5 profesionalūs lenktynininko Pauliaus Macevičiaus patarimai, kaip rinktis žiemines padangas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-11-04 10:56
Lietuvoje universalios padangos būtu pats blogiausias pasirinkimas, jos neviekia nei prie jokių temperatūrų, nei prei jokios kelio dangos, visais atvejais visom sąlygom jos visada bus žemiau vidurkio, nei tam skirtos žieminės ar vasarinės. Daugiau niekada nepirksiu nei universalių, nei dėvėtų, nei persiaurų padangų(, netgi žieminių). Tiesa yra viena maloni išimtis žieminės restauruotos (ar tai atnaujintos, žodžiu pilnai aplipdytos nauja minkšta guma su daug iškarpymų)tikrai veikia puikiai ant ledo ir sniego dar toli gražu garsiausiems brandams, nes gumos mišinys itin minkštas žinoma išskyrus arktinio tipo skandinavų gamintojų, nes tos irgi minkšto mišinio su labai daug iškarpymų. O vasarinių vengiu eglutės tipo, renkuosi tik stambių kaladėlių, su minkštesne guma ir išilginiais giliais grioviais.
apvalus 2017-11-04 11:26
Universalios padangos kuo puikiausiai tiktų Vilniaus mieste. Zinoma, tik tokiu atveju, jei vairuotojas is tikruju geba vairuoti ir jaucia savo bei automobilio galimybes.
kestutisz 2017-11-04 16:49
Su šiandieniniu nusiteikimu visus smarkiai bausti už paslidinėjimą aištelėse ar šiaip ledo nesitikėčiau, kad vairuotojai įgautų tokių sugebėjimų ir nuojautų - gal tik po kažkelintos avarijos.
apvalus 2017-11-04 18:38
Niekas nekalba apie gebejima suvaldyti dideliu greiciu slystanti automobili ir pan. igudzius, kuriu is esmes neturi prireikti. Pakanka tureti gebejima nustatyti, kokiu greiciu yra saugu vaziuoti. Saugus greitis nustatomas atsizvelgiant i salygas, danga ir t.t. Jei jau automobilis nevaldomas slysta - per velu, saugus greitis nebuvo pasirinktas. Ir saugus greitis nera maksimalus ribinis greitis, kuriuo automobilis dar stovi ant kelio. Ribas tegul bando ralio, ziedo profesionalai. Galu gale, siandien visi automobiliai turi ABS, turi stabilumo kontroles, kurios istaiso nedideles klaidas. Man asmeniskai gerokai baisesni atrodo vairuotojai, kurie uzsimove puikias padangas ir turedami AWD sistemas, galvoja, kad jie yra keliu dievai, nei tie vairuotojai, kurie vaziuoja paprastais automobiliais su padoriomis universaliomis padangomis ir elgiasi kelyje atsakingai.
bahuriux 2017-11-04 19:52
Gal ir tavo tiesa AWD nesuteikia nei stabdyme, nei manevravime pranašumo, tik įsibėgėjant. Teko atsidurti 3 kartus ant tokio plikledžio, kai grioviuose po 5-20 mašinų "guli rūko", kurie garantuoju kad važiavo saugiu greičiu ant 15-20km/h, tai tada pagalvoji, gerai kad netaupiau ant padangų ir gerai kad esu šioks toks bent 5% "pilotas", o ne vairuotojas nusipirkes teises maksimoj ir išmokęs pasirinkti tik saugį greitį per skaudžia ir brangią patirtį. Jei kas važiuosit į Norvegiją, ar Švediją žiemą, kai atsidursit staiga per porą sekundžių nežinomam kely stačioj nuokalnėj su posūkiu suprasit, kaip gera turėti žiemines padangas ir būti bent minimum "ralio pilotu". ABS čia jau nepadės,priešingai teks dirbti su gazu (spaust/atleist), kai pavara įjungta ir vairu, stabilumo kontrolė galimai padėtu nebandžiau nes nebuvo ir man nereikia, suvaldau mašiną neprasčiau nei elektronika ta daro.
..e 2017-11-05 22:22
... nei manevravime pranašumo... Na esi neteisus. Awd leidzia saugiai 2 ratais uzvaziuot ant slidzios kelio dangos, nepriklausomai kaip spaudi akseleratoriaus pedala. Pavyzdys: uzmescio keliukas pusantros juostos ir reikia prasilekt. Ziema ledas, vasara zvyras. Ir awd ten stabili, net akseleruoti leidzia
HardAxe 2017-11-06 09:52
Apie universalias padangas: Gyvenu Švedijoj. Naudoju universalias padangas. Nulis problemų. Gyvenau Vilniuj, buvo savaitė, kai kiemuose reikėjo važinėti atsargiai, bet mano mašina laikėsi tikrai geriau už 50% kitų. Kitamet turbūt šitos padangos liks kaip vasarinės, žiemai reikės naujų. Dabar jei kiek rimčiau, važiuojant į užsienį reikėjo universalių padangų, nusipirkau geriausią ką radau šitoj sferoj, vasarą-rudenį-lengvą žiemą jos atlaiko gerai. Galit neprotinti, tiesiog neturėjau kur vežtis antro komplekto. Pradžioje labai bijojau, paskui supratau, kad nėra jos blogos. Mano atveju Švedija~Klaipėdos kraštas. Siego iki ausų ir poliarinių meškų neturim. Į gilų sniegą ir užmiestį važiuoti man nebūna reikalo, nebent su šuniuku iki miško ar per Kalėdas pas gimines. Vilniuj buvo linksma savaitė kiemuose, bet slidinėjo visi kaimynai, kurie nebuvo sušipuoti. Galutiniam variante du geri komplektai būtų geriau ir pigiau (pagal tarnavimo laiką kilometrais). Jei prisnigs žemiau bamperio darbą tikrai pasieksiu, jei prisnigs virš bamperio sveikas protas sakys nevažiuoti. Aš būčiau už AWD, bet tai nėra šventas gralis. Manau geros padangos padeda labiau.
FtBall 2017-11-06 10:10
Egzistuoja tokia problema Lietuvoj, kad padangos perkamos Gariūnuose, devėtos, neaišku, kas joms priburta. Tai ir gaunasi, kad geros universalios geriau nei prastos žieminės.
HardAxe 2017-11-06 11:03
Taigi. Jeigu pigios žieminės yra naudotinos žiemai, tai universalios turi būti arba geros, arba nevadinkim jų padangom. Pigios universalios tinka UK klimatui - nekaršta, nešalta, pasninga porą kart metuose, ledo nėra. Esu turėjęs pigias debica žiemines padangas. Žiemos vargus jos kelis sezonus įveikinėjo labai gerai, bet triukšmas ir nesibalansavimo sugebėjimai buvo neeiliniai. Per gyvenimą nesu matęs pusę tiek švino, kiek buvo uždėta tom padangom. p.s. geriau apie padangas klausti ne lenktyniniko, bet taksisto ar vairuotojo ekspeditoriaus.