Elektromobilių rinka kaista: kas geriau - naujasis „Nissan Leaf“ ir „Tesla Model 3“? Du rimčiausi konkurentai ir jų palyginimas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

1hitkillhack 2017-10-07 11:02
Mant tai čia panašiau kaip lygintume Fiat Punto ir Mercedes S klasės.
Galonas 2017-10-07 12:01
"Nissan leaf reklama" - straipsnio pavadinimas turėtų būt, ne kodėl geresnis, kuo pranašesnis, pastarūjų apžvalga ar model 3 trūkumai, čia tiesiog nebuvo informacijos apie model 3: "neturi kurių kitų funkcijų", "už mažesnę kainą siūlo daugiau patogumų", "ir t. t." Kas čia per abstraktus palyginimas? Jokio konkretumo, o informacija ir ta klaidinga. Apie Teslą gal 5% viso teksto, negėda taip straipsnį vadint? Model 3 pirkėjai galės tik MOKAMAI naudotis supercharger tinklu. VISI turi enhanched AUTOPILOT funkciją, neturi tik visiškai autoniminio autopiloto pigiausias model 3. Jis leidžia mašinai važiuot bet kur, jos neprižiūrint ir ši funkcija tiesiog išjungta baziniame modelyje, ji yra, tiesiog jei jos nori - mokėk, o taip ar taip į live'ą ši f-ja nepaleista jokiame Teslos modelyje kol nepraeis visų testavimų ir reglamentų ir tai turbūt Lietuvoje dar negreit priims reglamentuojačius įstatymus, kad galėtų Tesla tai įjungt čia. Visus išvardintus privalumus turi ir Tesla: powerwall'ą, energijos regeneraciją stabdant, atgalinį energijos atidavimą. Turint omeny, kad Tesla variklio galią riboja software'u ir greičiausiai naudoja tuos pačius variklius kaip ir visuose kituose modeliuose, tai greičiausiai įsibegėjimas bus padidintas kaip buvo ir su model S, ypač modeliams su didesnėmis batarkėmis, iš leaf'o neteko girdėt apie tokius fintus, 8s elektromobiliai biški daugoka. Mano žinomi model 3 privalumai: Saugiausias pasaulyje sedanas. Patikimas autopilotas. Talpesnė mašina overall, tiek viduje, tiek bagažinėse. Daug didesnė trauka. Talpesnė baterija. Stiklinis stogas. Gražus dizainas. Supercharger tinklo dydis. Galimybė ateityje įjungt visiškai autonominį autopilotą. Ir turbūt daug kitų, ape kurias dar negirdėjau
AAA000 2017-10-07 16:57
turi dar viena nekokia funkcija - labai sunkiai iperkamas
immortallt 2017-10-07 18:50
Kaip ir BMW M7, Mercedes S ar kiti prabangūs ir galingi automobiliai. Jei kalba apie Model 3, tai jo kaina, įtraukiant eksploatacines sąnaudas, net labai gera, palyginus su kitais automobiliais. Aišku, skaičiuoti nemoki.
Berserkas 2017-10-07 20:01
BMW M7?
immortallt 2017-10-07 21:35
M5, galvojau tiesiog apie 7'tą, pagal dydį Mintį pagavai. Bet ir tie nesiekia tokio įsibėgėjimo. Automobilio saugumas ir ne tas. Tūris susidėti daiktams - irgi ne. Autopiloto funkcijos neturi. Eksploatacinės sąnaudos didesnės.
Xdmin 2017-10-08 10:38
Ar gerai supratau, kad tau 0-100 per 8s yra per mazai ne sportineje masinoje? 8s yra labai geras pagreitas senam, bet galingam automobiliui, o tu is kazkokio kibiro daugiau nori?
immortallt 2017-10-08 10:52
Xdmin, esmė ta, kad 0-100 elektromobiliui per 5s yra juokas. Kodėl to neišnaudot, jei tai kainuoja palyginus pigiai? Uždėk mygtuką, kad pvz sport rėžimą turi įsijungti, kad leistų įsibėgėti greičiau.
AAA000 2017-10-08 11:30
Pagreitis labai priklauso nuo automobilio svorio. Jei prikisi daug akumu, kad toli nuvaziuot, nebeliks pagreicio Teslos yra specialiai isprojektuotos ir islengvintos aliuminiu ir islengvintu ausinamu varikliu. O kiti gamintojai tiesiog paima koki nors standartini savo gelezini modeli, su visu VDV varikliui projektuotu mazgu komplektu, igruda koki nors vos ne pramonini elektros varikli su oro ausinimu ir dar belenkaip prikaisioja akumu. Ir toks kibiras aisku kad tures prastus isibegejimo parametrus Hybridai tai isvis prastos svorio charakteristikos: iprastas 1,5-2 tonu automobilis + dar papildomai kokiu 500kg nugaidinta elektros pavara su akumais, pagrinde vien tik del regeneracijos taupymo naudos... Vnz elektromobiliu kolkas niekas rimtai negamina... O Tesla dar normaliai nemoka, nors matom, kad stengiasi Nisan irgi nemanau, kad labai rodo iniciatyva gryniems elektromobiliams. Ten tokie idomus modeliai - puse elementu VDV 12V sistemai, o jei nori grynai elektromobiliniu mazgu - kainos trigubos... Jie tiesiog bando nusigriebt grietinele ir tiek. Jei ziuretu rimciau - statytu akumu fabrikus. As manau kol vokieciai neuzsiims akumais - tai elektromobilizmas greiciausiai vel eilini karta uzsilenks... Cia juos reikia labiau spaust europos sajungos mastu, kad pradetu gamint.
