Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Robkinas 2017-11-19 12:59
Taip jau yra, kai nori vaziuoti pigiau, bet sugedus remontuoti gaunasi zenkliai brangiau. Kalbu apie skirtumus tarp dyzelino ir benzino
Pumper 2017-11-19 13:04
Tech apžiūra neturi jokių galimybių sužinoti, čipuota ar ne, o Lietuvoj ir taisyklių nėra, kad būtų privaloma įregistruoti galios pakėlimą, dėl ko keistųsi ir tech pasas ir draudimo kaina.
HDi 2017-11-19 13:29
Tik dažnai yra taip, kad lyginamas senos kartos benzinas su senu įpurškimu, be turbinų, su vienmasiais smagračiais ir t.t ir tas tiesa jei kalbant kokių 10 metų atgal.
Dabar ir benzai turi ir turbas, ir brangius aukšto slėgio purkštukus ir aukšto slėgio pompas, ir dvimasius smagračius. Vienintelis skirtumas, kad jiems nereikia DPF filtrų.
Bet nepaneigsiu man benzinas ir atrodo pigiau išlaikyti jėgos agregatas jei nevažinėjami labai dideli atstumai, ir pats kitą automobilį neabejotinai pirksiu benziną, arba hibridą.
Kas liečia čipavimą ir filtrus, tai kokiu tais būdu dar gamino modifikacijas ir be DPF filtro, tai mano 2008 dyzeliukas yra būtent toks, 6 metus atvažinėjau, 5 iš jų čipuoti, bet dabar jau lenda problemos, nesakau kad būtent dėl čipavimo, bet lenda.
Robkinas 2017-11-19 14:00
Vat tas ir yra, kad genda tiek vieni, tiek kiti automobiliai, tik skiriasi kuro kaina ir eksploatacijos islaidos. As asmeniskai pasirinkau pilt brangesnius degalus, bet su mazesne tikimybe sugest, planuot brangu remonta ir pan. Atmosferinis benzinas tikrai patvaresnis uz turbinini dyzeli.
IceBullet 2017-11-19 18:42
Man po E90 cipavimo pasirode, kad varikli pakeite is 2l i 3l. DPF buvo visiskai uzsikises, sake turejau maximum 90 kw, kai gamykliskai 120 kw. O dar nuo 120 kw pakele iki 155 kw. Taciau dumingumas per TA pasirode ~6, kai riba 3. Tai nebutinai cipavimo pasekme, nes ir pries pora metu vos praejo duminguma. Anyway, TA susikombinuot daug pigiau nei pirkti nauja DPF ir sedeti toliau su varganais 120 kw.
biggie 2017-11-19 19:14
Mano pasatas buvo išprotėjęs. Pradėjo srėbti kurą ir nebetraukti. Diagnozė - DPF. Blogai, nes naujas 2 keur, laužynuose jų nėra, tai kaip ir visi variau išprogramuoti. Padarė gerai, mašina atsigavo - tiesiog rauna iš vietos. TA praeina, leidžiamų ribų neviršija. Siūlė ir remapint, bet tuo metu atsisakiau. Po DPF išmetimo ir taip traukos pakako, ir važiavimo malonumas grįžo. Dabar pripratau, atrodo taip ir turėtų būti.
Čiuotojai būrė, kad nedidinant kuro sąnaudų ir dūmingumo mano 2.0 tdi 125 KW su 350 Nm sukimu galima pakelt iki 150 KW ir 410 Nm. Sakė tikrai jausis ir jokių problemų neturėtų būti. Bet čia projektai ateičiai.
AAA000 2017-11-19 20:07
man tai gana juokingai atrodo visas sitas "reikalas" su vdv "ekologija". juk realiai sudegina tuos pacius kuro kiekius. nu tai ir tersalu kiekiai islieka labai panasus. ar ten be standarto ar su kazkokiu "euro 3065..." degins. skiriasi nebent kazkokios ismetalu frakcijos. keiciant programa galima gamint kazkuriu tersalu daugiau, kazkuriu maziau... bet juk bendras kiekis nemazeja. visai kas kita - kuro sudetis, kuri nuo vairuotoju ir automobilio praktiskai nepriklauso. o priklauso nuo kuro gamintoju. koki suda jie ten imaiso, kazkodel nieks per daug nesirupina. o tersalai nuo kuro sudeties net labai priklauso. tik vat vairuotojus tai jau daug proto nereikia persekiot ir baust per valdiskas institucijas... cia yra valstybine korupcija ir tiek, kaip numelzt vairuotojus. o visa ta "ekologija" - tik priedanga. jei europa is esmes rupintusi ekologija, ivedinetu leistinas sudegint tarsaus kuro normas gyventojams ir verslui ar panasiai. zonas kazkokias ivedinetu, kur galima terst tik apribotai. skatintu elektromobilizma, atsinaujinancia energetika, nemokama keliavima elektorogelezinkeliais, elektro viesu transportu ir pan. dabar tik teziuri kaip mokesciu ar baudu daugiau pamelzt nuo vartotoju...
