Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MindaugasV85 2016-08-30 21:51
Aha, žiūrėsiu į speedometr'ą, o ne į kelią Pagaukit pirmiau ;D
IceBullet 2016-08-30 22:02
Na, kad automagistralej vasara visi vaziuoja 130 , tai nesutikciau. Pirma juosta laisvose atkarpose vaziuoji ~150, tai antra juosta be perstojo lenkia visi. O antra juosta leciau kaip 160 ilgai nepavaziuosi, tuoj kas nors prisiklijaves pradeda mirkseti. Sakyciau pirma juosta - 150, antra - 170 vasara, jei nenori nuolat praleidineti kitu.
kestutisz 2016-08-30 22:23
Geriau jau nebausti visai nei kabinėtis dėl tokių smulkmenų, ypač savireklamos akcijų pavidalu. O paniškai bijantiem greičio galėtų būti kompromisas - autobusų stotelės jau ne draudimo, o skridusiojo sąskaita. Jau nesvarbu - driftino pats ar kažkas kitas užkišo ir dėl to nespėjo sustabdyti.
FtBall 2016-08-30 23:02
Gal priklauso nuo to, kuri magistralė. Vidutiniškai kas dvi savaites važiuoju Vilnius -> Ukmergė, tai 150km/h greičiu lenkiu visus iš eilės.
bat0nas 2016-08-31 07:06
Skaitau ir nesuprantu... (ir kraupstu).
Rimtai neįmanoma laikytis taisyklių?
Rimtai autostradoje vidutinis greitis yra 150-170kmph (net ir 135-139 važiuojant manęs niekas nelenkia..)?
Jūs rimtai važinėjate 60-70kmph mikrorajonuose, kur bet kurią akimirką gali išbėgti vaikai ir nesugebat tilpti į 50? (aš nekalbu apie Gel. vilkus ir kt. miesto "autostradas").
ir t.t.
brrr... Liūdnokas vaizdelis paskaičius komentarus.
Kažin išsivysčiusiose ES šalyse dar daug tokių, ar jie jau prieš 20 metų perėjo tai, ką dabar pereidinėjame mes.
Pumper 2016-08-31 08:05
Nežinau, kur tu važinėji, bet aš Panevėžys-Vilnius važiuoju ~120 ir tai daugumą lenkti reikia.
Shinigami 2016-08-31 08:54
Aš taip pat kraupstu skaitydamas panašios tematikos straipsnių komentarus.
Vienas rašo, kad važiuoti ant 70 km/h ten kur galima važiuoti tik IKI 50 km/h yra normalu. Nes jo reakcija superinė, mašina nauja ir pati "automatiškai" sustoja prieš kliūti. Bet kai perėjoje užmuša pėstije, tada rėkia, kad pėstisis pats į perėja ATSITELEPORTAVO ir jis su savo superine reakcija, bei automobiliu kuris pats "automatiškai" sustoja prieš kliuti nesugebėjo sustoti. Pėstisis turėjo būti atsargus eidamas per pėsčiųjų perėja, o ne jis važiuodamas "autopilotu" ir viršydamas greitį.
Kiti žiūrių teises 100% pirko. Nes jei butu laike patys tai žinotu, kad greičio ženklas kelyje reiškia, ne greiti kuriuo PRIVALOMA važiuoti tame kelyje, o greiti kurio negalima VIRŠYTI. Todėl jie neturi važiuoti nurodytu greičiu, o turi važiuoti mažesniu greičių, nei nurodyta. Kad netyčia neviršytu. O kiek mažesniu, priklauso nuo vairuotojo sugebėjimo išlaikyti greiti. Jei kelyje galima važiuoti ant 50 km/h ir tu sugebi išlaikyti greitį 2km/h paklaidoje, tada važiuoji ant 47km/h, kad nepasiektum 50 km/h. Jei tavo paklaida yra 10 km/h, tada važiuoji ant 35 km/h, kad netyčia neviršytum greičio. Nes jei tokia didelė paklaida, tai tikrai nemoki važiuoti ir reikia palikti didesne greičio rezervą.
