Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
technologas 2017-04-18 11:52
Tikiuosi automobilių gamintojai pasilikę archyvuose senesnių modelių brėžinius, nes kai naujų dėl "sudėtingų sistemų" nebepirks - teks juos gaminti.
sub 2017-04-18 12:31
Inchcape reitingai turėtų nusirist žemyn po tokių reikalų. Pasiūlyt 58k eur už grantinį auto, kurį patys pardavė ir negali sutvarkyti - žemumos visiškos. Visi prieš pirkdami naują auto visada išsiaiškinkit kiek kainuos jei teks grąžint, kiek metų garantija ir ką ji dengia.
ISG 2017-04-18 13:31
Cia is tos serijos kai labai apsimoka pirkti nauja masina, nes labai sutaupysi ant remonto, nes turesi garantini auto, o visos elektronikos problemos yra tik legendos. Viskas yra kaip ir rasiau kazkokios ankstesnej temoj. Meistrai NEMOKA taisyti nauju auto, nes nera pakankamos istorijos, neaiskios "ligos". Man yra tas pats su 3 metu masina irgi is Inchape salono vilniuje, tik su tomis problemomis "imanoma gyventi", nieko rimto, bet mesitrai nezino kame saknys. Pats apie savo masina is forumu prisirinkes info zinau kurkas daugiau nei "MEISTRAI" is Inchape salono...
Labai daug sansu, kad nusipirkes nauja masina labai daznai vazinesi pas dylerius del visokiu atsaukimu ir tt. Tavo masina bus ardoma, tvarkoma, ir tt. Ir tik po 3 metu turesi pilnai isbandytą ir istestuota masina, o tada jau kaip ir laikas ja pardavinet bus
bahuriux 2017-04-18 13:38
Patikimiausios mašinos buvo gaminamos 1987-1997. Kalbu apie opel, vw, audi, japoniškos gal ir dabar pakankamai patikimos. Nes pvz opel ir audi užtekdavo užtrumpinti kontaktą obd jungtyje ir visi klaidų kodai pamirksi skydelyje.
AAA000 2017-04-18 18:09
atsoko kazkur prilitavimas prie platos ir meta per daug protingi kompai klaidas. be sansu toki gedima surast net specialistams su issamiom schemom net jei rodytu klaida - tektu nemazai mazgu keitinet, nes ten elektrines sistemos per daug dubliuojasi viena su kita. servise kaip taisykle automobilis per mazai vibracijos gaudo, kontaktas buna dalinai geras ir klaidu nerodo. uzuojauta savininkui... uz keliu centu vertes gedima beveik puse auto kainos nori nukast... arba tegu keicia visa elektros instaliacija - jei neranda kur. tikrai nereikia nusileist siuo atveju, nes pirkejas teisus. jam pardave slamsta.
HardAxe 2017-04-19 09:43
opel patikimi buvo nuo 2000. iki tol baisiai puvo.
Euro standartai nebeleidžia imti senų brėžinių ir gaminti senų mašinų.
Sigitas.lk 2017-04-19 09:47
Manau kad patikimos masinos buvo gaminamos iki kazkur 2003-2004 metu. Butent tada prasidejo Euro 4 standartas. Pradejo masiskai i masinas deti DPF, kurie uzsikemsa ir sugadina varikli. Ir dar visokiu ekologiniu sistemu, kurios toli grazu nesaugo automobilio.
Nelabai supratau gerumo to uztrumpinimo. Siek tiek naujesni automobiliai daznai per BC rodo visokias klaidas - gedimus.
technologas 2017-04-19 18:16
Įdomus straipsnis, dviejų epochų citroen palyginimas:
http://www.lowtechmagazine.com/2008/06/citroen-2cv.html
Arthuras 2017-04-19 19:19
Nereikia pagal vieną markę ir vieną atstovą vertinti visų markių ir visų atstovų.
technologas 2017-04-19 20:34
Vokietijoje vien prieaugis toks per metus buvo. Tai gal jau jie nustotų augti ir baigtų zyzti su tais parodomaisiais ribojimais? Juo labiau tenykštė anglis/lignitas žymiai labiau teršia nei mūsų vargani seni dyzeliniai pasatai.
Arthuras 2017-04-19 21:02
Nežinau ir man neįdomu. Jei reikėtų pirkt naują automobilį, pasižiūrėčiau patikimumo top'us ir pirkčiau. Esu įsitikinęs, kad galvos neskaudėtų. O tiems, kurie kompensuoja kažkokius kompleksus per automobilį ir perka velniai žino ką - tegul vargsta, jų bėdos.
technologas 2017-04-19 21:22
ES uždės tokius mokesčius, kad su tokiu automobiliu negalėčiau išvis pasirodyti keliuose ir visa tai dėl nukvankusių "pažaliavusių" aktyviai balsuojančių persenusių vokiečių post-hipių balsų nu tai sorry. Pakankamai degalų akcizas stabdo nuo per dažno važinėjimo.
HDi 2017-04-19 22:45
O kam išvis dyzelinio automobilio tiek nedaug eksplotuojant?
immortallt 2017-04-20 11:23
technologas, galiu pacituoti tave: "Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas."
tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?
