Legendos apie „Range Rover“ (ne)patikimumą turi svarų pagrindą - štai vieno vilniečio istorija  (35)

Vilnietis Egidijus K. atidžiai stebėjo pasirodančius naujus modelius ir ilgai galvojęs prieš trejus metus pasiryžo įsigyti savo svajonių automobilį – galingą ir prabangų visureigį „Range Rover“. 4,4 litro darbo tūrio, 339 AG V8 formos dyzeliniu varikliu varoma aukščiausio lygio versija „Autobiography“ jam atsiėjo daugiau nei 100 tūkst. eurų, bet pirkiniu džiaugtis vyras negali dėl nesibaigiančių gedimų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Automobilis buvo labai lauktas, labai norėtas, pačios geriausios komplektacijos, su visais privalumais. Bet maždaug dviem metams praėjus prasidėjo vėdinimo ir traukos problemos. Vėdinimo problemą pastebėjau iš karto – žiemą rasodavo langai. Servise pakeisdavo filtrą, bet pasidarydavo ne ką geriau“, – pasakojo pašnekovas.

Dingo galia

Didžiausios problemos jam prasidėjo, kai 2016-ųjų pradžioje prietaisų skydelyje staiga užsižiebė pranešimas „Restricted performance“ („Apribotos galimybės“, – angl.).

Dėl to dingo „Range Rover“ galia ir vyras buvo priverstas sustoti. Egidijus užtikrino, kad tai įvyko važiuojant visiškai normaliu režimu, o jokių aplinkybių, kurios galėjo sutrikdyti automobilio kompiuterio darbą, nebuvo. Vairuotojas mašiną nuvežė į oficialų servisą, meistrai nerado jokio gedimo, bet netrukus problema ir vėl pasikartojo.

Pasak Egidijaus, užgesinus ir iš naujo užvedus visureigį, pranešimas dingsta, bet dėl dažnai pasikartojančių galios dingimų jis jau bijo važiuoti neprognozuojamu automobiliu.

„Tai pasikartoja maždaug kartą per mėnesį. Mašina tikrai gerai prižiūrėta, daugiausiai važinėta po Vilnių. Per trejus metus tik 60 tūkst. km pravažiavau. Kas kartą nuvežu ją į servisą, vėl pažiūri, vėl nieko nemato“, – sakė jis.

Trūko kantrybė

Egidijaus kantrybė trūko šią žiemą, kai gruodį „Range Rover“ ir vėl staiga sustojo viduryje kelio, o meistrai jį servise pralaikė net du mėnesius ir vėl nerado jokio gedimo.

Vyras tvirtino nesulaukęs jokio paaiškinimo, kas taip ilgai automobiliui buvo daroma, o per vargus pamatytoje serviso istorijoje nebuvo pažymėta nieko kito, kaip tik reguliarus tepalų keitimas. Jis pasiūlė automobilio pardavėjams „Inchcape Motors“ visureigį pasiimti atgal. Egidijus tvirtino iš pradžių ketinęs pasikeisti „Range Rover“ į kitą ir tikėtis daugiau gedimų nesulaukti, bet jį pribloškė pardavėjų pasiūlymas.

„Man pasiūlė mašiną atpirkti už 58 tūkst. eurų. Net internete, tarp naudotų automobilių skelbimų, ne tokios jų kainos. Tuo labiau, mano su garantija“, – stebėjosi vairuotojas. Žiemą jis dar tikėjosi problemą išspręsti taikiai ir užsiminė pardavėjams, kad norėtų atsikratyti turimo „Range Rover“ ir nusipirkti kitą.

„Būčiau pirkęs kitą tokią pačią. Mane vadino VIP klientu, kad ir nemėgstu šito apibūdinimo, pasiūlė 15 proc. nuolaidą, bet kai atsidariau internetą, radau, kad bet kas iš gatvės atėjęs gali gauti tokią nuolaidą“, – tvirtino Egidijus.

Automobilio nebenori matyti

Įpykęs vairuotojas galiausiai kreipėsi į motininę „Inchcape Motors“ įmonę Suomijoje ir gamintoją Didžiojoje Britanijoje, o jei prireiks jis pasiryžęs savo teises ginti ir teisme. „Grąžinkite pagal garantiją pinigus ir pasiimkite mašiną. Ji buvo taip laukta, o dabar nebegaliu žiūrėti“, – neslėpė nusivylimo pašnekovas.

Jis atidžiai seka ir panašius įvykius užsienyje. „Range Rover“ visureigiais viešai skundėsi jau ne vienas vairuotojas.

Anksčiau rašėme, kaip dėl elektros gedimo negalėdamas patekti į visureigio vidų Sankt Peterburgo gyventojas aptalžė savo „Range Rover“ kirviu, o Didžiojoje Britanijoje vairuotojas savo visureigį apipurškė grafičiu „Nepasitikėkite „Range Rover“ ir pastatė tiesiai priešais gamintojo atstovybę.

„Būčiau ir nusileidęs, ir primokėjęs. Bet kai kalba eina apie tokius pinigus, nesinori, kad iš manęs juoktųsi“, – pabrėžė Egidijus.

Ieško sprendimo

„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė patvirtino, kad ši situacija įmonei yra žinoma. Ji patikino, kad tai nestandartinis įvykis, bet ieškoma sprendimo, o problema rūpinasi ir importuotojas „Inchcape Finland“. Daugiau detalių apie šį atvejį ji negalėjo pakomentuoti dėl kliento duomenų apsaugos.

„Iškilus problemoms, visuomet su klientais geranoriškai bendraujame tiek mes, tiek mūsų automobilių serviso meistrai. Gilinamės į kiekvieną atvejį, stengiamės rasti sprendimą ir kuo greičiau sutaisyti gedimą. Esame oficialus automobilių gamintojų atstovas, todėl užtikriname parduotų automobilių neatlygintiną remontą visu automobiliui gamintojo suteiktu garantiniu laikotarpiu.

Visgi šiuolaikinės transporto priemonės yra sudėtingos savo technologijomis, jų veikimą reguliuoja gausi elektroninė įranga. Atsiradus gedimams, tenka nustatyti veiksmų seką, tad rasti gedimą užima laiko. Kad užtikrintume kliento mobilumą, jam pageidaujant, laikotarpiui, kol automobilis yra taisomas, suteikiame gamintojo numatytą pakaitinį automobilį. Sudėtingų gedimų atveju visuomet konsultuojamės su gamykla ir problemas sprendžiame kartu su gamyklos specialistais.

Esame įgaliotas servisas, o tai reiškia, kad turime atitinkamos kvalifikacijos ir kompetencijų specialistų, galinčių atlikti diagnostiką bei kvalifikuotą remontą. Savo praktikoje dar neturėjome tokio atvejo, kad gedimo mūsų meistrai nebūtų sutvarkę. Klientai iš serviso atsiima tvarkingus ir suremontuotus automobilius. Ypatingais atvejais, pasibaigus garantiniam laikotarpiui, jei automobilis genda ir klientui tenka dažnai lankytis automobilių servise, tariamės su gamintoju ir stengiamės pratęsti garantinio aptarnavimo terminą, siūlome klientui atpirkti jo transporto priemonę ar rasti kitų abiems pusėms priimtinų sprendimų kylantiems klausimams išspręsti“, – komentavo ji.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(96)
(11)
(85)

Komentarai (35)