Nukabintas žalias rodykles vairuotojai ignoruoja – lentelių naikinimo bumas tęsiasi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nukainotas 2016-04-01 11:46
Būtų užtekę taisyklės sustoti prieš žalią rodyklę, jei dega raudona šviesa. Rodyklių nuėmimas labai pablogino situaciją – išvažiuojant iš kiemo susidaro eilė, kartais tenka pralaukti 2, 3 raudonas šviesas, nes kai užsidega žalia, tuo pačiu metu užsidega ir pėstiesiems, kuriuos reikia praleisti. Neapsikentę vairuotojai užlindę suka iš antros juostos, iš kur sukti negalima, taip pat važiuoja per raudoną, žodžiu, dabar situacija žymiai pavojingesnė ir nepatogesnė. O anksčiau galima būdavo pasukti dažniausiai be jokio uždelsimo ir rizikos. Žalių rodyklių nuėmimą vertinu kaip kažkieno didelį susimovimą.
runce 2016-04-01 12:34
daug nekomentuosiu. esu gan patyręs vairuotojas ir šių lentelių naikinimą vertinu tiesiog labai blogai. tiesiog paimė ir padarė taip, kaip daryti nereikėjo.
Shinigami 2016-04-01 12:43
Kuo greičiau panaikinti visas žalias rodykles nes pėstieji per jas negali pereiti kelio kai jiems dega žalia šviesa. Bei ši situacija gerai parodo, kad vairuotojai nežiūri kelio ženklų žinomose vietose. Ir dėl to nesilaiko KET.
alex666 2016-04-01 13:20
jo tikrai nesuprantamas dalykas ir taip miestas dusta nuo kamsciu ir taip negali isspresti kamsciu problemu o cia dar juos prideda ir apsunkina tiesiog lygioi vietoi paradoma problema ir viskas nu o del saugumo tai cia nesaugumas o dar blogiau nes avaringumas tik padides nesuprantama kam taip daroma tiesiog visiskas absurdas.
MindaugasV85 2016-04-01 18:17
Reikėtų kaltinti tuos pačius, kurie atsakingi už eismo saugumą. Žmogus, kaip ir daugelis gyvūnų, turi tokį bruožą - įprotį. Todėl, pakeitus kelio ženklus, turėtų būti statomi specialūs įspėjimai!
Vi4x 2016-04-01 18:45
Kai sukantiems į dešinę dega raudona, pėstiesiems irgi dega raudona. Taip, kad žalia rodyklė pavojaus jiems nekelia. Nebent vaikšto per raudoną. O stabčiojimas tai išvis nesąmonė. Tenka ne eismą stebėti, o žiūrėti, kad kokiam stabčiotojui į galą neį...važiuoti.
kiesza 2016-04-01 20:20
Lentelės Lietuvoje reikalingos, nes eismas palyginti labai menkas, mažesniuose miestuose apskritai nepagarba gyventojams. Tokių lentelių nukabinimas gali pasiteisinti tik šalyse kur labai didelis gyventojų tankis, bet ne Lietuvoje.
Simplicity 2016-04-01 22:48
Vairuotojo pažymėjimo neturintiems vertėtų susilaikyt nuo komentarų po tokiais straipsniais.
- 2016-04-01 22:59
manevrą - techniškai tai jau buvo kliudymas eismui.
Xdmin 2016-04-01 23:18
na cia ziurint pagal is kurio kampo ziuresi, tiems kurie eina lygiagreciai su tavo kelio juosta kuria esi tai dega raudona. Keliu kultura Lietuvoje tikrai pagerejo per si desimtmeti ( na bent jau Kaune), ir pestiejie praleidziama, ir kazkaip nemirga delfis, kad pestytis buvo nukaltas per raudonas... Tiksliau, dazniausiai pestyji nukala kai jis pats eina per raudona. Tai nezinau, ar tu rodykliu nukabinimas geras sprendimas, nes kai dabar per zalia nori sukti i kaire, bet tik tai padaro 3 masinos (paskutine per raudona), nes zmones ejo per pereja tai neatrodo normalu.
Vi4x 2016-04-01 23:38
Na nereikia rautis. Atidžiau pažiūrėk, bent jau Lietuvoj daugumoj sankryžų yra taip. Jei nėra žalių rodyklių, kurie suka į dešinę stovi prie raudonos, o užsidegus žaliai - stovi praleisdinėdami pėsčiuosius. O dėl kompetencijos - pastaruosius 10m po maždaug 70kkm kasmet nuvažiuoju, A BE kategorijos ir dar nieko nenukaliau
- 2016-04-02 00:30
tavo judėjimo krypčiai einantiems pėstiesiems - žalia.
Vi4x 2016-04-02 11:32
Na taip. Kažkaip ne apie tuos pėsčiuosius galvojau . Su statmenai einančiais jokių problemų. Eina - sustoji, nematai ar eina (kokia fūra užstoja) - važiuoji lėtai ir atsargiai, laisva - važiuoji nestabdydamas. Sudėtingiau su tais, kur išilgai. Jie, matydami, kad niekas nevažiuoja, kartais nevengia eiti per raudoną, juos užstoja visokie stulpai, ženklai, keleivis, sėdintis šone, degant žaliai dviratininkai nuo šaligatvio važiuoja nestabdydami... Su statmenai einančiais nėra buvę jokių pavojingų situacijų, o su išilgai yra tekę keletą kartų staigiai stabdyti. Kažkaip ir įsivaizdavau, kad čia tuos ''išilginius'' nori saugoti
Sim 2016-04-02 12:11
Vis dar tikiuosi jog su laiku padarys kaip amerikoje. Leidžiama sukti į dešinę degant raudonam, išskyrus kur uždrausta. Būtų logiškiausias sprendimas.