kestutisz 2016-08-31 09:07
Prie ko čia dabar pirko. Visas gyvenimas yra apsimetinėjimas ir viena yra kažką išmokti dėl to kad taip reikia nes kitaip nukentėsi (išmokt mokykloj kokį kvailą eilėraštį, KET, keliaklupščiauti prieš šefą ir pan), o visai kita yra gyventi kai tų trukdžių nėra/nesimato horizonte :)
Apie kažkokį greičio ribojimo ženklų logiškumą bus galima galvoti kai jie bus elektroniniai, besikeičiantys nuo oro sąlygų/paros laiko, iki to tai čia tik rekomendaciniai-vidutiniai tarp dienos/nakties (taip taip, žinau, kad KET'e parašyta jog tai "iki", bet kam tai rūpi ne egzamino metu)
Simplicity 2016-08-31 10:38
Gal sekantis Seimas bus kitoks ir nepabijos savęs nusiskriausti ir baudos balų sistemą grąžins. Baudos balai vairuotojus drausmina labiau nei kažkokia "labai gailintis" sumokėta 100€ bauda. Nebent baudas padarytų diferencijuotas- priklausomas nuo gaunamo atlyginimo. Aš Seimo vietoj viską be sąžinės graužaties nuo britų ar airių nusirašyčiau, nes ten sistema veikia- gauni kelis balus ir pradedi atsargiau važinėt, kad automobilio draudimas kitiems metams penkiskart nepabrangtų.
Na, o tos visos akcijos yra daugiau parodomosios, apeliuojančios į neegzistuojančią tautos sąmonę. Prirašys tų protokolų "už vienu km viršytą greitį", pagadins popieriaus, bet pasibaigus akcijai visi grįš prie įprasto KET pažeidinėjimo, nes policijos gatvėse praktiškai nėra, pusė greičio kamerų neveikia, o baudos yra juokingos.
p.s.
Vakar teko automagistrale į Kauną pavažiuot, tai pamačius pirmoje juostoje išmintas provėžas (į jas net autobusai netelpa) su kalnagūbriais kraštuose, apgraužtus ir duobėtus kelkraščius, netvarkingus lopymus "tam kartui", netvarkingus atitvarus, kilo klausimas: "Kur nueina iš akcizų ir kelių mokesčių surenkamos lėšos, jei net pagrindinė šalies arterija yra tokios apverktinos būklės?".
immortallt 2016-08-31 10:43
Baudos balų sistema buvo panaikinta siekiant mažinti korupciją, nes prasižengėliai pradėdavo siūlyti dideles sumas, net didesnes nei baudas, kad tik teisių neprarasti.
O šiaip net baudos balų sistema nepadės nuo piktybinių, kurie jau senai teisių nebeturi, o turto oficialaus nėra.
Greitkelis/autostrada apverktinos būklės? Kur čia ką jau įsivaizduoji? Vokietijoje irgi teko užtikti autostradoje ir provėžtų, ir nelygumų. Geri mūsų pagrindiniai keliai.
P.S. akcizas nėra šiaip skirtas keliams finansuoti. Akcizas skirtas kompensuoti žalą.
P.S.S. seimas toks, kokio nusipelno visuomenė.
bat0nas 2016-08-31 11:19
@Shinigami labai gerai viską surašė. Ačiū!
Išties čia rašančiuosius sunku suprasti. Jei trolina - užskaitau.. prigavot Bet jeigu rimtai:
Tada vaizdelis liūdnokas.
zet 2016-08-31 14:57
stai kaip tik straipsnis apie tai:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... odel-Video
ir kad visiskai laikytis max saugaus greicio gali buti pavojingiau negu siek tiek ji virsyti.
Arns 2016-08-31 15:10
Dedukcinio mąstymo akivaizdžiai nerasta pas tave. Ištraukei vieną sakinį iš konteksto ir dabar jautiesi padaręs savo teisumo įrodymą. Na tu viršysi greitį +10km/h, keletas kitų nuspręs jog jie važiuos +40km/h, dar kitiems ir +70km/h neatrodys taip baisų ir t.t. Jauti logikos bėdą? Lenkimo metu važiuoti greičiau yra viena, kas kita nardyti tarp automobilių. Lietuvos vienos juostos keliuose viršydamas greitį būtent atlieki pavojingus manevrus. Greitkeliuose, kur kuo kairesnė juosta skirta skirtingu greičiu norintiems aplenkti, visai kita situacija. Ir straipsnis būtent apie tuos kurie per ilgai važiuoja lenkimo juosta.
Simplicity 2016-08-31 15:45
http://www.delfi.lt/projektai/saugus-ei ... d=72137474
Erodas 2016-08-31 15:55
uzsidedi aukstesnes padangas ir turi paklaida del kurios jau tave stabdo
immortallt 2016-08-31 16:35
Simplicity, savaitgalį daviausi po vienkiemius žvyrkeliais. Net su ekonominės klasės miesto automobiliuku žvyrkeliais važiuoji 70 ir nekyla problemų. Ar keliai gali būti geresni? Žinoma. Ar jie prasti visur? Tikrai ne. Ar yra probleminių kelių - žinoma. Bet pas mus labai daug kelių yra, kur pravažiuojančiųjų srautas mažas, o nori visi visur asfalto.
