masto ekonomijos, inovatyvios gamybos, atliekų sumažinimo ir paprasčiausio optimizavimo, kai didžiuma gamybos proceso vyks po vienu stogu.
Tesla planuoja, kad fabrikas, visu pajėgumu pradėsiantis veikti 2020, padės sumažinti jos baterijų kainą 30 %.
Tiesą sakant, Tesla teigia, kad Gigafactory baterijų elementų pagamins daugiau, nei bendrai visi ličio jonų baterijų gamintojai pagamino 2013 m.
Pradėti Model 3 ir galbūt Model Y gamybą iki 2017.
Gigafabrike pagamintos baterijos galės būti naudojamos pirmajame kompanijos plačiajai rinkai skirtame Model 3.
Model 3 kainuos apie 35 000 $ ir vienu pakrovimu galės nuvažiuoti daugiau nei 200 mylių (320 km), sakė Muskas anksčiau šiais metais.
Rugsėjį Muskas teigė, kad Tesla planuoja pradėti Model 3 gamybą 2017 metais. Po kelių savaičių jis Twitteryje dar sakė, kad kompanija pademonstruos ir Model Y, kuris, kalbėta, bus Model 3 krosoverio versija, nors paskui jis tvitą ištrynė.
Tad, gali būti, kad iki 2020 Tesla išleis du naujus automobilius.
Per tris metus nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 1000 kilometrų.
Tesla automobiliai jau ir dabar nuvažiuoja toliausiai iš rinkoje esančių elektromobilių, bet iki 2017 Muskas siekia dramatiškai padidinti atstumą, kurį vienu įkrovimu galės įveikti Tesla automobiliai.
„Dabartinis rekordas priklauso Model S – 800 kilometrų (497 mylios), tai yra toliausiai nuvažiuota Modeliu S… jau nedaug trūksta“ rugsėjį sakė Muskas Danijos naujienų svetainei Borsen. „Spėju, 1000 kilometrų (621 mylios) atstumą įveiksime per metus ar porą. Sakyčiau, 2017-aisiais jau tikrai“
Muskas pridūrė, kad iki 2020 Tesla automobiliai vienu įkrovimu veikiausiai galės nuvažiuoti 745 mylias (1200 km).
Reikėtų pažymėti, kad nors toliausio Tesla nuvažiuoto atstumo rekordas yra beveik 500 mylių (800 km), oficialus, Aplinkos apsaugos agentūros patvirtintas Tesla Model S vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas yra ~265 mylių (~430 km).
Suteikti savo automobiliams visišką autonomiškumą iki 2018
Kitas drąsus Musko pažadas, susijęs su Tesla, yra, kad automobiliai bus padaryti autonomiškais iki 2018 metų. Ir panašu, tai vyksta.
Kompanija išleido savo pusiau autonominę sistemą Autopilot spalio gale, o lapkritį Muskas sakė, kad ragino šios technologijos kūrėjų komandą ir kad Autopilot suteiktas „superaukštas prioritetas.“
Visai neseniai, Muskas pasakė, kad jis tebesiekia per ateinančius du metus Tesla automobiliams suteikti „4 lygio“ autonomiją, tačiau, pridėjo, kad nors technologija gal ir bus, visiško priėjimo prie jos vartotojas gali ir negauti.
Muskas sakė, kad „Tesla autonominiams automobiliams pasirodžius, vairuotojams gali tekti palūkėti, kol galės visiškai paleisti vairą iš rankų“, nes mažai tikėtina, jog reguliuotojai iki to laiko bus parengę įstatyminį reguliavimą.
2020 gaminti po 500 000 automobilių kasmet.
2015 metais Tesla gamins po ~50 000 automobilių, tačiau iki 2020 ji sieks gaminti po ne mažiau, nei 500 000. Tai reiškia, kad vos per keturis metus gamybą reikės padidinti dešimteriopai.
Nors toks planas, be jokios abejonės, labai ambicingas, Muskas gan užtikrintas , kad kompanija gali pasiekti tokį agresyvų augimą.
Lapkritį, Baron Funds investuotojų konferencijoje, Muskas sakė neatmetantis galimybės, kad Tesla vieną dieną taps didesnė už tokius automobilių pramonės gigantus kaip General Motors, Volkswagen, ir Toyota.
Cadie Thompson
www.businessinsider.com