Neskubėkite: šiomis dienomis gausite baudą, jei greitį viršysite bent 1 km/h

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MindaugasV85 2016-04-21 08:34
Kaip išsiaiškinom, dar šviesoforo spalvas ne visi teisingai supranta, tai ką čia apie greitį kalbėti, ir juo labiau - apie automobilio valdymą
SaMaras 2016-04-21 09:07
Būtų visada nulinė tolerancija visi ir važiuotų normaliai. Kadangi dabar yra "leidžiama" važiuoti +9 tai visi (dauguma) taip ir važiuoja. Išskyrus Vilnių, ten kad ir retai nuvažiuoju, bet laikau bent +15, nes visi bent +20 lekia. Ir važiuojantis kultūringai vairuotojas tampa stabdžiu judančiu lėčiau už visą srautą (kas pagal KET irgi gali būti traktuojama kaip eismo trukdymas). O čia tokios akcijos tai naudos jokios neduoda.. čia kaip narkomanus uždaryt vieną dieną o kitą dieną vėl paleist ir sakyt kad kovoja su narkomanija
geziokas 2016-04-21 09:20
, atneštų dvigubai daugiau €. Paprastai, greičio matuokliai nefiksuoja iki +20 km/h didesnio greičio, nes baudos dydis neviršija administracinių kaštų. Greičiausiai atsiras tokių, kurie per pirmąją akciją gavo įspėjimą, o per šiandien gaus baudą už +10/+20 km/h. Ir jie jau mokės pilną kainą.
SaMaras 2016-04-21 09:41
su tuo sutinku, pagal šitą logiką tai ši akcija gali būti kažkiek mažiau nuostolinga biudžetui nei pirmoji, bet kokia šios akcijos esmė/tikslas? Jei nori surinkti kuo daugiau € tada kiekvieną dieną pareigūnams liepk rašyti už +1 ir turėsi šitą efektą, net ilgalaikėje perspektyvoje, manau, būtų daugiau važiuojančių tiksliai tiek kiek leidžiama. O tokios vienadienės akcijos.. hmz.. kai kurie lakūnai šiandien gal iš viso neturės kada "pažadinti žvėriukų" ir išvažiuos tik rytoj kažkur kai "diskotekos" atsidarys
Pilkasis 2016-04-21 10:03
Iš dalies esi teisus, toks principas, manau, tikrai gali būti taikomas, tačiau čia yra vienas BET. Per praeitą akciją mane nufotografavo 2 kartus, vieną kartą viršijau +5, kitą važiavau -5, dėl antro karto nesu tikras, bet regis tuo metu šalia kitų automobilių nebuvo, na bet nesvarbu, tarkim nufotografavo vieną kartą. Iki šiol dar jokio įspėjimo negavau ir nežinau ko tikėtis. Dar neseniai mačiau straipsnį, jog nori sumažinti tolerancijos ribą iki 5km/h ir viršijus 6km/h jau bausti. Iš tikrųjų juokinga, nes nei aš, nei mano visi pažįstami nėra gavę jokio įspėjimo per visą savo vairavimo praktiką, tai kam mažinti tolerancijos ribą, jei pareigūnai ir taip su savo darbu nesusitvarko. Jei darbas būtų atliekamas atsakingai ir visi gautų įspėjimus už +10 tai ir tos ribos mažint nereiktų. Galiausiai ką noriu pasakyti, kad aš visgi esu prie tų kurie nesutinka prie tokios akcijos naudos, vietoj to kad atsakingai patruliuoti keliuose, dabar yra baudavimas tik kad užsidirbti (jei bus taip kaip sakai), nors manau nebus jokių baudų, kas tokia akciją padaro tik kaip cirką Lietuvoje prieš Europą. Akcijos naudą matau tik Rugsėjo 1 d. kai gatvėse daug mažų vaikų, tada manau tikrai saugiau yra keliuose, o eilinę dieną naudos jokios. Kaip visada pas mus tėvynėje randa lengvesni ir valdžiai naudingesnį būdą, vietoj to, kad kelti biudžetą policijai, yra apkraunami piliečiai.
hamann 2016-04-21 10:05
Nebus naudos, nes greičiausiai nieks baudų nesiųs. Kaip ir nesiuntė per pastarąją tokią akciją, nors fotkino visus iš eilės. Priežastis pats pasakei, administravimo kaštai yra didesni nei bauda.
mobilunkas 2016-04-21 11:01
kaip galima reikalaut 1 km tikslumo, jei spidometro padalos kas 10 km? Jokiu prietaisu negalima ismatuot tiksliau nei puse padalos vertes. su mikroskopu irgi negalima pamatyt objekto kuris mazesnis nei puse bangos ilgio
Borland 2016-04-21 13:17
Nu čia labai ginčytinas dalykas, gal tos padalos tiesiog nesužymėtos, kaip kad pvz būna laikrodžių kur nesužymėtos visai padalos, tai pagal tą logiką gali nustatyti tik ar dabar 12h, ar 6h. Bet man rodos tas kas nešioja tokį laikrodį tikrai tiksliau pasakys kiek tų valandų dabar. Kas liečia kažkokius tikslius fizikinius prietaisus tai taip, ten yra ta taisyklė, bet ji nebūtinai yra taikoma kasdienėse situacijose.
