Nieko nereiškia, bet vis tiek įdomu - kaip atrodo tie BMW vairuotojai, kurie sukelia avarijas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-04-10 13:33
BMW vairuotojas tai diagnozė Rimtai žinau idiotų tiesiogine to žodžio prasme vairuojančių bmw ir mokančių baudas už gretį praktiškai kiekvieną dieną skiriasi tik baudų kiekis ir dydis. Atitinkamai ir vairuoja kaip debilas užkišinėja, o jei pačiam taip padaro tada "kerštauja". Suprantama kad nevisi yra gaideliai kurie vairuoja bmw, bet užtai visi gaideliai vairuoja bmw. Bet rimtai pasvarstykim procentaliai kurios markės auto yra daugiausiai įvažiavusių į autobusų stoteles, ar sužaidusių boulingą ant perėjų?
kernel_panikuoja 2017-04-10 13:41
Absoliutus skaiciai cia nieko nesako, nes ir taip aisku, kad daugiausiai ivykiu padaryta bus su ta marke, kurios automobiliu daugiausiai yra. Esme cia butu santykis tarp markes padarytu ivykiu ir tos markes kiekio. Kazkada teko matyti policijos duomenis, tai BMW santykiu pirmauja tose avarijose, kur kazkas zuvo ar buvo suzalotas, bet tai buvo pries kelis metus. O pati problema cia yra daug rimtesne ir gilesne. Pats vairuotoju elgesys byloja ne tik apie elementarios vairavimo kulturos stoka, bet ir apie daznai pasitaikancias bendro pobudzio psichologines problemas pas vairuotojus. Tas faktas, kad vieniem yra neiveikiama uzduotis palaukti 30s, o kiti "kerstauja" kelyje kurdami avarines situacijas yra apskritai graudu, ir tas toli grazu neapsiriboja BMW vairuotojais.
zet 2017-04-10 14:09
Pirmu variantu 50 komentaru, Antru variantu 500 komentaru. Pagal statistika daugiausiai avariju daro jaunimas. O markes: tos, kurias vairuoja tas pats jaunimas.
Ar_as? 2017-04-10 14:11
Papildyčiau Kernel, kad svarbūs ne tik santykiniai transporto priemonių/avarijų kiekiai, bet ir pats avarijų tipas: KIA Ceed gali n+1 kartą kažką apibrozdinti aikštelėje ir avarijų fiksuosime n+1, tuo tarpu "nunešta" stotelė yra tik viena avarija...
Sigitas.lk 2017-04-10 14:52
Bet kas svarbiausiai, net jei ramiai graziai vaziuoji su BMW, tai butinai atsiras koks Bahuriux kuris zut but stengsis tave aplenkt, uzkist pries nosi ar panasiai. Nes juk Aplenkti BMW irgi yra labai kieta.
zet 2017-04-10 15:08
aga, sita ir as n kartu pastebejau. Viena karta mergina tiek spaude spaude, aplenke ir jau stabdo, po to sypsosi, tipo aplenke as isvis ramiai vazineju, nors turiu santykinai galinba BMW. Vaziuoju su srautu, bet kokia pereja ar kas tai suletinu. Gi BMW isibegeja nesunkiai, nesunku priletinti pries pereja juk nesunku ir gaza spustelti. Tai kaip pastebiu, uz nugaros pries perejeas sudarau kamstukus, nes visi bezmenai kurie pvz LETAI IR SAUGIAI vaiziuoja ant 90 pvz gelezinio vilko gatve, kur eismas ant 80, tai pries perejes arba isvis neletina, arba max suletina iki 80 (kur eismas 50).
Sigitas.lk 2017-04-10 15:14
O taip, kaip man tai pazystama, ypac jei dar pereja su kalneliu. Priletines vaziuoji, tai labai daug visokiu nieksu sugeba dar ir ant perejos aplenkti.
zet 2017-04-10 15:34
as dar pasakysiu, tas atvejis su perejom tai masinis, ten su mazom isimtim. Tarkime as vaziuoju virsydamas 14 km su eismu antra juota (pvz gelezinio vilko gatve, toks srauto greitis), apkenkiu pirma juosta "SAUGIAI" vaziuojanti saugaus eismo astova, pries pereje suletinu, tai tas saugaus eismo astovas mane lenkia per pereja, nes jis kaip vaziavo taip ir vaziuoja savo 80 - 90 km greiciu. Ir sis reiskinys MASINIS, tas atsitinka 95% visu pereju. Cia pamastymui SAUGAUS eismo atstovams
namaste 2017-04-10 16:22
O tai kur čia tos perėjos su greičio ribojimo kalneliais geležiniam vilke?
