Paskelbė, ką sugebės ir kiek Lietuvoje kainuos naujasis „Audi A8“ - pirmasis pasaulyje serijinės gamybos automobilis, galintis važiuoti visiškai savarankiškai (1)
Lietuvoje pristatytas naujos, jau ketvirtos kartos „Audi A8“ flagmanas, kurio pasaulinis debiutas įvyko liepos mėnesį „Audi Summit“ renginyje Barselonoje.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujasis „Audi A8“ be tradicinių privalumų išsiskiria ir pačiomis pažangiausiomis šiuolaikinėmis technologijomis, važiuoklės sprendimais, funkcijų valdymu lietimu ir visų ratų sistema su papildoma hibridine jėgaine.
Lietuvoje naująjį „Audi A8“, kurio kaina prasideda nuo 86 700 eurų, galima užsisakyti nuo spalio 5 dienos.
„Audi A8“ yra pirmasis serijinės gamybos automobilis pasaulyje, parengtas savavaldžiam važiavimui.
„Audi AI“ važiavimo spūstyse sistema perims automobilio valdymą važiuojant spūstyje iki 60 km/val. greitkeliuose ir keliuose su eismo srautus skiriančiu atitvaru.
Gamintojo teigimu, nuo 2018 metų „Audi“ palaipsniui diegs vis daugiau tokių savavaldžio važiavimo sistemų kaip automatinis automobilio statymas aikštelėse ir garažuose, taip pat autonominis važiavimas spūstyse. Be to, „Audi“ yra pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris be radarų, priekinės kameros ir ultragarsinių jutiklių naudoja ir lazerinį skenerį.
Automobilis turi „Audi HD Matrix LED“ lazerinius žibintus ir vientisa LED juosta sujungtus galinius žibintus su OLED technologija. Prabangaus sedano salone sumontuoti du lietimui jautrūs ekranai, kurių viršutiniame vairuotojas lietimu gali valdyti multimedijos sistemą, o apatiniame – nustatyti vėdinimo ir kitų komforto sistemų veikimą, taip pat įrašyti tekstą.
Lietuvoje naujasis „Audi A8“ debiutuoja su dviem skirtingais V6 turbininiais varikliais – 3.0 TDI ir 3.0 TFSI motoru.
2967 cm³ darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį A8, kuris visose versijose turi visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą, iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundes.
Vidutinės šio modelio degalų sąnaudos NEDC ciklu siekia nuo 5,8 l iki 5,6 l/100 km (152–145 g/km CO2 emisija).
3.0 l turbobenzininis tiesioginio įpurškimo motoras pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą, leidžiantį nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundes. Šio modelio degalų sąnaudos NEDC ciklu siekia nuo 7,8 iki 7,5 l/100 km (178–171 g/km CO2 emisija).
Abu varikliai turi starterį-generatorių, kuris yra pagrindinis 48 voltų automobilio elektros sistemos elementas. Dalinės hibridinės technologijos leidžia automobiliui riedėti išjungtu varikliu ir nepastebimai užvesti variklį.
Gamintojo teigimu, ši sistema pasižymi itin didelėmis „Start-Stop“ sistemos galimybėmis, o drauge šios technologijos užtikrina dar mažesnes efektyvių variklių sąnaudas ir 100 kilometrų leidžia sutaupyti iki 0,7 l degalų, važiuojant realiomis eismo sąlygomis.