Pirmą rugsėjo savaitę Lietuvos vairuotojams jokio pasigailėjimo: policija stabdys ir už viršytą 1 km/val.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-09-01 09:34
Simplicity, 1. Tavo tikslas nubausti ar padaryti eismą saugesnį? Skaityk naujienas, kur žūsta avarijose žmonės ir susidėliok, pažeidimai buvo minimalūs ar chuliganiški ir kiek dažnai būna jau be teisių ar tiesiog nemokantys baudų. Gražulis - 40 nemokėtų baudų per metus buvo surinkęs. 2. Prie Kauno šiaip ne autostrada jau, beveik visur greitis apribotas iki 80. 3. Aš tau paaiškinau trūkumus baudos balų, o tu pradėjai dramatizuoti. 4. Keliai žinoma visur gali būti tobuli, kai finansai neriboti. Aš tau pateikiu labiau išsivysčiusios šalies, kurioje eismas keletą kartų intensyvesnis, pavyzdį palyginimui - tai, kas mūsų siekiamybė. Nepradėkime svajoti apie visus asfaltuotus žvyrkelius, kur pravažiuoja 5 mašinos per dieną. Statistikos nori? Nueik į stat.gov.lt ir kelių statistiką rasi. Pasiskaičiuok pagal gyventojų tankį kiekvienam rajone ir kiek kilometrų kelių. Aš sugalvojau? "Pačią policiją irgi galim naikint, nes ten išvien kyšininkai- visuomenė yra sąmoninga ir pati viską susireguliuos." dėl P.S. naujienas paskaitinėk, apie tragiškas avarijas. Tokios informacijos suvestinės policija deja neskelbia ir greičiausiai niekas net neseka. Tenka pasikliauti koliažais. Šūdmalyste užsiimti pradedi tu. Aš tik leidžiuosi nuvedamas į šoną su diskusijomis. Baudos balų sistem turi privalumus ir trūkumus, kaip ir viskas šiame pasaulyje. Tu matai tik privalumus ir nekreipi dėmesio į trūkumus. Net nepavyksta suprasti, kad privalumai šiuo metu neatsveria trūkumų, kol kitos sistemos nesutvarkytos. P.S. vakarykštė naujiena - net ieškoti nereikia - http://lietuvosdiena.lrytas.lt/kriminal ... auleli.htm P.S.S. šiandieninė naujiena - http://www.delfi.lt/news/daily/crime/po ... d=72186540 Kaip per dvi dienas, du piktybiniai, kurie nužudė/realiai kėsinosi nužudyti ir kaip juos būtų sulaikę baudos balai? Baudos balai gali būti tik gėlytės, bet ne problemos sprendimas.
zet 2016-09-01 11:27
kiek teko matyti avaringu situaciju, tai tik gal 20% is ju del chuliganisko vairavimo ar lekimo be galvos. Pavojingiausios situacijos budavo kai kokia moteriske ar diedukas ar kas miegantis ivaziuoja letu greiciu i didesnio greicio kelia tiesiai pries masina. Buvo atveju, kai ivaiziavo ir persirekiavo iskarto i kaire juosta visiskai neziurint i eisma.
immortallt 2016-09-01 13:43
Zet, taip, bet tie chuliganiški labai dažnai baigiasi tragiškai. Gi pripažink, menkas galvos skausmas nubrozdintas šonas ar aplankstyta mašina. Daug blogiau invalidai ir lavonai.
immortallt 2016-09-04 17:11
Special for simplicity, nepraėjo dvi dienos ir vėl: http://www.delfi.lt/news/daily/crime/di ... d=72207326 neblaivaus, neturinčio vairuotojo pažymėjimo vyriškio vairuojamas „Audi“
Simplicity 2016-09-04 18:18
Nepagalvojai, kad tik apie tokius portalai ir terašo, kad saikingai prisigerianti tautos dalis turėtų ant ko paburnot? p.s. Jei daryt išvadas tik iš delfi antraščių, tai faktas kaip blynas- Putino armija jau tuoj Lietuvą puls.
Arns 2016-09-08 10:22
Vienam veikėjui reiktu susivokti, jog blogų žmonių pasaulyje pilna. Jokia apsaugos sistema, policija ar baudų dydis neišnaikins vagysčių, aplaidumo, neatsakingimu. Tačiau tą galima bent kažkiek valdyti. Tavo vardijamos problemos galimos išspręsti neretai tik fiziškai pašalinus žmogų iš gyvenimo, bet 90% kitų galima užkirsti kelią. Eisme matome gerus užsienio pavyzdžius, kai visuomenė suvokia kas yra jiems sakoma ir kad verčiama laikyti ne dėl baudų, o dėl jų pačių saugumo. Kol skalambysi ir kviesi visus gaudyti vieną etatinį pažeidėją, nė pats nepamatysi kaip 10 "normalių" paklius į nelaimes dėl elementaraus įstatymų nepaisymo (pvz matome kaip atėjus pirmiesiems šalčiams nuo kelių nulaksto saugų greitį ne vertinantys pagal padėtį, o atkakliai įrodinėdami savo tiesas (kelias tiesus, eismo mažai, va dar saulutė išlindo)).