Nukabintas žalias rodykles vairuotojai ignoruoja – lentelių naikinimo bumas tęsiasi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zet 2016-04-03 07:16
kas ir kodel nusprende panaikintijas, svarbiausia, kodel ir kas ? nu tikrai idomu, kas per pyp pyp pyp nusprende, nes sveiko proto trukumas tai akivaizdus, ai, nieko nesugebu, tai ka nors panaikinsiu, ka ciam man panaikinus, ai, zalias rodykles ....
- 2016-04-03 08:22
Pusdurniams, norintiems žalių rodyklių - kaip saugiai dviratininkui kirsti sankryžą , ir debilas neturi teisės važiuot. 54° 43' 36.6", 25° 19' 34.34" (WGS) Sankryža su dviračių taku, einančiu per sankryžą, ir net dvi žalios rodyklės, trukdančios eismui. Artėja vasara, ir prasideda mano mėgiamiausia atrakcija - užsidegus žaliai, stumi dviratį iki pusės į pėsčiųjų perėją, laikydamas už bagažinės, ir matai bei girdi, kaip debilas deda ant stabdžių, nes norėjo važiuot per raudoną. Nukals dviratį, man nieko, bet jam - važiuojant per raudoną nukalt kad ir tuščią dviratį - bauda ir man naujas dviratukas.
Arthuras 2016-04-03 11:06
Vilniuje važinėju dviračiu, daug vaikštau pėsčiom, kartais vairuoju automobilį - nesuprantu, kur jūs tas problemas randat. Gal patys, kaip chuliganai važinėjat?.. Atvejai, kad nepraleistų ar pan. - vienetiniai. Ir tai, netyčiniai. Piktybinių atsitikimų išvis per metus vienas ar du. O žalios rodyklės naikinimas... Tiesiog kamščių padidinimas. Nesiūlant jokios alternatyvos. Rodyklė nesuteikia pirmenybės. Ir jei kas nepraleidžia pėsčiojo - turi gaut baudą... Paprasta.
- 2016-04-03 11:36
Na pripažinsiu, kultūra auga. Bet svarbiau saugumas, nei patogumas. Duotomis koordinatėmis pažiūrėk sankryžą - jos saugiai dviratininkas pagal KET negali pervažiuoti vien dėl žalių rodyklių. O jei degant žaliai šviesai tau tenka stoti ir įsitikinti, kad nevažiuoja debilas per raudoną, nes tipo žalia rodyklė - gaunasi, kad žalia rodyklė trukdo eismui bei sukelia pavojų.
vazzy 2016-04-03 12:22
naikint ir be gailesčio tas rodykles. Tiesiog erzina kai norint pereiti gatvę reikia stebėti kur žiūri atvažiuojančio automobilio vairuotojas nes dažnas atvejis, kad jis nežiūri kas kerta kelią, o žiūri ar niekas netrukdo jam sukti į dešinę dėl rodyklės. Tai stovi prie sankryžos ir matai, kad jo galva į kairę nusukta 90 laipsniu kampu, kad tik neduok dieve kas nors nesutrukdytų jam iš kairės įvažiuot.
- 2016-04-03 12:38
Papildysiu, kaip pėstysis - žalios rodyklės trukdo mano judėjimui (= trukdo eismui, nes sankryžoje aš - eismo dalyvis). Sankryža prie HyperRimi, Banginio PC. Priėjus prie perėjos, reikia tyčia spoksoti į dešinėn sukančias mašinas per raudoną, su klausimu veide „Biby, man žalia, sustosi ar ne?“, tam kad susiprastų, jog reiktų sustoti. Beje KET nereikalauja sustoti, jei pėstysis neįžengė į važiuojamąją kelio dalį! Tai reiškia, jog jei aš stoviu prie pėsčiųjų perėjos, bet neįžengiau į ją, nėra prievolės sustoti. Bet kaip aš galiu žengti į perėją, jei matau automobilį, kuris nestoja, nors man - žalia? Linksmiausia, jog žalios rodyklės trukdo eismui, bei didina potencialių eismo įvykių tikimybę.
Arthuras 2016-04-03 16:33
Visų pirma, apskritai - NEREIKIA auklėti nei vairuotojų, nei pėsčiųjų taip, kad šie turėdami pirmenybę nesidairytų ir nevertintų situacijos - žmonės nėra robotai. Aš visada įsitikinu tiek eidamas per nereguliuojamą, tiek reguliuojamą perėjas, tiek vairuodamas, tiek mindamas - kad kiti eismo dalyviai elgiasi taip, kaip turi. Iš niekur atsirasti gali ir greitoji, ir policijos ir kitos T.P. su švyturėliais bei garsiniu signalu. Galų gale, gali kitam automobiliui sugesti stabdžiai, arba vairuotojui pasidaryti blogai su sveikata. Ir man galvą pasukti kairėn dešinėn VISADA - nesudėtinga. Ir taip turėtų elgtis visi eismo dalyviai.
