Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2016-09-28 21:15
sakykite ka norite, bet kamstyje sedint dizelis valgo daug maziau.
Ir kamstyje pabuvus man su didezliu susivalgo apie 30% maziau kuro lyginant su bendzinu. Jei tersia 30% daugiau, bet maziau kuro, tad susilygina ta tarsa.
Vaziujant vidutinem salygom kuro sanaudos lyginani (tokia mano patirtis).
O ir straipsnio pavadinimas tai vemti vercia : „Visi Europos dyzeliniai automobilai yra tikros griuvenos ir atgyvenos". Ju varikliai ar automobiliai ?
Dar klausimas, kiek tersalu ismeta 1.6tdi europos varikliukas palyginus su pvz amerikos dodz viper bendzinu realiomis salygomis ?
Xdmin 2016-09-28 21:53
Gal labiau reiketu lyginti su Ford F-150, nes 2 pagal populiaruma automobilis, kurio silpniausias variklis 3.5 litro.
Jeigu Amerikoje gamintojai turetu itilpti Euro 6 standarta, ten isvis liktu gamintoju? Turbut visus istiktu sirdies smugis ir kazkas pradetu kara pries visa pasauli.
kukulis4 2016-09-28 22:16
Jeigu lygint litra benzino su litru dyzelio, tai sudeginus litra dyzelio, isskiriama daugiau co2 negu sudeginus litra benzino, paprasciausiai del to, kad dyzelis yra kaloringesnis. Del tos pacios priezasties, su litru dyzelio galima nuvaziuot daugiau km, negu su litru benzino, ir skaiciuojant ismesta co2 kilometrui, dyzelis pasirodo geriau. Bet co2 nera vienintelis isskiriamas degimo produktas. Deginant dyzeli issiskiria kurkas daugiau ivairiu oksidu, bei kietuju daleliu, nei kad deginant benzina.
Arthuras 2016-09-28 22:28
Dyzelis nėra kaloringesnis už benziną.
kukulis4 2016-09-28 22:52
Pasigooglink.
Tiesa, teisingumo delei reiktu paminet, kad dyzelio tankis yra didesnis, todel skaiciuojant kalorijas kilograme - kaloringesnis, benzinas. Skaiciuojant kalorijas litre - kaloringesnis dyzelis. Kadangi seip jau degalus visi matuoja litrais, tai, na pats supranti...
sub 2016-09-29 08:50
Netylanti dyzelistų dainelė, kai dyzelis išaukštinamas, netyla tik todėl, kad dyzelistai žino, jog dyzelis labiau apsimoka. Manau visi dyzelistai man pritars, nes patys žino tik niekas nieko nekalba. Dyzelį dažniausiai renkasi tie, kurie turi priėjimą prie sunkvežimių dyzelio, kontrobandinio arba žalio. Ir neskieskit, kad nesamones kalbu. Tai turbūt vienintelis rimtas dyzelio pliusas, kad galima gauti beveik perpus pigiau. Bet tai gaunas, kad dyzelistai (ne visi) greičiausiai ne vieną kartą nesumokėjo mokesčių pirkdami kurą (akcizas, pvm), taigi vogia jie ne tik iš savęs bet ir iš visų.
vasilij.sciogolev 2016-09-29 09:02
panagrinekit emisiju lentele en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
sudejus visas pozicijas dyzelis maziau ishskiria. O CO ismetimai jau nuo Euro3 buvo mazesni uz benza.
vasilij.sciogolev 2016-09-29 09:06
Visiska nesamone! turiu 16 metu senumo dyzeli, kura perku tik STATOIL'e, MILES+
kukulis4 2016-09-29 09:37
Tai kad is net ir is koloneles pilant dyzeli, vaziuot gaunasi pigiau. Priedo, visgi daugiau nei 50% lengvuju automobiliu europoje, visgi yra varomi dyzeliu, tai tu nori pasakyt, kad daugiau nei 50% populiacijos prieina prie zalio, raudono ar baltarusisko dyzelio? Dar vienas dalykas, kad nemazai kur europoj dyzelinis kuras net brangesnis uz benzina, bet zmones vistiek vazineja - vadinasi apsimoka. O del ekologijos - taip, ji ne dyzelio puseje.
svetys 2016-09-29 09:50
Šiaip, jei žiūrėti į pačią esmę ir prasmę (žinoma čia Myslius ir Niemand prieštaraus).
