Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Misteris 2017-09-11 11:41
Greitį pagrinde viršija ir posūkiuose lenkia prabangūs automobiliai,kuriems gėda vilktis 90km/h greičiu.
Bet juk šis kontingentas leidžia įstatymus?
Vadinasi...
M134 2017-09-11 12:14
Na negi sunku nesustoti ties 50 km/h? Toliau kas 10 km/h didint baudas ir tiek ir neatrodys mažos viršijus 100 km/h.
O jei rūpinamasi saugumu, tai tikrai ne tie, kas viršija 10-30 km/h užmiesčiuose kalčiausi.
Reikia žiūrėti į priežastį - apgailėtina kelių išplanavimą. Tarpmiestiniai dar daug kur seni, su kalneliais ir posukiais - matomumas beveik visad max 500 metrų daugelyje jų.
Miestuose sankryžos ir žiedai - tarsi meno kūriniai. Kiekvienas unikalus ir pastatytas arba pagal kelininko nuotaiką arba kad į maximą srautas lengviau patektų arba, kad daugiau pinigų susiurbtų 3 cm storio atsfaltui.
Kelininkų nebaudžiamumas ir neatskaitingumas ir sukūrė betvarkę keliuose. Važiuoji ir pyktis ima dėl nesąmoningų ženklų ir pan. Na paskui ir važinėja visi pikti ir pavojingi.
Pvz prie Marijampolės į Kauną keliu per 500m kelio apribojimas pasikeičia kokius 5-6 kartus 90-70-50-70-50-70-90 ar pan. O paskui važiuojant nuolat palikta 50 apribojimų, kur kažkada buvo darbai, jie baigti bet ženklai nenuimti.
O jau Via-Baltika salelės tai atskiro padavimo vertos.
Arns 2017-09-11 12:28
M134, neatrodo jog pats pametei savo mintį? Teigi, kad kaltas ne greitis, o prasti keliai. Bet pala, sutvarkius esamus kelius, tie patys nespaus dar greičiau? Paprastai būtent pagal kelią ir reikia rinktis koks greitis yra saugus.
Saugus greitis nėra kažkoks vienas skaičius Tai sudėtinė faktorių dalis lemianti mažiausią galimą nelaimingų atsitikimų skaičių. Bet kai nemąstantys prisigalvoja, jog šiuo keliu važiuosiu ant 100 km/h net jei yra apribojimai ir kelio darbai... ar reikia stebėtis avarijomis?
HardAxe 2017-09-11 13:04
Bėda ne baudų dydis, bet, kad Lietuvoj jų beveik neįmanoma gauti. Važiuok kaip nori, parkuokis kaip nori. Kiek baudų gausi?
Jei visą laiką važinėdamas 20km/h greičiau kas savaitę gautum baudą, pagrindiniuose keliuose stovėtų zoniniai radarai, o baudos automatiškai išsisskaičiuotų iš algos ir nesumokėjus baudų neleistų perregistruoti mašinos bei praeiti TA... Tada pradėtume vairuoti tvarkingiau.
p.s. Dar visai gražu būtų pasidalinti prasižengimu skaičiumi su draudimu biuriu.
p.s.2. Tie šviesoforai, kurie viršyjus greitį parausta gana gerai spręstų skubėjima mieste. Ypač jei raustų dauguma jų.
Shinigami 2017-09-11 13:35
Man juokingi tokie paistalai kaip neišvengiamumas gauti baudą.
Kaip gali neišvengti baudos, kai iš anksto žinai kur yra greičio registratoriai. Policija tikrinanti greiti privalo būti matoma iš tolo ir t.t. Tokiomis sąlygomis tik toje 0,2 km atkarpoje ir važiuoji leistinu greičių, o likusiuose 100 km važiuoji kiek drąsa leidžia. Nes žinau, kad niekas nenubaus.
Yra tik keletas variantų įgyvendinti baudos neišvengiamumą.
1) Policija su greičio radarais turi dažniau keisti savo buvimo vietą ir pasislėpti, kad vairuotojai jų nematytu.
2) Visose motorinėse transporto priemonėse privalomai įrengti GPS su interneto prieiga. Kuri perduotu policijai apie greičio viršijimus.
Kitaip, tai tik tuščios kalbos.
HardAxe 2017-09-11 13:51
1. Pastatyti zoninius radarus Vilnius-klaipėda, Vilnius-Panevėžys, Viabaltika, ir ne trumpose zonose bet prieš/po didesnį miestą ar pačias pagrindines sankryžas. Tarkim kokie 6 radarai vilnius-Klaipėda atkarpoje.