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-19 20:39
Tu čia rimtai?
Atsijunk nuo intercoolerio šlangą jei nori pamatyti skirtumą tarp sudegusio kuro ir blogai sudegusio kuro (kalbu apie dyzelį).
Čia kažkas minėjo, kad dūmingumas ~6. Neįsivaizduoju kokį ten garvežį vairuoji. Turėjau auto su 2.2tid varikliu, su išprogramuotu EGR, su tvarkinga turbina ir intercooleriu - dūmingumas 0,19 buvo!
Beje aš irgi pavargau nuo to dyzelinio variklio - tiesiog per daug komponentų, kad jaustumeisi saugus, kai automobilis peržengia 300k ribą. Dabar vairuoju atmosferinį benzą ir viliuosi, kad į servisą taip dažnai nevažiuosiu.
apvalus 2017-11-19 21:36
Nepakenciu zmoniu, kurie del savo asmeniniu interesu gali paminti visuomenes gerove. Tau nusispjaut, kad vaziuojantis is paskos uosto viska, ka tavo gelda ismeta. Kad zmonems, turintiems kvepavimo taku problemu, tu keli nepatogumus ir blogini ju savijauta. Svarbu, kad tavo karieta geriau traukia! Ir cia tik smulkmena, bet puikiai parodanti tavo poziuri i aplinkinius. Apgailetina.
IceBullet 2017-11-19 22:26
Jei nesi visiskai glusas - mano vietoje darytum ta pati. Ar del masinos dumingumo virsijimo pirktum nauja DPF uz 3keur kuris dar ir trukdo pakelti galia? O gal atiduotum masina i srota ir persestum i autobusa, kad tik nesukeltum nepatogumu kazkam? Esu isitikines, kad dauguma pilieciu sitoj situacijoj elgtusi taip pat, tik gal ne visi isdristu apie tai kalbeti, kad nebutu uzpulti tokiu kaip tu. Kas del poziurio i aplinkinius, tai pasak vienos labai teisingos teorijos, islieka tie kurie geriausiai sugeba prisitaikyti, o ne stipriausi, teisingiausi ar tie kurie del visuomenes geroves atsisako savo interesu. Na nebent matyti, kad visuomenes gerove suteiks didesnes naudos individui ilguoju laikotarpiu. Ciniska, bet visiska teisybe.
vardasas 2017-11-20 07:14
Gincijates del akivaizdzios reklamos, uzsipulkit vimotos cipuotojus tai ir nebebus to dumingumo , dar uzsipulkit technologijos.lt administracija kad nereklamuotu vimotos cipuotoju ir buduliu su garveziais nebebus ir visuomene apsaugota bus
Pumper 2017-11-20 08:10
Tvarkingas dyzelis ir be DPF jokių normų neviršija, ir bendrai net dūmo nemeta. Tavo tas 320d lavonas, todėl ir dūmina kaip kaminas, nieko bendro su DPF užsilenkimu.
HDi 2017-11-20 09:06
Vimotos tas Vitoldas šiaip yra pakankamai šlykštus tipas iš to kiek teko bendraut amseniškai, kiek kas buvo grįžę pas jį su problemom, ir kaip jis apie kitus čipuotojus atsiliepia. Čia mano asmeninė nuomonė. Pats variau tada į galingas.lt nes kitų nebuvo, ten su klientu tikrai maloniai bendrauja.
sub 2017-11-20 12:13
Pritariu apvalus ir nematau jokios realios naudos čipavimo. Suprantu kai įmonės čipuoja lenktynėms ar renginiams ruošiamus automobilius, bet kai eiliniai žmonės, tokie kaip IceBullet, kurie galvoja kad auto čipavimas geriausiai padeda prisitaikyti prie kažko, "chui paimioš" ko. Dar jis bando apginti savo kvailą nuomonę, taikydamas kažkieno terorijas kad dėl savo interesų galima aukoti viską, visuomenės gerovę, kitų sveikatą ir t.t.