Kas dėl piktybinių ir t.t. matau rimtos diskusijos nenori, elgiesi kaip tikra "drama queen". Įeini, pradedi maskatuoti rankomis, viską daužyti ir rėkti bei išeini patenkintas. Aš tau pasakiau rimtus ir faktais pagrįstus argumentus, dėl kurių ir kitose šalyse buvo atsisakyta šios sistemos bent laikinai, vienu ar kitu periodu. Piktybiniai vairuotojai - didžiausia problema, kai įvyksta itin tragiškas įvykis labai dažnai paaiškėja, kad jau dešimtis kartų per pastaruosius metus baustas ar net teisių jau neturi.
Dabar dar turbūt neigi kyšių problemą policijoje? Baudos balai būtent skatina siūlyti didesnius kyšius ir oficialiai visai nemokėti baudų. Žinoma, ilguoju laikotarpiu kyšių problemą reikia spręsti kitaip, bet trumpuoju, baudos balų panaikinimas sumažino problemos mastą.
zet 2016-08-31 17:42
[quote="Arns"
Greitkeliuose, kur kuo kairesnė juosta skirta skirtingu greičiu norintiems aplenkti, visai kita situacija. Ir straipsnis būtent apie tuos kurie per ilgai važiuoja lenkimo juosta.[/quote]
Labas rytas, pagal keliu eismo istatymus tai tas galioja ir paprastiems keliams. Sitas straipsnis man tai parodo, kad ten zmones realiai ir sveikai pradejo svarstyti situacija.
Mano ideja skamba taip: Lietuvoje prie dabartines situacijos bausti uz viena kilometra butu nesamone.
Tai nereiskia, kad as automatiskai siulau leisti virsyti greiti. Pagal mastyma, isplaukia keli variantai ir vienas is ju butu keisti situacijas. Pvz jei vilniuje max greitis 50km/h, as kaip budamas saugaus eismo puoseletojas tureciau vaziuoti 40, 45 km/h greiciu. Ir manau, kad tai per mazas greitis. Realiai dabar gaunasi uzburtas ratas, mieste zenklai stovi 50, nes visi siek tiek virsyja ir vaziuoja apie 60, ir bijo riboti greiti iki 60, nes galvojama, kad visi vaziuos iki 70. O zmones daznai virsyja, nes supranta, kad vietomis greitis tikrai per smarkiai ribojamas (nekalbu apie sankryzas, perejas ar kitas pavojingas vietas). Tai gal padarom tada 60km/h mieste ir griesciau baudziam uz virsijima, nes tada vaziuosiu sau nebijodamas 45-55km diapozone.
Realiai as iskart kritiskai ziuriu i tokius dalykus kur 0.0 promiliu ir kitus is dangaus sprendimo budus.
Toliau yra problematika ir jos nagrinejimas. Realiai turi buti iskelta problematika (problemos ir ju prioritetai). Ir realiai galvoti kaip spresti didziausio prioriteto problemas.
Nereikia pamirsti, kad sprendziam problematikas neturi buti ignoruojama nagrinejamo objekto paskirtis. Siuo atveju keliu paskirtis yra greitas susisiekimas maksimaliai dideliam trasporto priemoniu kiekiui, plius didelis greitis tiesiogiai atsakingas uz didesni transporto primoniu kiekio pralaiduma.
Tagi, kelias, kaip transporto priemoniu pralaida turi viena pagrindiniu problematiku: sauguma.
Tad pirmiausia reikia spresti saugumo klausima nepazeidziant greito susisiekimo. Kai nepavyksta, reikia imtis kompromisu.
Toliau, pilna tyrimu kas labiausiai kelia avaringuma. Vieno km virsyjimas yra (kiek pamenu) maziausiai itakoja avaringuma. Tad svaistomi resursai priemonei kuri maziausiai itakoja avaringuma? Ir tu aisku palaikai tokia strategija?
Tada atsiranda teiginiu, kad skatins bei pratins vairuotojus nevirsyti maksimalaus leidziamo greicio. Mano ziniom pratinimas prie ko nors yra ilgas procesas ir kuo tai susija su Rugsejo Pirmaja? Prisidengimas, ar parodymas, kad kazkas daroma ? Dar nepabegant nuo temos del nevirsijamo maksimalaus leistino greicio, siuo klausimu irgi yra issakyta ekspertu daug nuomoniu. Viena is pagrindiniu yra zenklai kartais per daug riboja eisma, o kai kur preisingai. Zmones pasamoningai ipranta nepasitiketi zenklais. Ir cia atskira tema su savo atskira problematika ir turetu buti sprendziama sistemiskai: sureguliuoti zenklus, sureguliavus drausiminti uz nusizengimus. Kaip ir minejau, jei norima, kad eismas mieste butu 50km/ dek zenkla 60/km ir bausk visus is eiles uz greicio virsyjima.