Vien radarai gariūnai-rumšiškės ir 9 fortas - kryžkalnis kiek padėtų. Taip, tos atkarpos saugios, juose viršyjimai nesukelia bėdų, bet viršyjimai juose pratina vairuotojus važiuoti greičiau.
2. Daugiau naudoti šviesoforus, kurie riboja greitį, kaip yra karmėlavoje. Jeigu vilniuje tok
ie būtų prie 25% sankryžų mieste žmonės važiuotų ramiau ir pradėtų nemėgti viršyjančių greitį. Instant Karma taip sakant.
3. Surinkus baudų neleisti išsisukti. Brangesnis draudimas, neleisti parduoti mašinos, neapmokėjus baudų, neleisti praeiti TA ir kitaip neleisti piktybiškai nemokėti.
4. Išvežti nevietoj priparkuotas mašinas. Kodėl numetam mašiną kur negalima? Taupom laiką. Ar nuvažiavęs į miesto pakraštį atsiimti automobilio tris kartus per metus vis dar jį palikinėsi kur papuolė?
5. Nupirkti 5x daugiau caddy su mobiliom kamerom.
tokiu atveju, manau, didžiajai masei užteks ir dabartinių baudų. Na progresinės baudos padėtų visiem verslininkam.
Xdmin 2017-09-11 14:31
Jei visi virsija greiti ir neuzsimusa, tai gal nera jau tai taip pavojinga? O gal tiesiog reikia leisti vairuotojams nakti palakstyti, kaip Lenkijoje, naktimis +10 mieste leidziamas greitis.
Man asmeniskai, tai noretusi arba ziedu/sankryzu bendros tvarkos arba daugiau zenklu, kurie is anksciau parodytu, is kurios juostos kur galesi suktis, kad galetum persirikuoti is anksto, o ne privaziaves sviesofora supranti, kodel sita eile tuscia buvo.
kestutisz 2017-09-11 14:40
Heh, primena sovietinius balsus "iš liaudies" - "kankinkit, budeliai, stipriau", mes norim būti nubausti :)
Nors tas greitis yra pati mažiausia problema, bent jau palyginus su per lėtai riedančiais.
sub 2017-09-11 14:55
Kas yra per lėtai riedantys? Kai tu važiuoji 20km/h. greičiau nei leidžiama, tai tas normaliai 50km/h. braukiantis tau jau atrodys per lėtai riedantis. Per greitai riedantys yra problema, nes anie galvoja, kad yra gudresni už kitus, tada mieste, kur vyksta intensyvus greitis, pradėda šokinėti iš vienos juostos į kitą, nes matai anam perlėtai kiti važiuoja, taip sukeldamas avarines situacijas.
Greitis nėra mažiausia problema. Greitis ir neblaivumas yra didžiausios mūsų vairotojų problemos.
Reikėtų visiems susidėti vaizdo registratorius ir pradėti skūsti, bet puse liaudies vini kitus išvadins skundikais.
O policijos pareigūnai išvis turėtų rodyti pavyzdį kaip taisiklingai dalyvauti eisme, bet ne kartą esu matęs kaip viršina greiti, važiuoja ne pagal taisykles (tipo jie svarbesni už kitus), gaila neturiu registratoriaus, o tai ypač pareigūnus sekčiau ir skūsčiau jų kolegoms.
Shinigami 2017-09-11 15:12
ženklas nurodo didžiausia galima greitį, o ne mažiausia.
Todėl kelyje galima važiuoti ant 90 km/h, 80 km/h, 70km/h ir t.t. bet negalima važiuoti ant 100 km/h.
Yra ir transporto priemonių kuriu didžiausias greitis yra 50 km/h. Kadangi kelias nėra tau rezervuotas, o juo gali važiuoti visi, greitis ir yra ribojamas.
Sebastianas 2017-09-11 15:41
Shinigami, turbūt pamiršai KET 135 str. 3 punktą, kad negalima važiuoti be reikalo pernelyg lėtai...
Beje, tos transporto priemonės, kurių didžiausias greitis 50 km/h, gali miestuose važinėti tik. Apie automagistrales net nekalbu jau. (174 str. 1 punktas)
kernel_panikuoja 2017-09-11 16:31
Techniskai galima, jeigu niekam netrukdai. Bet kuriuo atveju, sitas reikalavimas nesuteikia teises virsyti greiti, tik neleidzia stabdyti eismo leistino greicio ribose.