Xdmin 2017-10-08 18:43
Ne viskas taip paprasta. Kad Tesla gali isibegi per 4-5s tai nereiskia, kad visi elektromobiliia taip gali. Bugatti dar greiciau uz Tesla begejasi, bet vistiek retas net ir naujas automobilis sugeba greiciau nei per 10s iki 100 isibegeti. Elektromobiliuose neveikia ta pati logika, kaip su VDV, kad galingas variklis = didelis pagreitis. Elektromobilius labiau riboja ne variklio sukuriama galia, bet bateriju atiduodama energija. Kodel Teslos baterijos gali atiduoti daugiau energijos nei kokio Priuso? Nes ju kelis kartus daugiau. Jei su mazu bateriju kiekiu bandysi isgauti daug energijos, labai nukentes ilgaamziskumas. Isvada: norint sukurti greita elektromobili, reikes prideti daug bateriju, tuomet gausis ir nuvaziuojamis atstumas didelis, kaip ir svoris bei kaina.
audriusn 2017-10-08 19:15
tesk toliau: kreivai suleistos kebulo ir vidaus paneles, neprisukti varztai, leidziancios gumos, blogai iklijuoti stiklai, labai vidutiniska apdailos medziagu kokybe.
immortallt 2017-10-08 19:58
Xdmin, na taip, ne tik variklis svarbu Bet iš esmės, elektromobilis gali imti tą didelį greitį. P.S. japonai dirba ties celiuliozės medžiaga autopramonei, kuri būtų ~90% lengvesnė ir tvirtesnė nei dabar naudojami lydiniai plieno pramonėje. Dėl kainos neaišku deja.
Xdmin 2017-10-08 21:46
Jei bateriju kiekis yra pakankamas kad nuvaziuotu ~300km, tai turetu buti pakankamai ir momentines energijos isibegeti per 5 ar 6s ar gal greiciau. Jei bateriju pvz tik 100km, tai gali buti, kad energijos isibegeti taip greitai gali ir neuztekti. Idomu kada pasirodys masineje gamyboje ta medziaga, lengvos ir tvirtos medziagos net VDV gali paversti santykinai ekologisku automobiliu
Berserkas 2017-10-08 22:07
Tai, kad Tesla automobiliai sveria daugiau nei tavo nurodyti hybridiniai. Tesla Model S svoris 1,961 kg (4,323 lb) (60) 2,090 kg (4,608 lb) (60D) 2,000 kg (4,410 lb) (70) 2,090 kg (4,608 lb) (70D) 2,000 kg (4,410 lb) (75) 2,090 kg (4,608 lb) (75D) 2,108 kg (4,647 lb) (85) 2,112 kg (4,656 lb) (P85) 2,146 kg (4,731 lb) (P85+) 2,188 kg (4,824 lb) (85D) 2,239 kg (4,936 lb) (P85D) 2,200 kg (4,850 lb) (90D) 2,250 kg (4,960 lb) (P90D) 2,200 kg (4,850 lb) (100D) 2,250 kg (4,960 lb) (P100D) Tesla greitai įsibėgėja iki 100 km/h dėl jog turi gerą sukibimą su kelio danga (AWD, Svoris), aerodinamika, naudoja elektrinius variklius (didelis sukimo momentas ir jis gaunamas ta pačia sekundę nuspaudus akceleratoriaus pedalą.
Berserkas 2017-10-08 22:11
Aišku Tesla Model 3 yra daug lengvesnis, nes "Mid Size" automobilis, taipat interjeras labai tuščias/plikas.
Berserkas 2017-10-08 22:26
Klysti. Tesla P100D L 0-100km/h įsibėgėja greičiau už Bugatti Chiron. Su Tesla iki 0-60 MPH įsibėgėjo per 2.28s, o su Bugatti Chiron iki 0-60 MPH įsibėgėja per 2.4s Tesla sveria 254kg daugiau ir išspaudžia 779 AG į ratus kuomet Bugatti Chiron 1479 AG į ratus. Ir Bugatti Chiron kainuoja beveik 26-27 kartus daugiau tačiau nenustebintu jeigu realiai kainuotų ir daugiau, nes limituotas modelių skaičius iki 500 vienetų. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Chiron https://www.google.lt/amp/www.motortren ... eview/amp/
Xdmin 2017-10-08 22:43
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_f ... celeration Na cia raso Chiron per 2.3s, bet tu vistiek teisus, jis letesnis. Isivaizdavau, jog Tesla bus bent sekunde letesne
Evil Goku 2017-10-08 23:21
Labai galingų automobilių įsibegėjimas priklauso nuo to kiek variklio galios gali paversti naudingu darbu, t.y. kaip gerai gali perduoti jėgą iš ratų į kelią. Kadangi elektromobiliuose gali gan tiksliai reguliuoti sukimo momentą perduodama ratams, tai todėl jie taip gerai bėgėjasi.
Vytax 2017-10-09 08:35
Abejoju ar toks pat rezultatas būtų, jei lygintume įsibėgėjimą nuo 0 iki 300km/h.
Xdmin 2017-10-09 20:21
Neradau informacijos, kad Tesla sugebetu virsyti 250. Autobane ne pats greiciausias automobilis bus.