Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2016-08-16 12:19
Dėl taršos:
1) Svarbiausia ne kiek teršia, o kur teršia. VDV teršia mietą, dėl ko ne tik kenčia žmonių sveikata, bet ir turtas (dėl rūgštaus lietaus iš smogo). Elektromobiliai miete neteršia. Vadinasi sutaupoma sveikatos priežiūrai ir pastatams.
2) Kokia yra netiesioginė elektromobilio tarša? Tai priklauso kaip bus gaminama elektra. Jei visa elektra gamins atsinaujinantis energijos šaltiniai, kiek netiesiogiai terš elektromobilis? Net jei elektra gaminama iš anglių, tai ES šalyse kaminai yra padaryti taip, kad surinktu kuo daugiau taršos ir jos neišleistu į orą. O automobiliai Lietuvoje dažniausiai be katalizatorių.
Dėl elektros tinklų apkrovos:
1) Neatsikelsi ryte ir nepamatysi, kad tavo VDV stebuklingai pavirto į elektromobilį. Tad VDV pakeisti elektromobiliais užtruks ne vienerius metus. Didėjant elektros paklausai aišku bus statoma daugiau elektros jėgainių ir tiesiami nauji elektros laidai, kad ją perduoti vartotojui.
2) Daugėjant elektromobilių daugės ir nuosavų namų naudotojų su saulės elementais ar vėjo jėgainėmis. Tad jie patys sau pasigamins elektros elektrą ir nenaudos iš elektros tinklų.
immortallt 2016-08-16 12:22
vazzy, nesutaps. Kodėl? Todėl, kad jau dabar Tesla pradeda ruošti protingą krovimą - krausis, kai elektra bus pigiausia. Taigi ir nebėra black-out problemos.
Supercharger stations naudoja akumuliatorių, kurį pasikrauna ir kompensuoja tinklo galios trūkumą.
100,000 - normalus skaičius, bet jis neatsiras per metus. Atitinkamai bus ir daromos investicijos, kai bus poreikis. Kaip istorijos mokytoja sakė, Romos imperijai žlugus, kitą dieną žmonės darė lygiai tą patį, ką dieną prieš tai. Niekas nepasikeitė. Taip ir čia, pokyčiai ateis pamažu ir to patys nepajausime. Reikalingi tinklų atnaujinimai bus atlikti augant realiam poreikiui ir tiek.
Lietuviai per dieną nuvažiuoja maždaug 30-40km, iš kur tuos 60-80km ištraukei? Europos vidurkis yra 50km per dieną, mums toli gražu iki vokiečių keliaujant po 100km į darbą.
Ir vėl darai blogą prielaidą, kad namie akumuliatorius pakraunamas per valandą - ne. Pakraunamas per 6-8h jei nuo tuščio iki pilno. Įdiegus protingo krovimo sistemą, kasdien jei prijungsi, pakraus, kai elektra bus pigi ir realiai tavo rašomas galios poreikis mažėja bent 6 kartus, jei ne 10.
Grįžtant prie temos, tu net elementaraus išsamesnio straipsnio nesi skaitęs. Rask tu man Civic'ą ryjanti 12l/100km. Turiu dabar seną amerikonišką corolla, net ta tiek neryja.
Elektromobiliai yra sparčiai besivystanti technologija ir nė vienoje vietoje nebuvo rašyta, kad tai DABAR finansiškai apsimokanti alternatyva ekonominei klasei. Čia tu pats sugalvojai, pats savo sugalvotam argumentui prieštarauji, tada ir (išrinksiu tavo inteletkualius žodžius) "smaukasi", "pseudo-intelektą" demonstruoji, "pilsto is tuscio i kiauria", "uzsiima mentaline masturbacija ir fantazijom, hipotetinem diskusijom, "vizijom", "vizionieriskumais"".
kernel_panik 2016-08-16 12:36
As netrydalioju, as objektyviai nusakiau esama situacija is paprasto vartotojo perspektyvos nepasineres i liguistu fantaziju pasauli kaip tu Nieko daugiau.