O dabar tai sau akcija, kad parodytu kad va nubaude 30 vairuotoju virsyjusiu kelis km. Ir kas toliau ? O gi nieko, tokia akcija nieko per metus nepakeite, nes ji jau buvo vykdoma.
Si akcija turi viena tik pliusa, kad bus daug patruliu bei patikros postu gatvese ir tai tikrai sudrausmins visapusiskai vairuotojus Rugsejo Pirma. Ir tik tiek.
Arns 2016-08-31 19:34
zet, negi nesuvoki pagrindinės bėdos? Manai Lietuva maždaug kažkokie beduinai, neturime europinės praktikos, ženklus statome kaip kauliukai iškris, dirbtinai darome kitokius greičius nei yra Europoje?
Aš manau, bėda įstatymo negerbime. Na padidinsi greitį ir niekas neberviršys? Tol kol už statymą bus viršesnis mąstymas mano automobilis traukia daugiau, man reikia spėti, kelyje nieko aplinkui nėra, šviečia saulutė ir pan. tol visada girdėsime "nepapuoliau į avariją, reiškiasi važiuoju saugiai".
Rugsėjo 1? Tai rudens pradžia, į mokyklas , universitetus ir kolegijas sugrįžta jaunimas. Didžiuosiuose miestuose eismas patrigubėja. Į gatves atrieda ir visai žali vairuotojai, kurie nepratę prie to miesto ir eismo. Per perėjas pradeda keliauti mažų vaikų būreliai, net ir vyresnėlis po vasaros gali būti kiek išsiblaškęs... Manau tai kaip tik teisinga data. Visi turi būti daug akylesni keliuose. Tuo pačiu ir geriau išmokti žiūrėti į greitį.
Visi pasiteisinimai apie spidometrus tik įrodo jog teisių net neturėjo gauti žmogus. Turi jausti greitį. Naudokis navigacijomis, kurios gan tiksliai jį nurodo. Gali atlikti spidometro kalibravimą. Blogiau atveju didesniuose keliuose sočiai išmaniųjų ženklų parodančių koks tavo greitis, gali įsidėmėti kokia tavo mašinos paklaida. Jei bus noras laikytis greičio apribojimų, problemos nebus. Jei ne, tai visi aplinkui kalti.
HDi 2016-08-31 21:50
Daug čia visokių komentarų perskaičiau, su kai kuriais sutinku, su kai kuriais ne.
Man keista kai iš laikinos akcijos daroma tokia tragedija, sutinku, kad nėra smagiausias užsiėmimas vairuojant žiūrėt ar nepaviršijai tuos 1km/h per valandą bet važiuojant su gamintojo numatytom padangom, kaip ir minėjo kiti komentatoriai, tikrai įmanoma negaut baut, juolab kad stacionarių radarų vietos žinomos, belieka tik mobilūs kuriuos galima pastebėt iš toliau, bei nežymėti/patruliuojantys pareigūnai, nors prisipažinsiu anais metais sugebėjau per šitą akciją nusifotkint ant stacionaraus užsikalbėjus. Geroji pusė kaip pastebėjo kiti komentatoriai, iš tų 1km/h viršijimų, ir sustiprinto patruliavimas dar atsiras kas ir girtas vairavo, kas pragėręs pažymėjimą vairuoja, kas be draudimo, kas be TA, o kas ir baudų iš ankščiau nesusimokėjęs arba dar neišrašytos tai čia tik į naudą tas. Realiai tokiose gatvėse kaip geležinio vilko ar savanorių prospektas, autopilotą užsistatau per šitas akcijas.