Sigitas.lk 2017-04-10 16:47
AS apie gelezini vilka nekalbejau.
Shinigami 2017-04-10 16:52
1) Absoliutus skaičiai nėra statistika. Statistika butu, jei viskas butu procentais pagal automobilių kiekį gatvėje. Jei visoje Lietuvoje yra tik penki ferariai, tai net jei visi jie padarys avarijas, jie į tokia statistiką, kaip pateikta šiame straipsnyje, nepateks. Todėl atrodys, kad jie yra tvarkingi vairuotojai. 2) Statistika nelygu statistikai. Skirtingiems tikslams pasiekti naudojamos skirtingos statistikos iš tu pačių duomenų. Net jei paimsime visus automobilius gatvėse juos išskirstysime pagal gamintojus ir iš šiu skaičių padalinsime avarijų skaičius, taip pat padalintus pagal gamintojus. Sužinosime kokiu gamintojų automobiliai dažniausiai patenka į avarijas, bet nieko negalėsime pasakyti kokie yra šių automobilių vairuotojai. Mano pažįstama vos ne kiekvienais metais patenka į avariją, bet jos greitis avarijos metu neviršija 20 km/h. Nors jos avarijos didina statistiką, bet tai nėra chuliganiško vairavimo statistika. Tokia statistika gali būti naudinga draudėjams, nes jiems svarbiausia kiek reikės išmokėti kompensacijų, nei avarijų priežastys. Tad tokia statistika nieko nesako apie vairuotojų chuliganiškumą. 3) Todėl visas avarijas reiktu išskirstyti į mirtinas ir nemirtinas. Dėl greičio viršijimo ir kitos priežastys. Galima taip pat pridėti ir automobilio saugumo kriterijų (ar automobilio gamintojas saugo savo produkto keleivius). Nes jei automobilis modernus tai ir lekiant ant 200 km/h keleiviai gali likti gyvį. Jei paimsim Indijos rinkai skirta auto, tai ir ant 80 km/h gali būti mirtina avarija. Tad mirtinos avarijos taip pat ne visados rodo vairuotojo chuliganiškumą. Ir dar daug kitu kriterijų galima prigalvoti. Tik tada butu galima tiksliau pasakyti kurie vairuotojai vairuoja chuliganiškiausiai.
zet 2017-04-10 17:21
bahuriux 2017-04-10 19:09
Nu teisingai rašai žurnalistai ir marketingo specialistai moka manipuliuoti kas to nežino, nieko naujo, nauja nabent tai kad dalis žmonių jau įgijo tam imunitetą, bet vistik ~50% žmonių ~25% vyrų ir ~75% moterų yra užprogramuoti vadovautis emocijomis ir nieko čia nepadarysi, taip sutvarkyta gamtos. Ir dėl to visokios rinkimų apklausos internete neapsitvirtina, kai balsuojama realiai, kai tų rėksnių nebūna 99%. Aš nieko ir nekapstau giliau tik noriu sužinoti procentaliai nuo mašinų kiekio kiek užmušė žmonių bmw vairuotojai ir kiek visi kiti. Suprantama, kad marozai renkasi bmv ir prisidirba, nes kaip rašiau visi gaideliai vairuoja bmw, nors nevisi bmw vairuotojai yra gaideliai, o jūs vadovaudamiesi tik emocijomis iškart kaltinat mane (Sigitas.lk), kad aš, arba panašūs į mane provokuoja bmw vairuotojus, ne nu pz. Man visiškai px kas ką vairuoja, nesielgiu agresyviai ir debiliškai kelyje kur yra padidintas pavojus. Bmw tikrai puikūs auto, jau nuo senų senovės, tik jų įvaizdį sugadino gaideliai, pats pradžioj kol mokinausi vairuoti vairavau bmw 3.
zet 2017-04-10 21:00
kad tavo sis postas vien viena didele emocija. Ir mano patirtis sako visai kas kita. Kas dien daug vazineju, negaliu isskirti jokios auto. Labiausiai kelyje bijau uzsizioplinusiu zmoniu, kurie pvz nepaziureje i vedrodeli persirikiuoja. Tai nors viena toki pastebiu kas diena. O gaideliai/ereliai pvz Vilniuje tikrai nykstanti rusis. Karta i savaite koki pamatau. Karta i tris menesius pamatau visiskai nutrukusius, kur ten prazudyti laisvai gali save ir kitus. Ka galiu isskirti tai zmones ir zurnalistus, kurie iesko sensaciju. Cia atejo tik del komentaru nes po tokiu straipnsiu visada atsiranda idomiu komentatoriu, kurie turi virtualu priesa. O is statistines puses parasiau visa posta auksciau. Man irgi butu idomu pamatyti realia statistika, tik manau, kad ji nelabai mane nustebintu.