Sebastianas 2017-09-11 16:38
Aš ir neteigiau, kad suteikia, tiesiog oponavau į "nėra tokio dalyko kaip per lėtai riedantis". Nors, praktinėje situacijoje to nelabai ir išvysi, kad kas nors tarkime mieste visą kelią 10-30 km/h važiuotų (ne piko metu ir kai nėra kamščių).
sub 2017-09-11 16:40
Be jokios priežasties, aišku, kad negalima važiuoti pernelyg lėtai. Čia ir su sveiku protup rasilenkiama. Bet pernelyg lėtai važiuojančius, galima legaliai lenkti net lenkimui neleistinose vietose. Anyway, lėtos transporto priemonės gali važiuoti visur, mieste, tarpmiestiniuose keliuose ir netgi autostradose/greikeliuose - bet ten lyg ir turi būti specialiai pažymėtos arba lydimos.
kernel_panikuoja 2017-09-11 16:43
Ten tas antras sakinys nebuvo konkreciai tau skirtas Labiau papildziau pirma, nes daug kam atrodo, kad stabdyti pazeideju eisma yra pazeidimas Bandziau uzbegti uz akiu situacijai, kai kas nors cia prades irodineti, jog jei visi varo +20, tai tu irgi "privalai".
HardAxe 2017-09-11 17:18
Kad problema yra ženklai neadekvatūs. Kai gali važiuoti saugiai 120 o ženklas rodo 80 įpranti dėti skersą ir nebežiūri jokių ženklų.
Turi būt normalus ženklinimas ir normaliai baudžiama už prasižengimus. Dabar vilniuj +15 aplenk policijos pareigūnus, bus viskas ok. Važiuok 60 toj gatvėj, kur toks greitis (ukmergės pvz po 50 juostų kiekviena kryptim, skiriamają juosta, tvora ir uždraustais posūkiais į kairę) ir jausies kaip mindamas dviratuką.
Lėti vairuotojai... turbūt ne vilniaus problema. Nebent lėtais vadinam ir tuos, kurie važiuoja max leistinu greičiu.
Vilniuj didžiausia problema - visi dundukai, kurie įvažiuoja į šviesoforą ir užsidegus raudonai neturi kur dėtis.
Finalfour 2017-09-11 18:02
Kaip paprasta eiti lengviausiu keliu...bausti bausti, drausti, didinti, atimti....beda tame, kad tiems piktybiniams tai nepades, o tai kerta per ta samoninga pilieti, kuris ir taip nedaro piktybiniu pazeidimu.
Shinigami 2017-09-11 19:43
Kokius mokslus susijusius su saugiu kelių ir greičių esi išlaikęs, kad sugebi geriau spręsti koks kur yra saugus greitis? Ir net gali ginčyti specialistų sprendimus kurie su tuo susijusius mokslus baigė?
O ar žinai kad saugus greitis yra nustatomas ne tik pagal kelio kokybę ir mašinos greiti, bet ir pagal kitokius faktorius? Pav.: sankryžų skaičius, pėsčiųjų perėjos, kiti eismo dalyviai (ne tik vairuotojai su lengvosiomis mašinomis) ir t.t.
procc 2017-09-13 09:27
Ar dažnai pamatysite Lietuvoje vidutinę algą uždirbantį žmogų, šiurkščiai pažeidinėjant taisykles? Turintys pinigų kilogramais, be problemų pažeidinėja jas, ir sako "koks skirtumas, man ta bauda šūdo vietoje". Baudos turėtų būti progresines. Pvz būtų minimali bauda kokia tai, o jei tavo pajamos ir turimas turtas, pvz tris kartus viršija vidutinę ribą Lietuvoje, baudos būtų pradedamos skaičiuoti procentaliai. Pvz už 200km/h viršijimą, 10% nuo viso tavo turto ir dar + 10% nuo 12-kos mėnesių pajamų. Ir panašiai. Kaip ten rašė kaip buvo kažkur skandinavijoje, piniguočius nepraleido žmogaus perėjoje, gavo baudą kažkiek dešimčių tūkstančių eurų. Imkit pavyzdį iš skandinavų, kurių keliai yra ŽYMIAI saugesni už Lietuvos. Na arba mėginkite patys dviratį išrasti ir eilinį syki šūdą sumalkite...
HardAxe 2017-09-13 10:56
didelė dalis šiukščiai pažeidinėjančių nesiekia minimalios algos, neturi jokio turto ir šiaip nebelabai turi ką praprasti gyvenime.
Kita (didelė) dalis turto turi perdaug.
Skandinavijoj keliai geresni, greičio ribojimai griežtesni. Bet tai sunkiai suderinama su Lietuvos mentalitetu. Dar ne šiandien...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviškos baudos per mažos ir tiesiog neveikia? Štai kokias naujas represijas viršijantiems greitį siūlo aršiausi kritikai