Fantastiškam elektromobiliui trasoje neprilygo net „Ferrari LaFerrari“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andrulis 2016-08-22 10:20
Dizainas superinis, idealiai tinka masinai, kuri bus viena greiciausiu sportiniu automobiliu pasaulyje. Kroatai saunuolai.
vazzy 2016-08-23 07:39
įdomu kiek laiko atlaikytų važiuojant dideliu greičiu, kiek teko girdėt tai jie labai kaista ir mažėja akumuliatorių gyvavimo trukmė taip važiuojant. minutę gal ir nieko, bet spėju važiuojant trasoje tai nebaigtum net distancijos arba ant 90 likusius 80 % kelio.
sabotan 2016-08-23 22:04
Top gear sita irode jau seniai . Buvo lyginamos du identiski automobiliai vienas 6 litru o kitas elektrinis tiesioje trasoje abu mersedesai https://www.youtube.com/watch?v=5gFGX43vubM O del visu bedu yra elektronika kuri reguliuoja. Elektriniu automobiliu tiesioje trasoje niekaip neaplenks degalais varomi automobiliai (nekalbu apie nezmoniskai modifikuotus kur po keliu bandymu varikliui sakes gali buti) .
Evil Goku 2016-08-24 01:23
Man irgi įdomu, kodėl niekas dar nesukūrė elektrinio dragsterio, kuris galėtų varžytis su Top Fuel dragsteriais.
aurimokas 2016-08-24 08:12
Ot tai pasiekimas minutes laiko trasoj elektromobilis VDV aplenke. Siulau kitais metais paleist pvz Tesla i 1000km lenktynes ir paziuret ar aplamai sugebes lenktynes baigt tas super elektromobilis.
immortallt 2016-08-24 08:31
Tai paimkim ir tą patį Bugatti Veyron į 1,000km lenktynes ir pažiūrėkime, ar sugebės lenktynes baigti (padangas pusiaukelėje reikės keisti) arba Toyota yaris/auris - kuras baigsis po 400-500km važiuojant ~120-130km/h. VDV tobulino amžių, elektrmobiliai tik pradėti gaminti ir jie jau duoda į kaulus VDV. Praeis dar 5 metai ir tokie kaip aurimokas apsimes, kad niekada ir nesakė, kad VDV geresni.
kestutisz 2016-08-24 09:00
Tai niekas gi nesako, kad VDV geriau vienareikšmiškai ir taškas. Geriau duotu momentu pagal ekspoatavimo/kainos sąlygas. Gal kai elektromobiliai įsigalės mokslas jau bus išmokęs gravitonus atstumti (ar kokią kitą fantaziją) ir lochas bus ne tas kas dar su VDV (čia jau bus tik "tikriem žvejam" suprantama klasika), o tas kas dar be skraidančio kilimo :)
aurimokas 2016-08-24 09:48
Kuras nebeda. Visiem ten pasibaigia kuras. Tik kuro pripilt pilna baka neuztrunka 8 val. Padangos? Padangos pas visus devisi ar tai bugatti ar tai porsche ar mazda. Be to, bugatti garantuotai geriau istvermes lenktynese pasirodytu nei tesla.
immortallt 2016-08-24 10:21
Elektromobiliam gali visą akumą pakeisti, dabar tai daroma ~2-3min automatizuotai. Reiktų sportui, sukurtų sistemą, kuri pakeistų per tas pačias 10-15s, o gal net greičiau. Tad ir čia nėra bėda. 8h kraunasi iš žemos įtampos tinklo, ne greito krovimo stotelėse. Padangos dėvisi visiems, taip, tik Bugatti veyron reikia ypač minkštų padangų, kurios dėvisi itin sparčiai, ypač kai spusteli >250. Žinoma, visiems važiuojant virš 250 galioja tas pats, tik noriu parodyti, kad viskas turi apribojimus. kestutiz, yra čia tokių, kurie vienareikšmiškai rėkia.
kestutisz 2016-08-24 11:15
Bėda tikrai ne baterijos pakeitime. Bėda masėje. Net toks kaip GreenGT H2 (arčiausiai priatėjęs prie lenktynių trasos) su prabangia vandenilio celių technologija vistiek sveria baisinius 1200+ kg. Kai šiaip lenktyninis auto bus kokie 900+kg. Net tas tuo metu labai revoliucinis dyzelinis Audi R8, Le Mans nugalėtojas svėre 950kg, iš kurių turbūt trečdalis sunkus variklis...
immortallt 2016-08-24 13:08
kestutiz, o kiek jėgos per kilogramą iš elektros variklio? Žinoma elektromobilis turi trūkumų, pagrinde susijusių su akumuliatoriumi, bet niekas negali nuneigti jo privalumų posūkiuose ir kur reikia daug stabdymo ir greitėjimo. Per kiek formulė pasiekia 100km/h greitį? O per kiek septynių vietų serijinės gamybos sedanas? Kažkas tarp 2.1-2.7 formulei ir 2.5s Model S? Elektromobilių problema palaikyti didelį greitį ilgą laiką, bet ir tai su laiku manau išspręs.
kestutisz 2016-08-24 13:41
Tai gal ir išspręs, bet to ko nėra šiandien tai ir nėra. Ateityje nesiskaito. Juolab sporte - ten visos technologijos stengiasi pasirodyti pirmiausia ir jei tai nesigauna vadinasi vis dar yra žymių problemų. F1 ERS sistema techniškai labai įdomi, bet vistiek pagalbinė. O kad tiesiojoj konceptas aplenkė serijinį automobilį tai čia ne dar sportas. Autogamintojai gi kažkada kliedėjo dėl kosminio Jetson'u stiliuko - jau tuoj tuoj skraidysim, prikūrė aptakių formų, dizaineriai išsijuosę piešė sparnus, bet paties skrydžio realizuoti taip praktiškai ir nepavyko, liko tik kosTminės ateities formos (kurios šiai dienai atrodo naivokai). Nors teorškai skraidantis bliūdas irgi buvo belenkaip geriau už lenktyninį batoną su senamadiškais ratais :)
immortallt 2016-08-24 13:47
kestutiz, niekas neįvyksta žaibiškai ir elektromobilis vienareikšmiškai lenkiantis VDV lentkyninį neatsiras jei nebus pirmojo, nors ir prastesnio varianto. Elektromobiliam nebereikia technologinio šuolio, reikia tik lėto ir nuoseklaus progreso ištobulinant esamas technologijas ir bent 1/2 priartėjant prie teorinių galimybių. VDV jau viršija 80% savo teorinių galimybių. Tad čia kalba eina ne apie skraidymą. Formulėje niekas neleidžia tau daryti ką nori. Jei leistų, tai gal ir būtų jau pilnai elektrinis bolidas lenkiantis kitus, kuris 2x trasoje pasikeistų akumą kartu su padangom ir apdėtų visus. Bet yra apribojimai ne tik svoriui, bet ir konstrukcijai, varikliui ir t.t. Taip pat, motosportas yra ne sportiniai rezultatai, o reklama.