Instruktorius 2016-04-21 17:29
Laukiau sitos dienos, ir nuo ryto, stebejau vairuotojus, tai beveik visi is ryto vaziavo daug leciau bet as jau pirma posuki i desine buciau gaves bauda uz virsijima. Paskiau skaiciavau kiek dar kartu virsijau, tai kokius 10 kartu per diena. 1 - 10 km/h ribose. Tai jei visiems is eiles reiketu siusti uz visus greicio virsijimus, per diena tiek baudu prisiustu , kad reiketu koki 1 metus laukti eileje kad sumoketi. Ir zinoma stengiausi nevirsiti to greicio, bet vistiek kaikada ji virsydavau, cia padetu tik ribotuvas, kad daugiau kaip 50km/h neisibegetu. Dar reiketu nebegaminti tokiu galingu varikliu, ir butu greicio problema isspresta. nors mano vw tik 1.9 dyzelis, tai nelaikau jo galingu. o vaziuojant 50 tikrai , saugumas tiesiog neitiketinai jautesi, atrode kad ir i ta nejudama siena jei trenktumeisi, tikrai nieko nenutiktu nes kiek zinau masinos iki tokio greicio yra apskaiciuotos kad apsaugotu vairuotoja ir keleivius.
MindaugasV85 2016-04-21 19:08
Aš tai skaičiavau kiek kartų greičio neviršijau - 5. Ir visi pro radarą Vadovaujuosi kitu principu: kuo ilgiau išbūsi kelyje, tuo didesnė tikimybė patekti į eismo įvykį. Norėdamas mažinti tikimybę, turiu trumpinti laiko tarpą, t.y. didinti greitį. Logiška ane? Ar jūs jaučiate skirtumą kai važiuojate 50km/h mieste ir kai važiuojate 90km/h mieste? Kalbu apie orientaciją. Bent jau man tai važiuojant greičiau pats mąstymas tampa toks aštresnis, t.y. pradedu vertinti visą aplinką labai kritiškai: va čia pėsčiųjų perėja - ar yra žmonių, kiek auto man iš paskos, ar yra auto šone, kaip elgiasi bent du priešais mane ir t.t... O kai važiuoju 50km/h.. Zzzzzzzzzzz....... Žodžiu spėk stabdyt
X-log 2016-04-21 19:12
Ribotuvo nelabai gali būti, kol mieste leižiamas greitis svyruoja 20-80 km/h ribose. Taip pat "spustelėjimas" kartais gali padėti išvengti avarines situacijos. 1,9 TDI varikliai yra 29-110kw (čipuoti ir 150 laisvai pasiekia). Kiek tas tavo 'nelabai galingas"? Taip pat yra labai didelis skirtumas, kai mašinoj vienas arba 7 + pilna bagažinė. Atsmenu savo 55ag auto laikus - susėda 5 žmones į automobilį ir į kalną reik drožti 1-2 pavara. O juk variklis turi būti numatytas visiems atvejams.
kestutisz 2016-04-21 19:47
Iki radaro. O po to atitinkamai tenka greitį padidinti kiek buvo papildomai prarasta prieš.
Charger 2016-04-24 11:03
))))))))))))) toki mane tai labiausiai uzp*sa ... su savo taisyklem ... Dabar paimkim mano pavyzdi, man kelias iki darbo 28 mylios, mieste 3, uzmiestyje 25, greicio limitas 55mph uzmiestyje. Leistinas virsitynas greitis 10mph, tas pats galioja vaziuojantiems leciau 10mph. Kelias labai vingiuotas, astrus posukiai ir kalnai, kalneliai ... 20North, lenkt galima tik 3jose vietose, del to, kad vingiuota ir kalnai ... Isvaziuoju viena ryta i darba ir ka as matau kelyje, pries mane 5 auto kurios seka kazkoki idiota kuris vaziuoja 35mph, is galo masinu eile ... bet velkames 35-38mph ir taip 25 mylias... Be abejo cia visiems giliai dzin, kad as veluoju ... Juk kuo leciau tuo saugiau ... ane ? Tai gal pradekim baust ir tuos kurie vaziuoja kaip idiotai ? Sekantis pavyzdys, tas pats kelias kitas rytas ... vel vaziuoju i darba ... leistinas greits 55mph... vaziuoju 65 - 70mph, is galo mane prisiveja prabangus sportinis leksusas ... pora myliu "sedi man ant siknos" .... pasuku i betkoki kelia ir praleidziu ... Tai kur problema ? Arba tu vaziuoji taip, kad netrukdytum kitiems arba tiesiog nevaziuok, arba vaziuok ir uzp*sk ktius. P.S tavo KET sux ! Kaip ir lietuvos technikine apziura ... Kiek zinau laikant teises reikia dar kazkiek nusimanyt ir maninoj, pvz kur pilt kokius skyscius ir t.t ? Jei klistu pataisyk, gal kazkas pasikeite