Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2016-11-18 13:44
Idejo duju iranga vietoje atsarginio rato, paliko benzino baka neaisku kam, nuo paprasto automobilio su servise ideta duju iranga skiriasi tik tuo, kad garantijos neprarandi del idetos irangos
PS: vis dar negaliu suprasti kodel 90% benzino nera pakeista dujomis, juk ne tik Lietuvoje jos populiarios, ar ne?
SILORAKAS 2016-11-18 14:56
Staipsnio pavadinimas nekorektiskas - vidaus degimo variklis is principo negali visiskai netersti gamtos, nes kuro degimo metu susidaro ne tik CO2, bet ir azoto oksidai.
Automobiliai su gamyklinemis LPG/CNG sistemomis siulomos jau seniai (nu pvz, OPEL siulo bent 5 modelius su LPG/CNG). Kodel tai nera dominuojanti rinkos dalis vietoj benzininiu automobiliu? Manau susiję su stereotipais (nesaugu, gali sprogti, nesolidu ir t.t.). Beto CNG degaliniu tinklas neisvystytas (bent jau Lietuvoje).
Xdmin 2016-11-18 15:05
Neisvystytas Lietuvoje? Nebent mazesniuose kaimuose ir nera kur duju uzsipilt, nes iprate tiesiog kieme saliarka is backos isipilt ir vaziuot
SILORAKAS 2016-11-18 15:14
Nemaisyk : LPG ir CNG yra skirtingos sistemos. LPG - butanas propanas. CNG - metanas.
lizunas 2016-11-18 15:18
Pasidomėk kaip veikia dujų įranga. Tam, kad nesuvarytum dujų įrangos purkštukų, reikia, kad dujos būtų pašildytos, o jas šildo per reduktorių, kuris yra šildomas tasolu ar pnš. Bent taip veikia ta įranga, kuria važinėjame. Ar nematei tų atvejų, kai rytais po gero šaltuko prie mašinų eina su virduliais???
Ir šiaip, Olandijoje jau nuo seno gali pastatyti dujas, kai perki naują auto ir turėsi garantinį. Nueini į saloną, sakai man reikia automobilio su dujomis, netoli yra firma - lyg gamykla, kuri stato dujų įrangą. Įstato dujų įrangą (5 kartos dabar ten eina), ir jau taip nustato tiksliai, kad dujų valgo tiek, kiek benzino.
Pažįstamas, kuris stato dujų įrangą turi prikaupęs iš tos gamyklos reduktorių ir balionų, tai pažvelgus į jų vidų pamatai ant kiek ten švarios dujos vaikšto, jokių šiukšlių, nieko. O Lietuvoje pavažinėjus reduktorius tampa purvinas.
Xdmin 2016-11-18 15:51
Kai netiesioginio ipurskimo duju iranga tada ir vaiksto su virduliais, tai buvo 1 ar 2 karta, nezinau tiksliai, bet dabar visi tik 4 kartos duju iranga deda, drasesni ir su 5 jau zaidzia. Dujos pasildomos kai variklis dirba ant benzino, bet ar duju pasildymui reikia ~50l benzino bako kaip siulo sita audine? Zodziu, nieko realiai naujo nepristate, tiesiog idejo dujas.
CNG nera populiarios, nemanau kad ju ir reikia, su LPG nuvaziuosi toliau. Jei gamykliskai eitu duju bakas vietoje benzino bako, o benzino bakas atskirai imontuotas butu kokiu 10 litru, arba dujos isvis gal gali buti sildomos kaip dyzeli uzkuriant, tai suprasciau tokia ideja.
amas 2016-11-18 15:53
Tą paranoją dėl CO2 sunku suprast...
lindemann 2016-11-18 16:02
Visi labai susirūpinę tarša, taigi prieš tai buvęs straipsnis:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... l-per-para
Kad ir visos auto būtų varomos dyzelinu, visvien tai būtų tik lašas taršos jūroje.
O AUDI čia išradinėja dviratį- turbūt vokiškam mentalitetui sunku suprasti, kad automobilių industrijos ateitis- elektromobiliai.
- 2016-11-18 16:18
Gali neteršti, jei į degimo kamerą paduosi tik gryną metaną bei deguonį.
lizunas 2016-11-18 16:38
Tai dėl to kompas pirmiau ir kuria ant benzino, kad pašildyti ir negadinti dujų įrangos. Taip, užtektų 20l bako. Atsimink, žiemos metu reikia nemažai padeginti benzo po nakties. O ir audinės lėtai šyla, labai daug žmonės skundžiasi, kurie statosi dujas firmose, nes tos firmos nepataria reduktoriaus įvynioti į nedegią, šalčiui nepralaidžią medžiagą. Kai tik žmonės apsuka kokiu tai šilumą laikančiu, iškart vietoj 4km užtenka 500m ar tiesiog laiko kol nuvalysi sniegą.
Xdmin 2016-11-18 16:56
3-5 minutes laisvais sukiais, jei palauksi kokia minute ir pradesi iskart vaziuoti variklis susils greiciau ir isijungs greiciau, 20 litru bako uzteks bent pusmeciui tai tikrai, manau galima ir mazesni deti, juk dabar kilogramus skaiciuoja visur del ekologiniu nesamoniu.
