Pirmą rugsėjo savaitę Lietuvos vairuotojams jokio pasigailėjimo: policija stabdys ir už viršytą 1 km/val.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2016-08-30 11:35
Juokinga, kai įspėjimams surašinėti jie laiko turi, o va už priešrūkinių žibintų naudojimą ne tomis sąlygomis (vidury gražios dienos, gražios nakties) jiems neapsimoka surašinėti protokolo - per daug laiko atima už 15€ baudą... Aj, užvakar naktį važiuojant (giedra giedra, žvaigždėtas dangus) sutikau pareigūnus - važiavo su priešrūkiniais. Tai kam tada tame KET jie yra minimi?
zet 2016-08-30 12:04
kaip tiksliuju mokslu atstovas bei sveiko proto atstovas, manau kad pagal idejai tai yra nesamone. Ir visiska nesamone. Realiai reikia vaziuoti 10km/h minimum leciau, kad niekada nevirstyti 1 km. Realiai kur greitis mieste 50, reikia vaziuoti 30 - 40 km/h greiciu, nes vyksta svyravimai, nuokalnes, galima laikinai siek tiek spustelti pedala. Klausimas, ar tikrai norite kad visam mieste eismas butu 35km/h greiciu ? Ar per mazai spusciu. Visas pasaulis juda spusciu mazejo linkme, mes priesingai. Arba zmogus tures ziureti ne i kelia, bet i spidometra. Toks jausmas, kad tai tik sau, ziurekite, policija saugo, ir gaudo vargsus zmogeliukus, kurie virsys 1km. Pvz gelezinio gatve vaziuos 80+ greiciu.
Arns 2016-08-30 12:37
Pagal tavo logiką zet, reiktu iš vis panaikinti greičio ribojimus, pirmumo ženklus ir t.t. Visi jie gaišina laiką, nes reikia taikytis prie jų, važiuoti ne pagal tos dienos nuotaiką. Saugiam eismui svarbu visuma, o ne kad per ilgai miegojai ir dabar tą laiką bandai atsigriebti spausdamas kiek leidžia automobilis.
lizunas 2016-08-30 12:43
Šiaip lengvieji automobiliai visad kiek daugiau rodo ~5Km/h tai jei laikysies tarkim 50km/h tu tikrai neviršysi, tai ko verki dėl to greičio. Aš už saugų greitį mieste, bet kai "abubėliai" laksto kaip patrakę... O nuokalnėn ne ant laisvo važiuok, bei atleidęs koją nuo akseleratoriaus ir neviršysi.
zaliaakis 2016-08-30 12:44
Zet nesvaik. Praktiskai visu auto. Vaziuojanciu su gamintojo rekomenduotu padangu ismatavimais. Spidometras rodo 2-4 (priklauso nuo greicio, kuo greiciau tuo paklaida didesne) km/h daugiau, nei vaziuoji is tikro. Plius greicio matuokliu paklaida minusuojama. Tik nepamenu ar 2 ar3 km numeta. Tai vaziuok negreiciau nei leistinas greitis. Ir nuokalnem ar kalniukams turi vos ne 10 km/h rezervo. O jei ir sito nesugebi. Tai gal verta pagalvoti apie papildomus vairavimo kursus. Bent del saves pasimokintum. O tai tik maisysi aplinkiniams vairuotojams...
