„Audi“ sukūrė unikalų milžinišką šešiadurį limuziną  (6)

„Audi“ pranešė sukonstravusi neįprastą aukštos klasės limuziną, kurį pavadino „Audi A8 L extended“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tai pagal užsakymą pagamintas vienetinis pailgintas šešiavietis limuzinas. Kitaip nei daugelio konkurentų, visos 3 sėdynių eilės (6 vietos) yra nukreiptos eismo kryptimi. Automobilio ilgis – 6,36 m., o ratų bazė – 4,22 m., arba net 1,09 m ilgesnė, nei įprasto „Audi A8“.

Po variklio gaubtu montuojamas 228 kW (310 AG) pajėgumo 3.0 TFSI benzininis variklis, išvystantis iki 440 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas nuo iki 250 km/val. tetrunka 7,1 sek., o maksimalus ribotuvų leidžiamas greitis – 250 km/val.

Pavarų dėžė – 8 laipsnių „tiptronic“, ratų pavara – nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara. Už įspūdingų išskirtinio dizaino 19 colių lengvo lydinio ratlankių slypi iš „Audi S8“ pasiskolinta sportinė stabdžių sistema su masyviomis apkabomis ir anglies pluošto stabdžių diskais, stabdanti daugiau nei 6 m ilgio ir beveik 2,5 t (2418 kg) sveriantį limuziną.

Pirmieji pranešimai ir nutekintos fotografijos apie šį išskirtinį limuziną pasirodė maždaug prieš metus. Tačiau šiemet jį jau bus galima užsisakyti pas bet kurį „Audi“ įgaliotąjį atstovą ir automobilis bus pagamintas vienetinės „Audi“ produkcijos ateljė dukterinėje bendrovėje.

Didžiąją automobilio kūrimo laiko dalį užėmė kėbulo adaptavimo darbai. „Audi“ kėbulų meistrai tvirtina, jog teko perkurti beveik visą „Audi A8“ kėbulą nuo pat pirmojo statramsčio.

Daug pastangų įdėta siekiant kėbulo dizaino vientisumo, kad tai atrodytų kaip vienalytis išbaigtas raiškaus silueto automobilis, o ne įprastas per pusę perpjautas ir viena ar keliomis papildomomis sekcijomis ištęstas prailgintas limuzinas, gaminamas įprastu būdu.

Po perkurtu kėbulu slepiasi taip pat stipriai perkurtas „Audi Space Frame“ stiliaus rėmas, papildytas prailgintais ir papildomais standumą užtikrinančiais elementais. Inžinieriai tikina, kad kaip tokio ilgio limuzinas yra itin standus ir kad jo kėbulo standumas beveik nenusileidžia serijinės gamybos prailgintos bazės „Audi A8L“.

Šis reprezentatyvus limuzinas dažomas diskretiška mėlyno metaliko spalva, papildomai galima pasirinkti ir kitas spalvas ar dvispalvius jų derinius.

Vienas išskirtinių šio automobilio bruožų – didžiulis 2,4 m ilgio skaidrus panoraminis stogas su išmania žaliuzių sistema, leidžiantis visų sėdynių eilių keleiviams mėgautis dangumi, tuo pat metu neperkepant tiesioginės saulėkaitos spinduliuose.

Antrosios ir trečiosios eilės sėdynės savo funkcionalumu nenusileidžia tradiciškai daugiafunkcinėms vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynėms. Jos taip pat aptrauktos oda, vėdinamos, šildomos, galima papildomai užsakyti ir masažo funkciją.

Be to, jos turi beveik visas vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybes, pradedant galvos atramos padėtimi, baigiant centrinio nugaros išlinkimo intensyvumu bei šoninių liemens atramų standumu.

Tarp antrosios ir trečiosios eilės sėdynių eina ištęsta centrinė konsolė, kurioje yra visos komforto funkcijos ir pramogų valdymo galimybės: nepriklausomas trijų zonų oro kondicionierius, atskiri automagnetolos bei navigacijos sistemų valdikliai, kiekvienai vietai individualios ventiliacijos orapūtės ir pan.

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(25)
(3)
(22)

Komentarai (6)

Susijusios žymos: