Nulaužti mobiliojo ryšio operatoriai skėsčioja rankomis: taip, mūsų klientus apvagia, bet nesupratame kaip!  (16)

Jungtinėje Karalystėje plinta naujas sukčiavimo būdas: mobiliųjų telefonų savininkai moka šimtus svarų už nebūtus, iki 12 valandų trukusius skambučius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apgauti mobiliųjų telefonų savininkai apie patirtus nuostolius sužino tik gavę sąskaitą. Kai kurių apgaulės aukų telefonai dėl atliktų skambučių būna net užblokuojami.

Tipiškas apgaulės pavyzdys, kai mobiliojo telefono savininkas randa praleistą skambutį, kurio numeris prasideda skaičiais 0845 arba 0843. Net ir tada, kai mobiliųjų telefonų savininkai neperskambina atgal šiais numeriais, jie sulaukia didžiulių sąskaitų iš savo mobiliojo ryšio operatorių, kurių duomenimis, skambučiai buvo atlikti.

Manoma, kad programišiai sugeba įsilaužti į mobiliojo ryšio kompanijų klientų paskyras, suklastoti skambučių išklotines arba įsilaužti į aukų telefonus ir joms nežinant atlikti brangiai kainuojančius skambučius.

Patys mobiliojo ryšio operatoriai negali paaiškinti kaip veikia naujoji apgaulės schema. Žinoma tik tai, kad vidutinė apgaulingo skambučio trukmė yra nuo 3 iki 12 valandų.

Naujosios apgaulės schemos aukomis jau tapo kelių mobiliojo ryšio kompanijų, įskaitant ir „Vodafone“, klientai. Tiesa, „Vodafone“ stengiasi užblokuoti žinomus apgaulingus numerius ir savo apgautiems klientams siūlo kompensuoti patirtas netikėtas išlaidas.

Jungtinės Karalystės telekomunikacijų rinką prižiūrinti tarnyba „Ofcom“ jau pradėjo tyrimą dėl paslaptingos naujosios apgaulės schemos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Anglija.today
Anglija.today
(35)
(1)
(34)

Komentarai (16)