Shinigami 2016-04-03 17:32
didelės žalos nepadarys. Taip, visi eismo dalyviai turi elgtis saugiai ir gerbti kitus eismo dalyvius. Bet mes gyvename ne pasakų pasaulyje. O realybė yra tokia, kad 10 proc. eismo dalyvių yra padėję ant kitu eismo dalyvių. Ir jiems labiau rūpį kaip greičiau nuvažiuoti į barą, nei pagarba kitiems eismo dalyviams. Ir žalios rodyklės tokiems yra labai geras pasiteisinimas kodėl jie sutraiškė pėstįjį. Jiems juk žalia rodyklė ir pėstisis "staigiai" (nes vairuotojas žiūrėjo į kaire) įšoko į kelią. Reikia nepamiršti kad pėsčiųjų tarpe taip pat yra vaikų, kurie nėra tokie atsargus. Yra neįgalių, kuriems neįgalumas gali neleisti imtis visu saugumo priemonių (kaip aklieji). Ir kodėl dėl vairuotojų turėtu nukentėti kiti eismo dalyviai? Vairuotojas net ir stovėdamas kamštyje greičiau nuvažiuos į savo tikslo vietą nei nueis pėstisis. Vairuotojas patogiau nuvažiuos į savo tikslo vietą nei nueis pėstisis. Nes jo neaplis lietus, neperpus vėjas ir t.t. Jei nepatinka stovėti kamštyje visada gali pasirinkti dviratį arba eiti pėstute. O jei puse vairuotojų persės į viešąjį transportą tada ir kamščių neliks. Ir nereikės dėl jų skustis.
- 2016-04-03 17:53
@ gerai pastebėjo apie akluosius/silpnaregius - jie girdi signalą, jog jiems - žalia, tad eina, o debilas žiūri į kairę, nes važiuoja per raudoną, nes jam žalia rodyklė. Pastovėsit penketą minučių ilgiau - nenumirsit.
Xdmin 2016-04-03 18:56
- 2016-04-03 19:11
O gal prieš tai reikėjo atšert metus du po 100 - 200 € už sustojimą ant pėsčiųjų perėjos, bandant važiuoti į dešinę per raudoną visus dundukus? Tada panaikinti ir žalias rodykles - vistiek visi būtų įpratę jomis nesinaudot.
kukulis4 2016-04-03 19:28
Man tai atrodo, kad geriau butu palikti tiek zalias rodykles, tiek panaikinti ta pakankamai durna reikalavima sustoti pries sukant desinen pagal zalia rodykle. Vietoj to, daugiau demesio skirt sukontroliuoti tam santykinai nedideliam uzsilikusiu muziku ratui. Nera kazkas utopisko padalint viena kita baudele uz pesciuju vaikyma perejose, juolab, kad Vilniuje daugmuma sankryzu JAU yra filmuojama. Mano nuomone tokia, kad dalbajoba vistik efektyviausia auklet per pinigine, ir kai per diena susirinks kokias 3-4 baudas uz nagluma ant perejos, tai tos vienos dienos jam ir uzteks prisimint taisykles. O dabar rodos, kad del supuvusio obolio kertama visa obelis...
Ar_as? 2016-04-03 20:34
Paskaitai irsupranti iš kur tas "karass keliuose". Ir paaiškėja, kad buduliukai su BMW tik ledkalnio viršūnėlė. Pusė lietuių savo nenusisekimą gyveime stengiasi kompensuti visur, kur tik gali, ir ūmai supranta, kad lengviausia tai daryti kelyje. Vienas nusiperka kokį ketruratį puveną, paperka klasioką techninėj apžiūroj dirbantį ir jau pasijunta vairavimo dievu. Šalia jo klasiokas, toks pat nabagas, tik dėl socialinių kompleksų užrūgęs prie kompo bijo aikyti teises ir pirkti tokį pat ar geresnį puveną, todėl realizuoja savo teises vos koja už kojs vilkdamasis perr perėją "nes aš turiu tokią teisę". turėtų teisę tuštintis viduryje kelio 5 minutes, tai specialiai pusę dienos neš..ktų, kadtik galėtų eismą sustabdęs realizuoti savo teisę. Ir jam tas pats, kad kol automobiliai stovės visi susižavėję jo eisena ir neraliu teisės realizavimu, jis pats trauks jų papildomuus išmetamus dūmus. Lygiai taip pat ir teises pajutęs vairuotojas ne sustos, kad praleistų močiutę ar mamą su vaikais praeiti ne perėjoje per liūtį, bet specialiai paspaus savo iš savanoriškos privalomos tarnybos pinigų pirktą bimbalą aptaškydamas pėstyjį, nuvažiuodamas pasidžiaugs savo neraliai kietai įgyvendinta teiseį kelią, kai "lenda čia visokios bobos ne perėjoj". Jo plieninis žirgas, it tikras kalmaras, dar numes kamufliažinį dūmų debesį, už kurį stiopai technikinei davė 23 eurus, kad "nepastebėtų". Reikia ne teisių, ne draudimų, ne "aš turiu teisę, aš galiu" (būk galingas lovoj ir darbe, ne kelyje), o mąstymo, apie kitus, apie save, uostantį tavęs vieno laukiančių 15 automobilių dūmus, apie praeivį, kuris gali būti tu, tavo mama, žmona, tėvas... konkrečiai apie temą: kodėl niekass nepateikia paprasčiausios statistikos: dėl žalių rodyklių perrnai žuvo X žmonių, Y sužeista. Pamatysim ir tada bus aišku, naikinti ar palikti. Kai kurios žalios rodyklės tampa bene vienintele galimybe pasukti į dešinę, kai išdidūs pėstieji degant žaliai (vairuotojui ir jiems) išdidžiai slenka per kelią net ir jai ėmus mirksėti ar tapus geltona... (taip taip, žinau, turit teisę...)