Creatium 2016-04-02 12:33
Nu tai palaukit. Kai dega žalia ir suki į dešinę, tai pėstiesiems lygiagrečiai tavo krypčiai irgi dega žalia. Kaip tuomet viskas išsisprendžia taikiai? Jeigu šioje vietoje srautai susikerta be problemų, tai kodėl srautai negali susikirsti statmenai? Juk statmenas susikirtimas yra gerokai lengviau pastebimas, negu lygiagretus (nes darant posūkį, kaip buvo minėta, užstoja stulpai, kelio ženklai ar kiti pėstieji). Pas mus prie namų panaikino žalią rodyklę išvažiavimui iš aikštės prie bažnyčios. Kas darosi pamaldų metu - turbūt ir sakyti nereikia. Visi priversti stovėti net kai nėra nei vieno automobilio, važiuojančio tuo metu pagrindiniu keliu.
Simplicity 2016-04-02 14:14
Čia yra kultūros klausimas. Dalis vairuotojų pėsčiųjų vis dar nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais ir sukdami į dešinę nepraleidžia pėsčiųjų, nes juos "užstoja medžiai ar stulpai". Aš ir pats ne kartą buvau patekęs į situaciją, kai teko praleisti per raudoną į dešinę sukantį vairuotoją. Prieš kitą automobilį jie taip nelįstų, bet ant pėsčiųjų "lipa", nes gi žino, kad pėsčiasis pasirinks sveikatą, o ne galimybę pabūt teisiu po automobilio ratais. Iki nuimant lenteles tokiems vairuotojams trukdė pėstieji, o dabar trukdys nuimtos žalios lentelės. Manau, kad paprasčiausias būdas būtų pėsčiųjų/dviratininkų ir automobilių eismo srautų atskyrimas- kol vieni stovi- kiti važiuoja ir atvirkščiai. Nereikėtų sukant į kairę/dešinę stebėti ne tik kitų vairuotojų, bet ir pėsčiųjų eismo. (Kiek kartų būna taip, kad sukdamas į kairę galėtum prašokt, bet kaip tyčia pėstieji tuo metu per perėją eina?) Realiai, kiekvieną sankryžą galima sutvarkyti taip, kad eismas vyktų sklandžiai, tačiau reikia išjungt Facebooką ir eit skaičiuot srautų, ieškot sprendimų, rinkti parašus ir t.t. Vienu žodžiu- dirbt. O darbo, kaip žinia, biurokratai labai nemėgsta ir eina lengviausiu keliu- nutarimu įpareigoja keliuose dirbančius darbininkus nurinkti kelio ženklus.
FtBall 2016-04-02 14:31
Kol nebuvo lentelės panaikintos, dažnai tekdavo matyt, kaip fūros įlenda vos vos į sankryžą, ir visai minutei užblokuoja pėsčiųjų eismą.
Shinigami 2016-04-02 18:28
Ir kaip tokias nesąmones galima kliedėti? Matosi kad asmuo nesupranta kaip veikia sankryžą. Nesupranta, kad pėstiesiems dega žalia, kai mašinoms dega raudona, nes kitaip eismas butu neįmanomas. Va tokie "vairuotojai" (kabutėse) ir kelia pavojų pėstiesiems. Kurie temato žalia rodyklę ir kad jiems dega raudona. Daugiau nieko.
Shinigami 2016-04-02 18:32
Ne tik fūros, bet visos mašinos. Žinoma, lengvąją sustojusia ant perėjos lengva apeiti, bet fūra ar autobusą jau sunkiau. O taip yra dėl žaliu lentelių. Pamato, kad žalia lentelė yra ir gali sukti į dešinę degant raudonai. Todėl sugalvoja privažiuoti tiek kad galėtu kuo greičiau sukti. Bet tai reiškia, kad jam reikia sustoti tiesiai ant pėsčiųjų perėjos ir jiems užkirsti kelią ir vaizdą.
Shinigami 2016-04-02 18:39
Tokiu atvejų butu logiškiausia šviesoforą laikyti išmaniuoju šalutinio-pagrindinio kelio ženklų. Tam, kam dega žalia, jo kelias era pagrindinis, kitam šalutinis. Ir visos kitos eismo taisyklės tokios kaip nekontroliuojamoje pagrindinio šalutinio kelio sankryžoje. Jei nėra kito eismo dalyvio pagrindinėje gatvėje gali važiuoti, jei yra turi praleisti. O pėstiesiems įrengti atskirus šviesoforus, kuriuos paspaudus jiems duodama teisė eiti ir auto transportuos tuo metu negali važiuoti pėsčiųjų perėja. P.S. žinoma, tokia tvarka tiktu tik paprastose sankryžose kuriose nėra daug eismo juostų.