Tarp Vilniaus ir Klaipėdos kursuos visiškai naujas keleivinis traukinys  (1)

Lietuvą pasiekė naujas traukinys, skirtas keleivius vežti maršrutu tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Jau pavasarį, po visų reikalingų bandymų, jis išvyks į savo pirmąjį reisą. Iki rudens į Lietuvą bus pristatyti visi septyni modernūs Lenkijoje pagaminti traukiniai „Pesa 730ML“, rašoma Lietuvos geležinkelių pranešime spaudai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Vietoje šiuo metu eksploatuojamų didelių ir sunkių traukinių naudosime mažesnius ir mobilesnius trijų vagonų traukinius. Jie kursuos dažniau, o savaitgaliais, kai keleivių srautai didesni, kelis tokius traukinius jungsime į vieną sąstatą.

Tokia praktika, kai padidėjus keleivių srautams sudvigubinami mažesni traukiniai, plačiai taikoma ES“, – pranešime sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Naujieji traukiniai bus žemagrindžiai, pritaikyti neįgaliųjų poreikiams, su ergonomiškomis sėdynėmis bei oro kondicionieriais. Traukiniuose bus 150 sėdimų vietų iš kurių 16 – pirmos klasės.

Visuose traukiniuose sumontuota Wi-Fi ryšio įranga, todėl ilgai netrukus juose ims veikti ir bevielis interneto ryšys. Šie traukiniai bus daug ekologiškesni už dabar šiame maršrute naudojamus šilumvežius ir mažiau terš aplinką.

Maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius kasmet pervežama apie 0,5 mln. keleivių. Ekspreso traukiniu pajūrį iš sostinės keleiviai šiuo metu pasiekti gali per 3 val. 45 minutes.

Pirmąjį šių metų mėnesį vietinio susisiekimo traukiniais keliavo 9,2 proc. keleivių daugiau nei tą patį laikotarpį 2015-aisiais. Didžiausias augimas pastebimas maršrute Vilnius-Kaunas, sausio mėnesį buvo pervežta kiek daugiau nei 100 tūkst. keleivių arba 14 proc. daugiau nei tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

Maršrutu Vilnius-Klaipėda sausį pervežta beveik 32 tūkst. keleivių arba 3 proc. daugiau nei 2015-ųjų sausį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(38)
(0)
(38)

Komentarai (1)