Kokį atstumą nuvažiuodavo elektromobilis prieš šimtą metų? Sužinoję pradėsite manyti, kad šiuolaikiniai elektromobiliai ne tokie ir geri (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-05-05 11:03
40km/h maks greitis, kieta važiuoklė, komforto įrangos nebuvimas, mažas pačio automobilio kėbulo saugumas - va čia ir priežastys, kodėl toli nuvažiuodavo, ne dėl to, kad akumuliatoriai nepatobulėjo. Čia kaip su mobiliakais, ta pati nokia 3310 laikydavo savaitę, o dabartiniai max dvi dienas - regresavo neva baterijos, bet iš ties, tiesiog elektros vartojimas išaugo keliais kartais, nes telefonas atlieka daug daugiau funkciją. Panašiai ir su elektromobiliais.
gytis13 2017-05-05 12:25
Esmė ne kiek nuvažiuodavo, o 40 km/h vidutinis greitis. Šiaip pasaulyje yra registruojamas rekordas, kiek galima nuvažiuoti su vienu litru benzino. Atstumas siekia daugiau negu 1000 km. Bet abejoju kad aparatą turintį tokias savybes galima vadinti automobiliu ir dar labiau abejoju kad kas nors norėtų tokiu daiktu važinėti kasdieniniam gyvenime. O parodoj teko pažiūrinėti ir pačiupinėti, daiktas tikras
bahuriux 2017-05-05 13:06
O man patiko ta karieta, tik ne iš dizaino pusės, o dėl paprastumo. Paimam F1 tipo stiprų ir lengvą kiautą kuriame sėdi pilotas, aplipdom jį deformacinėm zonom kaip tai padaryta F1, uždedam 4 ratus su pamažinto pasipriešinimo padangom ir suteikiam kėbului max, kiek įmanoma geriausia aptakumą tarkim kokius Cd-0,16 ir neitin didelį skerspjiūvio plotą. Padarom visa tai pusė normalaus auto svorio su 1/2-1/3 aerodinaminio pasipreišinimo (kai Cd padauginta iš skerspjūvio) ir galėsim nuvažiuojamą atstumą padidinti dvigubai, ar net daugiau, greitį taip pat galėsim didinti drasiau, o ir įsibėgėjimas bus greitesnis gerokai. Ta prasme mažiau automobilio yra geriau. Saugumo visai nereikia aukoti, jei teisingai bus suprojektuotas kėbulas. Tam tinkamos medžiagos aliuminio - putų - aliuminio, arba carbono kompozitai. Aliuminio atveju dar ir gamyba būtu pigi nes štampuojasi gana lengvai ir nereikia antikorozinių dangų.
T 2017-05-05 14:03
Supraskite, važiuoti iki 40 km/h ne tas pats kaip 80 km/h ar net 120 km/h. Be to man labai įdomu kaip ten su tais V. Nes 1 V padauginus iš 1 A gautusi ne tas pats kaip padauginusi iš 10 A. Kas man galėtu paaiškinti. Kodėl iš karto nerašoma W? Ačiū.
immortallt 2017-05-05 14:19
bahuriux, o kaip ten kaina? Gal Tesla Model S 90,000€ atrodys kaip ekonominis variantas?
ihouser 2017-05-05 14:35
> važiuoti iki 40 km/h ne tas pats kaip 80 km/h Tais laikais visi automobiliai važinėdavo panašiais greičiais. Gatvės nebuvo pritaikytos ir įstatymais labai ribodavo. Iki Fordo T modelio, automobilių kainos buvo fantastiškos.
AAA000 2017-05-05 17:48
Kai daro nuvaziuojamo atstumo rekordus, tai greitis ir buna apie 30-35km Tada principe nebuna oro zenklaus pasipriesinimo nes daznai isvis sutampa pavejui, su vidutiniu oro masiu judejimu ir panasiai. Vat sita riba ir yra labai ekonominis vaziavimas. O greitejant toliau - atmosferos judejimas aplenkiamas bet kokiu atveju ir atsiranda stabilus didejantis oro pasipriesinimas. Ir energijos vartojimo sanaudos auga kvadratine priklausomybe... Siaip linksma tokia elektrine karieta Dabarties analogai - visokie elektriniai vezimeliai, kur imoniu teritorijose placiai naudojama. Tokia transporto rusis neisnyko - tiesiog gatvese nebeliko. Pasidare nisinis transportas ir tiek.
lucy 2017-05-05 18:08
Kiekviena karta atsidarius technologijas ir jeigu bent kiek straipsnis būna stumiantis ant naftos ar šiaip kažko kas labai didelius pinigus valdo visada pirmas komentaras būna immortallt ir jis bando paneigti kas čia būna parašyta nesvarbu kas ir kaip bet bando. Čia lyg iš kokio vaikučiam ar komikso personažas "capitalist pig" toks grynas stereotipas čia bent jau man susiformavę taip. Ilgą laiką nebuvau prisijungęs, bet neiškenčiau šįkart. Va sugalvojau dar geriau: antonimas Robinui Hudui kas? Immortallt.