Del reduktoriaus apsiltinimo nebloga, apie tai negalvojom kai dejo pas mus dujas. Bet pas mus reduktorius labai arti variklio, kad greiciau susiltu. Klausimas: o ta izoliacija gali ka nors padeti ryte? juk vistiek per nakti reduktorius pasieks lauko temperatura, tik del izoliacijos jis ja pasieks veliau, ar ne?
KT819GM 2016-11-18 18:03
Reduktorius šyla nuo bendros aušinimo sistemos, vyniok tu jį nevyniojęs, tikrai negausi 8x skirtumo. Šiluma reikalinga pakeisti dujų būseną o ne įrangos taupymui. Jei nori užvedinėti auto ant dujų, dedi 5 kartos įrangą, kuri "skystą fazę" purškia tiesiai į įsiurbimo kolektorių, kaip ir benziną. 20litrų pusmečiui, čia nebent kai nuo kalno tave tempia pavėjui, kitaip sakant nesąmonė.
Xdmin 2016-11-18 19:36
Kodel nesamone? Benzina naudoji tik uzvedimui ir pasildymui kol bus galima ijungti dujas. Vaziuoji ant duju, tai kaip tu ta benzina pabaigsi?
AAA000 2016-11-18 22:56
Cia gi auto ant metano. Visa "ekologija" tik tame, kad dirbtinai susintetintos dujos - tipo kiek isleido auto CO2 eksplotacijoj - tiek ir sunaudojo gamyboj ir islaike trapu balansa O jau "naftines" dujos tipo balansa blogina ir jau nebeekologiskos. . Vienu zodziu Audi trolina, kad nereiktu perdarinet gamyklu ir gamint brangiu elektromobiliu - nes pelnai iskarto nukris... Reklamuotis ekologistais - pigesnis matyt variantas...
Elektromobiliai eksplotacijoje isvis nedalyvauja CO2 gamybos cikle.
Talkatif 2016-11-19 00:26
Kol ličio nepakeis saugesne ir talpesne substancija, tol elektromobiliai bus tik amžinai perspektyvūs, kaip Gustas. O dėl dujų iš elektros, tai labai įdomu, koks efektyvumas tokios gamybos. Vėjo jėgainės naktį mažai reikalingos, galėtų varyt elektronus kiaurą parą metanui ar vandeniliui. Dujiniai auto gerai tuo, kad nereikalautų drąstiškai perstatyt visos gamybos, kas yra milžiniškos investicijos.
AAA000 2016-11-19 18:52
Taigi sitas CNG kuro tinklas ir yra veikiantis variantas, kuris atsiperka dabartines reguliuojamos rinkos salygomis. Bet efektyvumas manau toks, kad nuemus visokius tarsos mokescius ir akcizus - iskart bankrotas, nes is naftos be apmokestinimo butu pigiau. Bet jei mastanti valdzia skatina - vadinas kazkokio efektyvumo yra. Galbut ne paciam gamintojui labiau naudinga - bet visai valstybei, kuri tuo uzsiima. Nes metana gali gamint bet kur, nepriklausomai - turi ar ne naftos telkiniu po zemem. Plius prisiimi atsakomybe reguliuot tarsa - nes moki mokescius.
Cia manau labai panasu i biokuro (medzio pagrinde) granuliu gamyba, kur didziausia sanaudu dali granules savikainoje sudaro elektros kaina. Irgi toks nelabai aiskus biznis, balansuojantis ant valdzios mokestinio reguliavimo ribos. Malkos realiai pigiau - bet tie kur gerai gyvena - pvz skandinavai - renkasi labiau granules
immortallt 2016-11-19 19:47
A) vandens lygis kyla pakankamai sparciai, kad man dar gyvam esant Maldyvai isnyks. Kiek vertinat Malsyvu isnykims doleriais? Apie stiprejancias audras, sausras ir liutis net nekalbu. Po galais, p. Azijoje simet liwtingasis sezonas ir bel prasideda apie lapkriti, kai tokiu laiku jis baigdavosi jau simtmecius. Tai milziniska zala zemes ukiui. Akcizas tos zalos vis dar nedengia.
B) litis ir jo akumuliatoriu gamyba nera tiek tatsi, kaip kai kas bando iteigti. Taip pat ir elektros gamyba, net is anglies, maziau tatsi, o ka jau kalbeti apie didesni efektyvuma tiek elektrineje, tiek elektromobilyje.
P.s. kad siulo dujas gerai, bet straipsnis labai tendencingas.
zet 2016-11-19 21:15
autoriau,
kurioje vietoje straipsnyje pateikei irodymu ar kokios informacijos, kad sis Audi yra pigesnis uz elektromobilius. Tai kam po paraliais apie tai rasai antrasteje ?
zet 2016-11-19 21:19
Evil Goku 2016-11-19 21:36
Elektra neatsiranda iš stebuklingų fėjų dulkių. Todėl negalima tavo teiginys mano nuomone nėra teisingas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ išradingumas trumpam į kampą sodina elektromobilius - „g-tron“ automobiliai yra pigesni ir gali visai neteršti aplinkos (Video)