Maskvoje pristatytas itin pravažus pikapas su legendiniais „viduriais“ - po oda jis nėra toks modernus, kaip atrodo (5)
Maskvos apylinkėse vykstančiame tarptautiniame karinės technikos forume „Armija 2017“ koncernas GAZ pristatė važiuojantį padidinto pravažumo sunkvežimio prototipą „Vepr Next“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis modelis yra tarsi tarpinis variantas tarp pikapo ir krovininio sunkvežimio. Gamintojas tikisi, kad juo susidomės medžiotojų bendruomenė, naftos ir dujų industrijos atstovai, o taip pat keliautojai, kurie nori pasiekti atokias vietoves.
Kompanija skelbia, kad naujasis visureigis buvo sukonstruotas padidinto pravažumo modelio GAZ-33088, dar žinomo „Sadko“ pavadinimu, pagrindo. Inžinieriai tikina, kad dėl legendinių „vidurių“ automobilis išsiskiria neeilinėmis pravažumo galimybėmis.
Jas padeda užtikrinti pajungiamas priekinis tiltas, mechaniškai blokuojami priekinis ir galinis diferencialai, sumažintą perdavimo skaičių (1,9:1) suteikianti papildoma pavara, slėgį padangose reguliuojanti sistema ir galinga mechaninė gervė.
Visureigio prošvaisa siekia 315 milimetrų, jis gali įveikti iki 950 milimetrų gylio vandens telkinį. „Vepr Next“ sumontuotas maksimalią 149 AG galią išvystantis YaMZ-534 variklis.
Pikapo tipo kėbului svarbus ir krovumas. 6,4 metro ilgio lengvasis sunkvežimis atviroje platformoje gali vežti iki 2,5 tonos krovinį. GAZ kol kas neužsimena, kada bus pradėta serijinė šio modelio gamyba.
Verta paminėti, kad „Sadko“ sunkvežimis, kurio pagrindu jis buvo sukonstruotas, be didelių pakeitimų gaminamas jau 20 metų.