lizunas 2016-08-30 12:47
zaliaakis, Man prieš du metus viršijus greitį paklaida jau buvo 1Km/h, greičio matuoklis iš automobilio
kestutisz 2016-08-30 13:35
Reikės sudalyvauti. Įdomu, jei pirmą įspėjimą gausiu su 50% tai čia kaip bus, tik lengvai įspės? O sekančius 10 kartų jau normaliai? Kuo daugiau turės biurokratizmo - tuo rimčiau pagalvos prieš tokias savireklamos "akcijas"
bahuriux 2016-08-30 13:51
Iš dalies esi teisus. Bet kai tave sekantį karta metų bėgyje pagaus už didesnį kaip 10 km/h viršijimą, tai baudą gausi ne "NUO", ne vidutinę, bet "IKI" ty. max kokia numatyta. Tik tiek tų problemų
kestutisz 2016-08-30 14:37
Nuo pirmosios tokios "akcijos" jau daugaiu nei metai praėjo, tai šiandien jau gailiuosi, kad nesudalyvavau - saugojau "nuolaidą" kurios taip ir nepanaudojau. Tai dabar abydna ir, kad galėjau nors popieriaus ir kažkam darbo laiko sugadinti, o nieko. T.y. ką norėčiau pasakyti - šiaip logiškas taisykles gerbiu, bent jau stengiuosi nepakliūti (du smulkūs atvejai per 17 metų, ir tai abu tokie kai likau kaltas iš gerų paskatų), bet tokios pakazuchinės akcijos mane realiai skatina nusižengti :)
zet 2016-08-30 15:44
jau ne pirma karta tave pastebiu nejungiant mastyma. Gal panaudok ji bent kartais. As ir kalbu apie visuma, o ne apie Sou parodomasias akcijas. As turiu 20+ metu patirties, 0 avariju, ir tik keli smulkus administracijus nusizengimai. Pirma pasidomek kokios pagrindines avaringumo priezastys. Bet dabar diskusija ne apie tai. Pasikartosiu savo praita teigini, gal is antro karto suprasi: kad niekados visiskai nevirsyti ne vieno km, turi vaziuoti su atsarga. Reiskias jei mieste greitis 50, turi vaziuoti 30-40 km per valanda greiciu. Nes jei vaziuosi per visa miesta greiciu 45km/h greiciu nori nenori bus momentu, kai laikinas greitis bus virs 50km/h, arba turesi kas kelias sekundes ziureti i greicio parodymus, kas neprideda saugomo. Tad vat klausimas, koks mieste turi buti realus greitis. Jei pagal tave 35% yra gerai, tai gali isvis pestute vaikscioti, sveikinu su kelione atgal i praieti. Jei norime, kad butu greitis 40-50, akivaizdu kad jis bus retkarciais virsijamas keliais kilometrais esant max greiciui 50. Jeigu ivedam sistema, kad jau 1km virsyjimas yra baudziamas nusizengimas, tada padarome 60km/h max greiti. Tada as nebijosiu vaziuoti ant 50km/h greiciu. Kalbant apie mokyklas, perejes, kitas pavojingas vietas nieks netrukdo uzdeti ribojimo zenklus kad ir iki 10km/h (jei to reikia).
zet 2016-08-30 15:47
Cia su salyga jei ratai ir padangos gamyklines.
zet 2016-08-30 16:18
pridek ranka prie sirdies, kad nesi ne karto ne vieno km nevirsyjes. Pasikartosiu, turiu virs 20 metu stazo, 0 avariju. As galiu is ko nori lazintis, kad pvz mieste jei tu bandytum laikytis 45km/h max greicio butu momentu, kada jis butu virsytas. Tik klausimas kiek daznai, karta i diena, karta i savaite, kartai i menesi , karta i tris menesius? O tada prisimink statistikos pamokas ir suprasi, kad pastacius pareigunus, yra tiesiog loterija, tikimybiu teorija, kas papuls i radara. Pvz kokia nors pagrindine gatve pravaziuoja per diena 10 000 masinu. Ir visi drausmingi vairuotojai, visi stengiasi vairuti nevirsijant greicio, su tikimybe, kad karta i menesi del nenumatytu situaciju. Tad per diena bus nubausti apie 333 vairuotoju (priklausomai nuo kitu kintamuju). Jei stebimas ne visias kelias ir vaziuojamas kelias sudaro ne visa dienos masruta, tas skaicius gali atitinkamai sumazeti pvz iki 50. Net jei 10 000 vairuotoju vaziuojanciu sazingingai su tikimybe tik karta i metus virsyti keliais km per valanda greiti per diena policija vistiek sugautu kelis vairuotujus. Cia tiesiog tikimybiu teorija. O per metus bet karta virsyti keliais km leistina greiti gali atsirasti del ivariu priezasciu. As ziuriu grynai statistiskai. O jus apeliuojate i mano asmeninius pomegius.
mobilunkas 2016-08-30 18:35
bausti uz 1 km mieste tai yra uz greicio virsijima 2 procentais. Gal kas galetu isvardyt veiklos sritis , kur zmogus pajegus savo jutimo organais vertint aplinka 2 proc? pvz apsvietimas sumazejo 2 proc- kiek zmoniu tai pajus? kambaryje temperatura pakilo nuo 25 iki 25,5 laipsnio. Pirkai kilograma riesutu - idejo 980, arba zmona pasunkejo kilogramu
mobilunkas 2016-08-30 18:40
na siaip tai reiketu vairuotojui reikalaut, kad va- pralekiau pro greicio matuokli 5 km greiciau ir negavau ispejimo. kodel? kas nevykde savo pareigos? gal jis piktnaudziavo savo neveikimu? reikalaut kad kazkas butu nubaustas, nes neatsiunte ispejimo, reikalaut kad butu pateikti duomenys jog tas asmuo nubaustas. tada jei daug neatsakingu zmoniu yra, reikalaut policijos vadovybes atsistatydinimo ir nubaudimo- baigtusi nelogiski issidirbinejimai
Skija 2016-08-30 18:41
Bananu saly bananiskos ir taisykles. Ko jus dabar stebites. Malonu, kad bent vaikais prisidenge. O uz visko trina rankutem, kiek europietisku pinigu pririnks gi! O jei ir ne. Tai se ispejima sunie uz greiti, nenorejai minimumo susimoket, kita syk mokesi maksimuma.