kestutisz 2016-04-03 22:39
Nemanau, kad kas veda tokią statistiką, juolab įtariu ji būtų ne rodyklių naikinimo naudai. Kaip tik dažniausiai pėstieji krenta "kovoje" dėl tos pačios žalios švieselės ir einantiem, ir sukantiem dešinėn. O tais atvejais kai nukertamas pėsčiasis tiesiog einantis statmenai automobiliui (kuriam tuo metu raudona! ar tiesiog nereguliuojamoje perėjoje) čia jau ne rodyklė kalta. Rodyklių šiaip galėtų nebūti (kad ir visiškiem dundukam neatrodytų jog rodyklė duoda privalumą), bet sukti leidžiama ir per raudoną, prieš tai žinoma praleidus visus.
Xdmin 2016-04-03 22:55
As tai nelabai suvokiu kur Jus visi gyvenate, nes as tai problemu del rodykliu nematau, nei mane aptasko kas, nei man seni taksi uzkliuna. Nejaugi zmones atprato saugoti save? Eini per gatve, tai ir ziurek i gatve kuria eisi, o ne i sviesofora, perejos zenkla ar dar geriau - telefona. Nori buti saugus - saugokis. Buti teisiam nelygu buti saugiam. O kai pradesit saugotis, tai ne tik rodykles netrukdys, tada net sviesoforai gales buti isjungti.
- 2016-04-03 23:06
Nujo, čia tas pats, kas pasakyti - „pliki ~230V laidai yra nepavojingi, tereikia save saugoti“. Eismo srautai turi būti maksimaliai atskirti viens nuo kito. Viskas. Visa kita kyla tik todėl, kad eismo dalyvius vertinate skirtingai, pagal šią hierarchiją - Fūros-lengvosios-pėstieji-dviratininkai.
Simplicity 2016-04-03 23:49
. Ir maniera tokia pati: "Buti teisiam nelygu buti saugiam", "Nori buti saugus - saugokis". Va, tokie ir lipa ant pėsčiųjų perėjų, ropodami stumia pėsčiuosius greičiau per perėją eit, nes gi niekas nenori būti teisiu, bet suluošintu ar negyvu.
Xdmin 2016-04-04 01:01
Deja, priesingai. Kartais praleidziu pesciuosius kur net nera perejos, o ne metu zemesne pavara kad isibegeciau greiciau. Nors ir niekur neskubu, bet per pereja einu greiciau, nei saligatviu, ir batu neuzsirisineju vidury gatves. Man atrodo kiekvienam zmogui sitos nerasytos taisykles turetu ateiti i galva, jei ne is karto tai su laiku. O su tom rodyklem, tai kaip pries tai sake, del vieno obuolio visa saka pjaunama.
- 2016-04-04 06:41
Suki uodegą dabar. Pėstysis eina savo greičiu. Blyn, tu nori, kad kokia bobutė su vaikštyne kai raketa peršoktų perėją? Pofik bobutės, net dundukai supranta, kad vaikšto lėtai. Imam 20-tmetį, kuriam neseniai buvo atlikta operacija, eit iki pardės batono jau gali, nešt maks 3 kg, eina 10x lėčiau nei bobutė. Nuspirsi, nes aiškiai ne pensinykas? Ant snukio situacija neparašyta.
Xdmin 2016-04-04 11:54
ko cia uzsipuolet visi? Ar skinu as tuos diedukus ar jaunuolius? Nekliudo man tie pestieji, nei man paciam kliudo automobiliai kai esu pestysis, buna isimciu, bet jos per retos, kad reiketu dabar nukabineti tas rodykles. Ne rodykles reikia nuimti, o kultura kelyje kelti. Prisiminkit kas budavo pries 10 kokia metu gatvese, kai dar zaliam neuzsidegus jau pypsindavo is galo, mazdaug ruoskis lekt. Idetu kelias kameras prie sankryzu (nereikia prie visu juk), gaus keli ereliai po bauda, nelabai suprate uz ka, pasigirs dar kitiems kaip juos neteisingai baudzia, bet kita karta sustos prie zalios rodykles. Ir viskas, problema issisprendzia, ir turime zalias rodykles, kurios leidzia vaziuoti kai niekas nevaziuoja. Bet ne, geriau viska nukabinam, uzdrauskim dar ir i kaire sukti, kad ir per zalia, nes ten irgi pestyji gali nukalti, o jei jo nenukalsi tai tave tiesiai atvaziuojantis auto gi nukals, draust draust draust!