Tau, kaip sutrikusio loginio mastymo zmogeliui, pakartosiu dar karta: as nelyginau konkreciai Tesl'os su niekuo. Zinau, kad tau sudetinga suprasti paprastus dalykus, nes dauguma laiko mastai apie hipotetinius sudus, bandydamas intelektiniu pripazinimu virtualioje erdveje kompensuoti tam tikrus savo realius trukumus, tikeciausiai, seksualinius, bet pabadyk - tikiu tavimi! As tik aprasiau tam tikro VDV praktiska privaluma pries esamus elektromobilius ir tikrai ne butent Tesl'a, o labiau Nissan Leaf.
Ka tu turi, kiek tu uzdirbi, ka tu veiki - man visiskai neidomu, nors tu cia kas antroje temoje vis kazka tokio akcentuoji.
Laurynas19 2016-08-16 14:25
Nors ir kaip man patiko tavo juokeliai apie bohemijos filosofus smaukancius mentalini fala, bet jie ir liks tik juokeliai. Elektriniai automobiliai neikandami namu seimininkem nes dar tai tik pradzia, lygiai taip pat kaip buvo su VDV. Jei pasidometum Tesla motors, tai pamatytum ir ju plana. Kas buvo pirmiausiai pagaminti roadsteri milijonieriams, tada premium class sedana turtingiems, poto Model 3 vidurinei klasei ir jau poto seks pigesni ir paprastesni automobiliai masems, kai bus isvystyta infrastruktura. Beto Immortal hiperboliniai svaisciojimai apie elektromobilius tikrai naudingesni nei namu seimininkes isvalytas tualetas, net jeigu tai tik pilstymas is tuscio i kiaura. Nes jis reklamuoja/eskaluoja tema apie elektromobilius ir galbut viena is ju nusipirks padedamas elektromobiliu vystymuisi.
Elektromobiliai yra trasnporto ateitis, nors ir to nenori milijardas pasaulio gyventoju kurie dirba kompanijose susijusiose su VDV automobiliu industrija ir kurie nieko nenori keisti savo nusistovejusiame gyvenime. Vardink beveik visas iseiles VDV automobiliu detales ir ten rasi simtus bei tukstancius ivairiu detaliu detalyciu, kniedziu , varzteliu tiekeju bei gamintoju kuriuose dirba tukstanciai bei milijonai darbuotoju, o kur dar tepalai, benzinas nafta su savo vamzdziais bei didziausiais tanklaiviais, ivairios automobiliu daliu parduotuveles, bei remonto garazai kuriu apstu Lietuvoje. Visi jie nenoriai tures pasikeisti. Beje as esu vienas is ju, kuris siltai sedi ofise valgo banana ir skaito technologijas.lt gaudamas gera atlyginima vien del to jog gatvese milijonai VDV automobiliu.
immortallt 2016-08-16 14:32
Ir paantrinant Lauryną, būtent dėk tokių kaip aš, "pilstančių iš tuščio į kiaurą", protingesni įmonių savininkai ir vadovai, atsižvelgiant į prognozes ruošiasi pokyčiams.
Aišku, tualeto valytojui tai neaktualu, kaip plovė, taip plaus unitazus. Iki kol sukurs robotą, kuris tai padarys geriau ir pigiau.
Shinigami 2016-08-16 15:33
Elektromobiliai turi dar viena dideli privalumą prieš VDV. Elektromobilių "kuras" gali buti pagamintas šalyje kurioje jis važinėja. Dėl to visos pajamos ir mokesčiai lieka toje šalyje. Tuo tarpu VDV kuras gaminamas ten kur yra naftos telkiniai. Ir pinigai eina į tas šalys. Ir čia nieko nebe padarysi jei ir norėsi.
kernel_panick 2016-08-16 15:42
Vieną kart redagavau komentarą, toliau trinsiu visus iš eilės, kur bus įžeidinėjimai. Nemoki išreikšt savo nuomonės normaliai, be keiksmažodžių tai teks rašyt dar kartą.