Kibirelis 2017-04-11 00:22
Vilniuje gal ir nykstanti rūšis tie gaideliai, bet pažiūrėkit kas darosi Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje.. BMW gaidelių kultas. Aš net amžiaus neišskirčiau. Pažįstu vieną 42 metų, kuris su savo BMW visada mandravoja. Milijoną kartų​ girdėjau "Koks čia plet gaidys aplenkė, tuoj aš jam..." Dėl teisybės aš pačios markės nepeikiu, e30 m3 svajonių automobilis.
Stipa 2017-04-11 01:29
Tu geriau pažiūrėk statistiką kiek žuvusių pagal markes. VW ir audi tiesiog dominuoja kiekvienais metais. BMW ypatingai 2015m švyti, per 64 avarijas tik 1 žuvęs. Tai maždaug nusako kas tikrieji kelio chuliganai arba kurios markės nesaugios. Tiesa stebina ir Volvo sukeltų avarijų fatališkumas, nenusileidžia VW koncernui. Duomenis lentelėje užpernai išvedžiau iš berods 15min straipsnio pateiktų duomenų. https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
zet 2017-04-11 02:13
Vilniuje rugsejo menesi buna didelis visko padidejimas Pvz paskaiciavau, kiek kartu teko vos isvengti dideles avarijos, kai kazkas per raudona pravaziavo (ne gaidelis) bet sumaises sviesaforus, nes ten kitai seksijai zalia uzsidege, kai is salikelio zioplys isvaziavo nakti i greitkeli ir staigiai sustojo pasimetes ir uzkirtes kelia - teko greitai sukti i ta pati salikeli vos neapsiverciant. Kai zmogus is sukimo juostos i karie nepaziurejes i veidrodeli staigiai persirekiavo i desine. Gerai kad dar desineje buvo laisvos vietos - niekaip nebuciau sustojes. Ir nemazai panasiu istoriju. Tai kad mano patirtyje pavojingiausi ziopliai miegantys ar kur visiskai ibede akis i viena taska ufonautai/ufonautes.
Kibirelis 2017-04-11 07:56
Stipa, markės nesaugios? Tu supranti ką kalbi? Kavok tą savo statistiką. Į Tavo skaičius įeina pensininkai, vaikai tik išsilaikę teises, žioplos mamytės, kurios važinėja tik šiltuoju sezonu, išsiblaškę studentai ir t.t. Ar jie yra gaideliai? Aš sakau ne. Gaideliai tie kurie kasdienybėje daro nesąmones ir provokuoja eismo įvykius, viršijamas greitis, sukama į kairę iš​ pirmos juostos ir atvirkščiai, ignoruojami šviesoforai ir t.t. 10 atsitiktinių auto įvykių neprilygsta nuneštai stotelei su keliais sunkiai sužalotais žmonėmis. Nors ką pastebėjau moteriška giminė kelia BMW įvaizdį. Kaip bahuriux ir sakė "nevisi yra gaideliai kurie vairuoja bmw, bet užtai visi gaideliai vairuoja bmw", būkime savikritiški.
zet 2017-04-11 11:13
cia sakinys tai apsurdas: Jusu idomumo delei, po skandalingo ivykio su stotele, praejus kelioms savaitems kitas veikejes nunese stotele. Na pasiseke, tada zmoniu nebuvo. Kadangi buvo senis ir ne su BMW, tai tas ivykis susilauke vos keliu komentaru Kaip ir sakiau, emocijomis jus tiesiog vadovaujates ir tiek. Miniai reikia priesu, pries ka islieti pykti, kaip ir rasiau priestai, viduramziais minios susirindavo i centrine aikste, kai ka nors i lauza mesdavo ar ant iesmo sodindavo. Ir niekam nebudavo idomu, kalti jie ar ne. Tas ko nors nubaudimas jausmas niekur nedingo, tik sublimavo i kitus socialinius modelius. As butent tokiuose forumuose ir stebiu sia apraiska.
bahuriux 2017-04-11 13:25
Ne avarijoj dalyvavusios markės bet avarijas sukėlusios turiu galvoj. pateik statistiką ir šaltinius.