Pumper 2016-08-30 18:49
Nieko jie nesurinks, gi praėjusį kartą, tai tokia akcija-atrakcija buvo, tai milijonas ar pan. nuostolių buvo, nes organizavimas ir administravimas daugiau kainavo, nei baudų surinko,
SaMaras 2016-08-30 18:50
Kažkaip abejoju aš kaikurių komentatorių fiziniais gebėjimais vairuoti. Na paprastai važiuoju +9km/h nuo leistino greičio, ir laikosi panašiai max +/-2km/h (realiai mažiau) ir jei leistinas greitis 50 tai stangiuosi važiuoti 59 jei 70 tai 79 jei 90 tai 99 ir kai žinosiu, kad tolerancija yra nulinė tada važiuosiu 49 ir bėdos nematysiu. Jei 95% vairuotojų sąžiningai laikysis to paties greičio (savanoriškai ar ne visai, bet laikysis) tada net į spidometrą nereikia žiūrėti o važiuoji su srautu. Na neesam tokie šventi, ar neesam jau tokie robotai, bet tam ir yra numatytas įspėjimas uz +10km/h tai ko dar norėti? Įspėjimo už +20? o gal iš viso nebaust greičio viršytojų?
Arns 2016-08-30 19:32
Pačiam jis būtu neprošal. Nekilo tokia kvaila mintis, kad Lietuvoje su greičio viršijimu tokia bloga padėtis, kad kaip teko mokinti jog automobilyje yra svirtelė įjungianti posūkius, taip ir blynas prie vairo greitį parodo? Akcija ne dėl pinigų, o dėl sudrausminimo. Ir tau ir kitiems bandantiems "pamokyti" pareigūnus, kuo daugiau laiko sugaišite su biurokratizmu, tuo mažiau net ir be realios baudos bus pamoka. Teko girdėti, pas britus gali rinktis, už panašų pažeidimą arba baudos taškai arba nepatogiu laiku(darbo dienos metu) turi atvykti išklausyti ne vienos valandos trukmės paskaitų apie vairavimą. Kiekvienas pats įsivertina kiek tos valandos kainavo pinigų ar prestižo.
kernel_panika 2016-08-30 20:28
Akcija butu logiska, jeigu eismo sistema butu sutvarkyta ir racionaliai kontroliuojama. Juk tai akcija - jos esme daugiau moraline, laikinai priminti apie greicio ribojima ir paskatinti vairuotjus pastebeti paciu savo vairavimo iprocius. Deja, bet musu eismo sistema nera sutvarkyta. Tokie atvejai, kaip, kad pavyzdziui, Vilniuje, ten kur riba 50, lekti 70-90 tapo "norma", ir tai daro visi, ir tai visiems "aisku" byloja kazkokius fundamentalius sisteminius trukumus. Siuo atveju, jeigu visi vaziuoja pakankamai saugiai 70-90 ten kur 50, tai gal verta uzdet zenkla 70? Ir tada grieztai kontroliuot to zenklo laikymasi? (Grieztai - tai ta prasme, kad norma netaptu 90-110). O jei tai nesaugu - tai gal reikia kitais metodais isspresti kamsciu problemas? Dabar gyvenam kazkokiomis pseudo-taisykliu su "nerasytom" islygom ir gretutinem argumentacijom salygomis kas savaime yra nesamone. Tai isvada butu tokia, kad jeigu tokia akcija ir galima pavadinti nesamone, tai ji daug mazesne nesamone uz kitas nesamones, kurios vyksta kasdien
mobilunkas 2016-08-30 21:30
na bet magistralej vasara leidziama 130 ir mazai kas virsija si greiti kad ir tais paciais nebaudziamais 10 km. vadinasi problema ne plius 10, bet neadekvataus greicio parinkime zenkluose