Tiek benzinas, tiek dizelinas yra sudaryti iš atomų (molekuliniuose junginiuose).
Tiek dyzeliniai, tiek benzininiai varikliai bent kol kas dar neatlieka branduolinės sintezės (nesintetina vienų atomų iš kitų).
Taigi, kiek azoto, anglies ir t.t. atomų yra kuro litre – būdu šalina dalį medžiagų iš kuro degimo proceso. Europos biurokratai to reikalauja per direktyvas. Vartotojams reikia daugiau variklio kilovatų, daugiau patogumo automobilyje (t.y. daugiau kuro sąnaudų ir svorio). ....
Na, ir visumoje turim didelį pasaulinį jovalą panašų į: „cukrus gėris – taukas nuodas“, „plikom rankom preparavus lavonus galima neplovus rankų eiti priimti gimdymus plikom rankom“, „žemynų plokštės nejuda“ ir t.t.
immortallt 2016-09-29 09:56
Pigiau gaunasi dėl to, kad dyzeliui taikomas daug mažesnis akcizas, 100€, tai yra 25%.
Dyzeliniais automobiliais važinėjantys, kaip ten su katalizatoriais ir kitais taršą mažinančiais įrengimais, viskas veikia, neišpjauta?
Dyzelis apsimoka dideliais atstumais ir užmiestyje. Mieste ir trumpomis distancijomis jo sąnaudos išauga ir sparčiai. O jei katalizatoriai išpjauti, tai išmetimai auga, CO išmetimai išauga 50 kartų. Tiesa, su veikiančiu katalizatoriumi išmeta mažiau nei benzininiai beveik 20x. Tuo tarpu azoto junginių be katalizatoriaus išmeta 3x daugiau, o su katalizatoriumi 50% daugiau nei benzininiai. Anglies dvideginio su katalizatoriumi išmeta 15% mažiau nei benzininiai. Bet didžiausia problema čia jau ne šiltnamio dujos, o azoto junginiai! Ypač, kai be katalizatorių važinėja. Jie sukelia sveikatos problemas.
Pilkasis 2016-09-29 10:17
Nu ir visgi nesąmones kalbi. Dyzelius renkasi tie kas daug važinėja, nes su jais labiau apsimoka, o jei kažkam pavyksta gauti kuro pigiau, tai čia tik papildomas bonusas. Aš pats visada pilu Neste degalinėje, pigiau nesu gavęs, nebent įmonė be pvm užpila, bet taip ir benzino būna užpila. Turiu du automobilius 1.9 tdi 81kw ir 2.0 16v 98kw benziną. Per dieną nuvažiuoju 100km mišriai, tai į benziną net nežiūriu, valgo pus antro karto daugiau ir traukia ne ką geriau, kad sąnaudos susilygintų su dyzeliu reikia važinėti su 1.3-1.6 litro benzinu, kur komforto 0. Patikėkit esu viską apskaičiavęs ir gale mėnesio man gaunasi žymiai pigiau su dyzeliu. Aišku benzinistai sakys, kad visą sutaupytą kapitalą išleisiu ant remonto, bet tai netiesa, negenda 1,9tdi. Negarbinu aš dyzelių, bet su jais tiesiog pigiau ir nereikia jokių žalių, baltarusių salerkų. Pats laukiu kada elmobilį nusipirksiu, čia mano svajonė.
kukulis4 2016-09-29 10:39
Nera taip svarbu del ko gaunasi pigiau, ar del akcizo ar del to, kad dyzelinas is technologiskai yra salutinis benzino gamybos produktas, ar dar del kazko. Daugumai galutiniu vartotoju svarbus tik pats pigumo faktas. Del tarsos tu teisus, o del kuro sanaudu mieste/uzmiestyje - ne. Dyzelio taupumas kaip tik labiausiai pasimato vazinejant mieste, kamsciuose, kur jo sanaudos padideja, bet padideja niekingai mazai, lyginant su benzinu.