Apie greičio ribojimus, kaip kažkas pastebėjo kad Lietuvoj pilna betikslių ribojimų, čia sutikčiau tik iš dalies, kaip kažkas sakė, kad išvedamas leistino greičio vidurkis tai panašiai ir yra, yra daug vietų, kur tam tikru paros metu priklausomai nuo srauto būtų galima saugiai važiuoti ir greičiau, netikiu, kad padidėtų avaringumas naktim ir iki paryčių pakėlus greitį Vilniuj po Tuneliu iki 70 ar net 80, o aplinkeliuose iki 90 ar 100. Bet tam reikia arba besikeičiančių ženklų, kurie stovi Kaune ant tilto per nemuną, arba ženklų su konkrečiom valandom, kaip kad stovi tam pačiam dviejų juostų kely Klaipėda - Vilnius Kauno miesto ribose... Na bet pigiau ir paprasčiau matyt suprojektuot ir pastatyt fiksuoto greičio ženklą visiems gyvenimo atvejams... Iš ten ir atsiranda vairuotojų nepasitenkinimas. Nematau nieko blogo važiuoti greičiau nei leistina, jei toks sprendimas padaromas tikrai tinkamu laiku ir tinkamoj vietoj, tas pats pavyzdys Vilniaus tunelis, ten net ir dieną srauto metu, norma važiuot 70-80 be kamščio kai ženklas 60, tai nakties metu kai visiškai tuščia, viršyti kažkiek jokia ne nuodėmė. Mano nuomone, kai eismo sąlygos yra dinaminės ir nepastovios, tai ir maksimalus leidžiamas greitis neturėtų būti fiksuotas, o keistis pagal eismo sąlygas.
Dėl autostradoj važiuojančių, šią vasarą dažnai tenka varyt pas draugę į Kuršėnus, tai važiuoju tiek Vilnius Panevėžys tiek ir Vilnius - Klaipėda autostrada, tai iš vieno pravažiavimo tikrai sunku spręsti kaip kas važiuoja. Kai važiuoju su benzinine savo mašina su kuria dėl mažalitrio variklio ir trumpų bėgių daugiau 130 pagal GPS nevažiuoju, nes nebesmagu, tai kartais niekas nelenkia kartais atrodo visi lekia kaip išprotėję. Kai varau su dyzeliuku tai su juo ir iki 160 pavažiuoju, tai ir vieną kart atrodo visas srautas panašiai juda, kitą kart visus lenki, ir dar pamatuoja policija greitį, kaip kad prieš savaitę buvo - susimoki baudą, Tai čia kaip užtaikysi, koks oras, kas nuo pajūrio namo skuba ir panašiai, sunku kažką teigti iš vieno važiavimo.
Jei turėtume vokišką vairavimo kultūrą, nieko blogo nematau ir neriboti greičio autostradoj, arba tą ribą padidinti, kad ir iki to pačio 160 ar bent minimaliai sekt lenkišku pavyzdžiu ir padidinti iki 140.
Keista girdėti, kad kažkuri iš magistralių yra apverktinos būklės, viena iš mano mašinų yra japoniškas ekonominės klasės kompaktinis kibirinis sedanas su R18 ratais, ir kažkaip per 4 metus nei kart nesugalvojau, kad norėčiau mažesnių ratų, ar tragiški lietuvos keliai, visad važiuoju pirma juosta nepriklausomai nuo jos būklės, jei tik ji laisva ir nieko nepralenkinėju. Vienintelė vieta kur sukandus dantis važiuoju, tai Antakalnio gatvė Vilniuj, bet ir ten situacija gerėja kad ir lėtai.
Simplicity 2016-09-01 08:41
Immortallt, šiais metais tavęs rinkiminiam sąraše dar nepamatysim? Puikiai esi įvaldęs š*dmalystės meną. Išsakiau mintis, kad:
1. Su KET pažeidėjais padėtų kovoti baudos balų sistema. (Vakaruose kažkaip padeda.)
2. Autostradoje prie Kauno išmaltos tokios provėžos, kad net autobusai netelpa. (Gaila, patingėjau telefoną išsitraukt ir pafilmuot priešais važiuojančio keleivinio autobuso vargus.)
Tu man primeti, kad aš neigiu keliukų korupciją, porini apie kelių problemas Vokietijoje ir aiškini, kokie pas mus geri žvyrkeliai ir kaip visi kaimiečiai nori visur asfalto. Visa tai tu vadini diskusija ir faktais pagrįstais argumentais? Kodėl aš turiu ginti tą "savo" nuomonę, kurią tu susigalvojai ir man priskyrei? Kaip koks kremliaus trolis- atsakymai ir pasvarstymai ne į temą, savos nuomonės primetinėjimas.
p.s.
Tai, kad šį teiginį ("kai įvyksta itin tragiškas įvykis labai dažnai paaiškėja, kad jau dešimtis kartų per pastaruosius metus baustas ar net teisių jau neturi") pirštais subarškinai TU, jo nepadaro nei argumentuotu, nei faktu. Štai, bent kartą pasėdėtum, kokią excel lentelę iš policijos suvestinių padarytum ir su diagramom pateiktum- būtų faktas, o dabar tai autoritetingai "šakėm ant vandens".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pirmą rugsėjo savaitę Lietuvos vairuotojams jokio pasigailėjimo: policija stabdys ir už viršytą 1 km/val.