Visi daiktai lūžta, tiek nauji, tiek seni. Prisimindami senas mašinas, visi pamirštat kiek kitų problemų jos kėlė, kokios iš tikrųjų sąnaudos buvo (ne ant 70km/h autostradoje važiuojant) ir kiek tie automobiliai kainavo santykinai su jūsų alga.
technologas 2017-04-20 12:26
Aiškiaregis? Variklis tvarkingas ir nedūmina.
immortallt 2017-04-20 12:46
Nedūmina vienas faktorius, o katalizatorius vietoje? Neužsikimšęs? Neišpjautas? O emisijos kietųjų dalelių ir azoto junginių?
Sigitas.lk 2017-04-20 12:54
Bet nemanau kad dristum gincytis, kad senesni daiktai vis tik buvo patvaresni, ypac jei kalba eina apie automobilius.
Su savo dyzeliuku arteju ties 400k Km riba, ir vargo nematau. Sanaudos 6,5 litriuko. Ir tikrai ne 70km/h vazinejant.
Realiai tos visos naujos ekologines sistemos duoda abejotina nauda. Trumpina variklio resursa. Del to zinoma reik daugiau nauju detaliu. Tad butu idomu ar toms naujoms detalems pagaminti, (kuriu reikia naujoms masinoms kelis kart daugiau, ir sunkiau pagaminamu) ismetama visokiu tersalu ne daugiau nei tas pats 400k km prariedejes dyzeliukas per visus tuos km pagamino.
Ar_as? 2017-04-20 13:59
Na, reikia sulaukt, kol 800k pravažiuos - tada trauka padidės ir kurą pradės atryjinėt, galima tada bus driežažmogiam pardavinėti perkandus jų baisų pasaulio užvaldymo planą per ekologijos didinimo priemonių stūmimą.
Pirma, pasvaičiojimai apie ekonomines ir ekologines gamybos sąnaudas yra pasvaičiojimai, jei norite juos naudoti kaip argumentą - teikit skaičiukus.
Antra, didelė dali tų "ekologijų" skirta ne tam, kad sumažinti taršą apskritai (kaip ir elektromobiliai), bet tam, kad ją paskirstyti tolygiau, išnešti iš miestų, kad jie netaptų smogo persunktais azijos megapoliais, kuriuose neįpanoma be respiratorių į lauką išeiti.
p.s. laidiniai telefonai irgi daug patikimesni ir mažiau genda už mobiliuosius, bet nepraėjo daug laiko, ir, išskyrus kelis acto garintojus, su antiradiacinėm beretėm, visi perėjo prie naujų technologijų. Panašiai ir su automobiliais. Ateis laikas, nebegalės kurą atryjantis dyzeliukas į miestą įvažiuot ir atsikratysim viso to gėrio.
p.p.s. Tamstai su tais 2 k. per savaitę tikrai vertėtų paskaičiuoti, ar nepigiau išeitų taksi/auto nuoma, jei sudėsite draudimą, kurą, padangas (nebent ir jos "seniau geresnės buvo, va ir dabar dar laiko 199X pirktos restauruotos), taisymą (žinau, jūsų puikus auto negenda, jis net stabdžių kaladėles ne nudėvi, o "augina", tepalą valo, aušinimo skystį sintetina, kondicionieriaus skysčius kondensuoja, oro ir kitus filtrus tik valo ir t.t.), technikines apžiūras (net neskaičiuojant premijos už katalizatoriaus pašalinimo nepastebėjimą), stovėjimą (žinau, Jūs už stovėjimą nemokat, žinot viečiukes, kur kažkieno kieme pro ženklus užsimerkus prasukus galima ant šaligatvio puikiai pasistatyt, nes nu kas per valdžia, jei nemokamų vietų man neparaūpina?).
immortallt 2017-04-20 14:06
sigitas.lk, nueik ir susirask ataskaitas, kiek pagaminti mašinai reikia CO2. Viskas yra.
Anksčiau daiktai buvo paprastesni, mažiau saugūs, brangesni ir mažiau komfortiški.
Va, važinėju so Toyota corolla, amerikoniška. Sąnaudos milžiniškos, tai realiai jinai stovi. Per mėnesį nepravažiuoju įprastai 100km. Neatsisakau, nes nieko už ją negausiu, o kartais prireikia mašinos ir pigiau nei citybee su savo gaunas (reikės ilgai parkuotis ar pan). Pravažiuota su ja virš 200k km. Didžiausias gedimas - nurūdijo ir nukrito duslintuvo laikiklis. Visa kita - diržai, kaladėlės, na ir klijavimas mašinos po smūgių. Mašiną laikau su ateityje laukiamais pokyčiais, kai reikės mašinos ant visiško sudrožimo ir investuoti nesinorės į tai.
Dėl mašinų man primena verkimus kai kurių, kad šiais laikais buitinė technika nelaiko - dešimti metai gyvenu bute, kur visa buitinė technika buvo tuo metu supirkta. Sugedo tik konvekcinė krosnelė, dar garantiniu metu, nes pasiėmiau pigią, bet su elektroniniu laikmačiu, kuris perkepė, matyt nuo karščio. Visa kita buitinė technika veikia (na dar fenas iškepė, bet jie turi labai ribotą resursą dėl to, kad stipriai kaitina).
Xdmin 2017-04-20 16:39
Pats paskaicuok bent karta ir pamatysi kas pigiau. Citybee/taksi gerai kai tau reikia kelis kartus per menesi tos masinos, o ne reguliariai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Legendos apie „Range Rover“ (ne)patikimumą turi svarų pagrindą - štai vieno vilniečio istorija