Kalbant apie katalizatorius ir DPF - jeigu vazineji su 15 metu senumo masina, tai nera skirtumo ar ten stovi katalizatorius ar jau nebe, nebent pasikeistum ji nauju. Bet cia velgi, ekonomija laimi pries tarsa didziaja dauguma atveju.
immortallt 2016-09-29 10:50
Na apie ekonomiją aš kalbu, kai pats mėnesį pasivažinėjau dyzeliu Vilniuje, po važinėjimosi Klaipėdoje. Klaipėdoje - sutinku, mažesnės nei benzino. Bet važinėjant Vilniuje ir išlindo visi bėgėjimaisi ir nespėjimas variklio užšilti (trumpi atstumai), tada benzininė mašina tapo taupesnė.
kukulis, tai tada sutinki su faktu, kad dyzelis senesnis nei 10 metų jau griuvena, nes neprižiūrimas tinkamai. Kitaip sakant, reikalavimai turi stipriai griežtėti, dyzeliui akcizas būt didesnis nei benzinui bei privalo būt vykdoma patikra dėl katalizatoriaus.
kernel_panikavimas 2016-09-29 12:47
Eilini karta nusisneki. Tavo benzininio ir dyzelinio variklio apibendrinantis palyginimas be konkreciu pavyzdziu yra nesamoningas. 1.2TSI nelygu 2.0TFSI, bei 1.4TDI nelygu 2.0TDI, ret nekalbant apie skirtumus tarp skirtingu gamintoju skirtingu varikliu ir ju seriju. Priklausomai nuo situacijos, gali buti ekonomiskiau tiek benzininis tiek dyzelinis. Jeigu bandei lygint pagal kazkoki savo galvoje susikurta statistiskai suvidurkinta varianta, tai dizelinis variklis vistiek islieka ekonomiskesnis absoliucioje daugumoje atveju. Kazkokie mistiniai trumpi atstumai, kai net isilti variklis nesugeba ar dar kazkokios specifines situacijos, yra corner-case'ai ir tai nera rodiklis. Jeigu sneki is savo patirties, kurioje kiek zinau, dominuoja japoniski automobiliai - tai ji dar maziau aktuali, nes japonai tik keli metai, kai apskritai sugeba daryti ne tragiskus dyzelinius variklius ir po siai dienai nusileidzia vokieciams gana smarkiai sioje srityje.
kukulis4 2016-09-29 13:07
Senesniam negu 10 metu dyzeliui galima pakeisti katalizatoriu nauju, taip pat ir D filtra, todel net ir toks senas automobilis gali buti tvarkingas.
Akcizo kelimas itakotu visu dyzeliniu automobiliu eksplotacijos kaina nepriklausomai nuo ju amziaus bei technines bukles, todel ne, akciza kelti nebutu absoliuciai teisingas sprendimas.
Katalizatoriaus, taip pat ir DP filtro patikra turi buti privaloma per kiekviena TA, ir sie irenginiai privalo buti automobilyje, bei funkcionuoti taip, kaip numatyta gamintojo. O apie tavo patirti vazinejant su dyzeliu, labai tiksliai parase kolega virsuje.