Audrius 2016-08-16 16:03
ir taip ir nevisai taip.
Kalbant apie Lietuvele ir kitas biednas salis-taip. Tol kol negalesi nusipirkt normalaus elektramobilio uz pora tukstanciu euru, tol LT jie nebus aktualus. Bet, reik suprast, kad pas mus zmones yra biedni ir musu auto parkas, is principo, yra vakaru europos kapinynas..Musu auto tendencijos yra nereiksmingos, niekam neidomios ir joks gamintojas i jas nesitaiko.
Jei ziuret i issivysciuses rinkas, tai ten situacija kitokia. JAV, pvz,: pernai metais nupirkto vidutinio naujo automobilio kaina buvo 33k USD. Ir ju buvo parduota 17.5 milijono. Ziurint tokiam kontekste Tesla modelis 3, kurio kaina bus 35k USD pries lengvatas ir 27k po lengvatu, atrodo kaip tikras game changer'is.
immortallt 2016-08-16 16:21
Nekenčiu melagių, atitinkamai ir reaguoju.
Nuo relaybės? Tavo kiemas, tai ne pasaulio realybė, tai tik tavo mažas kiemas dideliame pasaulio kieme. Tu esi mažiau nei 1 iš 7 milijardų. Niekam nei tu, nei 3 milijonai iš 7 milijardų neįdomūs.
O Lietuvoje progresas irgi ateina, naujų automobilių pardavimai auga, ir sparčiai.
Negana to, elektromobiliai+autopilotai pilnai išvystyti išstums taksi ir dalinai privačius automobilius. Tokie kaip Uber ir citybee Lietuvoje pakeis dalinai ir privačius automobilius. Tada irgi rėksi, kad neaktualu Lietuvai?
Tai, kad tai nėra aprašyta kompetetingų specialistų, nereiškia, kad tai tiesa. Greičiausiai logikos spragos ir kažkas pražiopsota. Deja, kvailiai, kurie daro logikos klaidas viena po kitos, tai vadina "kita tiesa" arba dar skambiau "tikroji tiesa".
Specialiai asilui, kuris nemoka skaityti:
http://www.honda.lt/cars/new/civic-type ... ainos.html
7.3 litro vidutinės sąnaudos benzino. Kaina 37,000€.
kernel_panick 2016-08-16 16:22
@Audrius
Taip, bet mes gyvename Lietuvoje. Ir as rasiau tik is eilinio lietuvio perspektyvos. Matai, galime kaip immortallt ir kt. liet savo entelekta hipotetitiniu ir isoriniu situaciju analizei, bet realybe yra tokia, kad at the end of the day jis ses i savo puvekine gaisena benzina corolla, as i savo dyzelini betmena ir nei vienas is musu nevairuosim su elektromobiliu
kernel_panick 2016-08-16 16:30
sub 2016-08-16 16:44
"Civic su 12 ltr ir daugiau" - šendinos trololo top 10.
Ir grįžtant prie temos: kaip kiekvieno žmogaus elgsena skirtinga, taip ir protas. Konstatuoju Tai vienas su betmenus važinės iki mirties - t.y. belenkiek metų, ir jį visi badys pirštais taip, kaip jau mes badom tėvus, kuriems sunku priprasti prie vis naujesnių technologijų. Elektromobilis bus norma. Tebūnie, aš ir būsiu vėmalas, bet geriau už Teslos vairo, nei 3 kartos golfuko.
immortallt 2016-08-16 17:02
Jo, geras runkelis, pasakoja, kad vidutinės sąnaudos nuo miesto skiriasi 5 litrais. Tai kiek užmiestyje ima? 2l/100km?
Bus koks senas užbanintas trolis jis, ir tiek. Vat tiesą jis vieną pasakė, dėl savo ydos siekiant teisingumo ir tiesos, aš be reikalo veliuosi su tokiais į diskusijas.