OTONAS 2017-05-05 18:24
Klaipėda
bahuriux 2017-05-05 18:43
Na tai paimkim puse model S baterijų, variklių, valdiklių, sėdynių ir puse kėbulo. Kaina niekaip negalėtu pasidaryti didesnė už model S, beto model S yra 7 vietų limuzinas, o aš kalbu apie 4 vietų vidutinės kalsės elektromobilį. Na OK problema iš dalies, vis dar lieka kėbulo kaina, bet jei jį gaminti iš aliuminio, (poliuretanas ten centai tik), arba iš stiklo audinio epoksidinės dervos ir putplasčio, kaina nebus tokia jau kosminė.
T 2017-05-05 19:53
Štai radau ir šitos parduodamos mašinos skelbimą. Jos kaina buvo 1600 JAV dol. Įvertinus infliaciją apie 64000 JAV dol. Ne tiek jau ir mažai, tik neaišku kiek tada uždirbdavo. Štai nuoroda į skelbimą : https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 0-1203.jpg
technologas 2017-05-05 20:38
Alibaboje dabar daugybė nedidelių elektromobiliukų keleto tūkstančių pinigų ribose. Galima gal ir pas mus gaminti. Pritaisai dar atsarginį 49cc varikliuką - ir ko ne ubaginis tautovežis https://www.google.com/search?q=alibaba ... 80&bih=915
immortallt 2017-05-06 00:08
bahuriux, akumus apigino per paskutinis 3-5 metus beveik 3 kartus. Ką tu siūlai, iš dalies šįmet liepą Musk'as ir bandys padaryti. Model S yra 7 vietų sportinis limuzinas lucy, matai, kažkas yra už sveiką protą ir technologijų progresą, kai kas yra su sąmokslo teorijomis ir sveiko proto deficitu. Negaliu tau padėti.
S.J 2017-05-06 09:40
Klausimas, kur butu elektromobiliai, jei jie butu tobulinami tuos 100 metu, taip kaip vdv, ir koks butu akumuliatoriu lygis jei jie taip pat butu tobulinami tuos 100 metu. Dabar manau butu visai kitas vaizdas.
Nerkus 2017-05-06 20:45
O kas vdv per 100 metų patobulėjo?
bahuriux 2017-05-06 20:56
NK nuo 10% iki ~40% hibridų gal net daugiau, galia keleta kartų tai pačiai kubatūrai, tarša keleta kartų sumažėjo, atsparumas dilimui kelias dešimtis kartų padidėjo, dabar nuvažiuoja vdv 500.000-1.000.000+ km.
bahuriux 2017-05-06 21:11
Šitie vaidino "Demolition Man". Truputi yra skirtumas koks turi būti auto mano supratimu ir jūsų?
AAA000 2017-05-06 22:22
Jie ir buvo tobulinami, tiesiog vistiek dar liko prastesni uz vdv. Muskas nepatobulino elektromobilio - jis tiesiog idejo autopilota. Visas bajeris tame, kad dabar vyksta ne elektromobiliu revoliucija, o autonominio valdymo mobiliu revoliucija. O tai kad pasirinktas buvo elektromobilis - tiesiog paprasciau ir pigiau i ji idiegt valdyma. Ta prasme, jus cia visus durnina su tais elektromobiliais Pameginkit valdyt vidaus degimo varikli be zmogaus masinu sraute kur nors mieste... Vien technologines valdymo irangos problemos listu ir listu... Jus pvz isivaizduokit procesa - reikia uzsipilt auto degalu, ir reikia uzsikraut elektra autonomiskai? Kas yra pigiau ir paprasciau - jei nedalyvauja zmogus? O jeigu uzpildyt dujom be zmogaus isikisimo? Sprogt gali taip, kad ir degaline velniop nuskristu. Muskas tiesiog pasirinko elektromobilius - nes neturejo alternatyvu. O vat kad tai paskatino pasauli aktyviau tobulint akumus - puiku. Bet cia tik pasekme. Ir nematau as prosvaisciu, kad zenkliai patobules akumai... Musko sekme ne tame, kad jis gamina elektromobilius. Jo sekme tame, kad didieji automobiliu gamintojai neturi irangos, programavimo igudziu ir nemoka gamint autopilotu... Ismoks bent vienas didesnis - ir ragas Muskui iskart Ir paziurekit ka reklamuoja Muskas. Visokias autonomines rankas ikraut Teslai. Visokius verslo modelius automobilio apsitarnavimo ir panasiai. Net suknistas plasnojancias duris ikiso, kad demesi atitraukt. O kad akumai stimpa ir resursas negereja - visaip slepia