Aplamai, kalbant apie tarsa, tai labai daug prie to prisideda ivairaus plauko balvonai, kurie vazinejimui praktiskai vien tik mieste renkasi koki 3litrini 15 metu senumo premium'a (net nesvarbu ar dyzeli ar benzina), vietoj kokio 4-5 metu senumo ekonomines klases automobilio, nes, matai, cia komfortas ir prestizas...
raimism 2016-09-29 13:29
dėl akcizų nesutikčiau. Jei kurui taikomas netiesioginis mokestis (šiuo atveju akcizas) - jis turi būti vienodas tiek benzinui, tiek dyzeliniam kurui, nes kitaip iškraipoma rinka. Neturėtų būti skirtumo kur kuras naudojamas - namų šildymui, žemės ūkyje ar transporto sektoriuje, visur kaina ir akcizai turėtų būti vienodi, tuo labiau, kad ir taip aišku, kad gatvėse važinėja automobiliai ir su žaliu dyzeliu. teoriškai bet kokie akcizų skirtumai ar protekcijos ekonomikai jokios naudos neduoda.
Tiesiog turi būti tinkamai vykdoma techninė patikra. Turi būti nustatyti vienodi emisijos reikalavimai (tiek dyzeliniam, tiek benzininiam varikliui) ir aš net būčiau už tai, kad jie palaipsniui turėtų būti griežtinami. Ir ne Euro6, 7, 8 ar Euro n-iolika standarto lygyje, o paprastame žemiškame lygyje - atliekant techninę patikrą.
Tada būtų aišku - jei tavo automobilis taršus, negauni techninės apžiūros. Ir nesvarbu, koks automobilio variklis - dyzelinis, benzininis ar hibridinė sistema (pvz koks nors pigus kiniškas automobiliukas su dvitakčiu varikliu , sukančiu elektros generatorių), visiems reikalavimai vienodi.
Ir turėtų būti strateginė programa, patvirtinta įstatymų lygyje. Pvz kas 2-3 metus tie reikalavimai griežtėja, tie reikalavimai turėtų būti iš anksto žinomi. Tai turbūt vienintelė priemonė, kuri kažkiek įtakotų mažiau taršių automobilių kiekio didėjimą (o gal greičiau - ypač taršių automobilių kiekio mažėjimą) Lietuvos keliuose.
Robkinas 2016-09-29 13:51
Tada senas premium'as yra lygiai tokia pati blogybė, kaip ir SUV klasės griozdai, besisukinėjantys mieste. Kartais pagalvoju, kad geriau jau senas premium'as, negu 4 metų senumo skarbonkė, vien dėl komforto, arba patikimumo.
P.S. seną automobilį vairuodamas prestižo neįgysi komforto? taip.
IceBullet 2016-09-29 22:18
Gailiuosi pirkes dyzeli vietoj benzino. Vazineju nedaug, pagrinde mieste, trumpais atstumais. 120 kw 2l dyzelis vasara ima ~7, ziema ~9 ltr. Pries tai 8 metus atvazinejau su to paties gamintojo 103 kw 1.8 benzu, eme 10-11 ltr, bet nebuvo jokios vibracijos, traktoriaus garso, pakaitinimo zvakiu ir ju reles, turbinos, zeliniu akumu ir tt. Sekantis auto bus tik benzininis.
Talkatif 2016-09-29 22:35
Šiaip straipsnis apie naujus vokiškus dyzelius. Ne apie mūsų geldų transporto ūkį. Teorija yra viena, bet praktiškai tie euro taršos reikalavimai bent šiandien rinkoje neišpildomi. Elektra yra gražu, bet jos ekologiškumo atsakymai dar nepateikti. Tai yra kiek žalos aplinkai yra padaroma pagaminant ir utilizuojant elektromobilį santykyje su jo rida. Kur dėt sėdusius ličio akumuliatorius dar tik svajojama. Realus ekologinis gydymas bus, kai nuosavus auto beveik pakeis nuomojami bepiločiai ir viešasis transportas. Bet to galime ir nesulaukti. Pavyzdžiui Taivaną aną savaitę skalbė du taifūnai. Vienas po kito. Šią trečias. Užvakar ir vakar jie nedirbo. O Spalio ketvirtą jie laukia ir ketvirtojo. Šaliai žala padaryta milžniška.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Visi Europos dyzeliniai varikliai yra griuvenos ir atgyvenos, o naujos technologijos sustabdytos dėl komercinių tikslų“