Pvz., vazzy - galima diskutuoti, argumentuotai ir protingai žmogus kalba, tiesiog nesutampa požiūriai ir ateities vertinimas. Čia užsiiminėjama whataboutism, ad hominem ir kitom pigiom manipuliacijom.
ISG 2016-08-16 17:52
Edates kaip mazi vaikai, geda skaityt net Faktas, kad ekektra uzkariaus pasauli, kada tas daeis iki lietuvos - laiko klausimas. O jus savo energija geriau naudokit protingesniems tikslams
AAA000 2016-08-16 19:14
Del co2 nekomentuosiu, per plati tema. Man tos sibiro duobeles nedaro ispudzio visiskai, tu pasidomek bendrais deguonies ir co2 kiekiais atmosferoje, o ne kazkokias atsilusias supermikro duobeles stebek ir visokius koeficientus rasinek Nesuvoki procesu proporciju visiskai - tik komentuoji komentarus...
-----------
Del akumu tu ju matyt visiskai neismanai. Tu vertini kaip vadybininkas - jei dabar atset pinga po 8% - tai toliau atseit irgi pigs.
Pigima duoda tik objektyvios priezastys - pvz licio kainu sokinejimas arba technologiniai atpiginimo suoliai. Tesla trecdali licio akumu kainos numus su tuo savo fabriku del masto ekonomikos ir tiek. Ir sitas trecdalis net neatsispindes galutineje kainoje - nes tiesiog pati Tesla ir pasiims skirtuma, kad padengtu investicijas - nes net dabar i minusa dar gamina... Kad pigtu 60% - turi but israsti visiskai naujo tipo pigesni akumai. Arba kazkoks zenklai pigesnis licio isgavimo budas. Ar kazkokia pagalbine technologija - tipo superkondensatoriai ir pan. O siuo metu situacija tokia, kad kruvos licio akumu gamintoju subankrutavo - nes balansuoja licio akumu gamyba ant savikainos ribos... Taigi tikrai nepigs zenkliai licio akumai. Kaip nepinga pvz svino akumai. Pasiektas technologinis dugnas.
Pigs tik elektros energijos namudine gamyba. Ypac saules baterijos pigs.
Kuro infrastruktura siuo metu tiesiog apkrauta mokesciais. Nes kitaip nelabai yra alternatyvu kaip nulupt valdziai pinigu is vartojimo. Jei elektromobiliai labai spaus per elektros piguma - tiesiog valdzia arba sumazins naftos akcizus, arba apdelios elektra papildomais mokesciais. Ta prasme siuo metu akumuliatoriai niekaip nepakonkuruoja per savikaina. Pakonkuruoja tik per elektros piguma vartojime, kur jau aptarta.
Aisku kazkas visada vyksta. Siuo metu akumuliatoriu tyrimai greiciausiai labiausiai finansuojama pinigais inovaciju sritis ;d Taigi vilciu yra, kad kazkas bus sukurta pigaus artimiausia desimtmeti. Ar kazkas naujo idiegta. Bet jei viskas remsis dabartinemis licio akumu baterijomis - tai elektromobilizmas po 10 metu gali vel uzsilenkt... Tesiog pakoregavus mokescius.
- 2016-08-16 20:22
Šiaip čia tu nesuvoki proporcijų.
immortallt 2016-08-17 00:35
Pinga jau virš 20 metų vidutiniškai po 8%, pigs ir dar bent 10. Aišku, bus prieita riba ir pigimas lėtės.
Litis šiaip brangsta.
Procesų nesuvoki tu, ir nesuvoki, kiek milijardų tonų metano būtų paleista į atmosferą. Taip pat nesuvoki, kiek žmogaus veikla per metus išmeta CO2 ir kaip tai veikia mūsų pasaulį. Milijonus metų kaupta anglis ir energija žmogaus baigiama paleisti per 300 metų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla Model S“ autopilotas sulaukė ilgai lauktų aplodismentų: išgelbėjo vairuotojo gyvybę