HardAxe 2017-11-20 14:38
Nevisai taip. DPF būtent todėl ir užsilenkė, kad kažkas su varikliu negerai ir viskas rūksta kaip garvežy.
Beje DPF iš tikro padeda tausoti aplinką, vietoj suodžių, kurie yra ganėtinai kenksmingas šalutinis produktas DPF dėka junginiai yra laibau sudeginami ir gauname gražų švarų ir sąlyginai nekenksmingą CO2.
Taip pat čipuodami ir keldami darbinę temperatūrą gaunam daugiau NOx junginių, kurie nėra kuro sudėties produktas, o aukštoje temperatūroje oksiduotas atmosferos oras.
Kitą vertus tvarkingas variklis nėra tokia baisybė ir nedūmina kaip garvežys. Nereikia jo bijoti.
FtBall 2017-11-20 15:50
Pats manau, kad dažniausia problema dpf'o yra važiavimas mieste trumpais atstumais - jis taip niekad ir neprasivalo.
Draugas turi Opel Astra, 2007 metų berods. Per porą metų praviažiavo ~150k km - su varikliu nulis problemu, jokių dūmų net virš 3k apsukų, traukos kaip iš 74kw irgi pakankamai. O kitas žmogus irgi turi 2006 metų Opel Astra, per metus nenuvažiuoja net 10k km, tai dpf'as jau seniai pašalintas.
2007 metų Opel'io vairuotojas važiuoja greitai, pavaras jungia prie 3k apsukų, o 2006 metų Opel'io vairuotojas dažnai jungia net nepasiekus 2k apsukų - sako, kad ekonomiška
Xdmin 2017-11-20 17:33
Suprantu, kai imones perka galingus automoblius lenktynems ir renginiams, bet kai eiliniai zmones tokie kaip sub perka galingas auto, nes geriausiai padeda prisitaikyti prie kažko, "chui paimioš" ko. Dar jis bando apginti savo kvailą nuomonę, taikydamas kažkieno terorijas kad dėl savo interesų galima aukoti viską, visuomenės gerovę, kitų sveikatą ir t.t. Juk galetume visi vazineti 1 litro kibiriukais ir visi sveiki butume.
apvalus 2017-11-20 20:16
Cia tai tu teisus, didzioji dauguma darytu taip pat. Kaip ir didzioji dalis galinciu nemoketi mokesciu - ju nemoka. Ir t.t. Problema tame, kad tavo ir tavo bendraminciu intelektas neleidzia suvokti, kad toks elgesys atsisuka pries jus pacius.
tomas.leseta 2017-11-21 11:01
dažniausiai po čipavimo kuro sąnaudos mažėja,vadinasi mažėja ir tarša,dabar dpf dėvėto supirkimo kaina liudija kad pagaminti naują dpf yra brangu ir tas gamybos procesas teršia taip pat gamtą,išprogramavus dpf išnyksta poreikis nuvažiuoti papildomus kilometrus per kuriuos įvyks regeneracija,kuri vyksta tik išpildžius tam tikras sąlygas(nevyksta važiuojant miesto rėžimu),taip pat yra pasitaikę gaisrų vykstant regeneracijai.logiška išvada su pdf automobilis teršia labiau...dabar dėl galios didinimo,dauguma gamintojų apgaudinėja savo klientus siūlydami pigesnes modelių versijas su silpnesniais varikliais(dirbtinai-programiškai sumažinę jo galią),o norint galingesnės versijos reikia sumokėti nemažą skirtumą.esmė visi kraštutinumai yra blogai,tiek nemokšiškas čipavimas,tiek gamintojų šlykštus elgesys apgaudinėjant savo klientus
HardAxe 2017-11-21 11:44
Kuro sąnaudos nėra tiesiogiai susiję su ekologija. Mašinos būna sureguliuotos vardan maksimalios ekologijos, tu gali kokiais 5-10% padidinti ekonomiją (grubiai paliesinti mišinį ir pakelti darbinę temperatūrą), tačiau rezultate turėsi gerokai daugiau toksiškų junginių ir sumažės eksplotacijos laikas. (čia nekeičiant variklio galios).
DPF brangus ne dėl gamybos, bet dėl metalų. Kažkodėl niekas brangiai nesuperka labai brangių pasenusių telefonų ar procesorių (lyginant su naujo kaina).
p.s. aš nesu prieš čipavimą, bet tai nėra win-win.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Apie automobilių „čipavimą“: su kokiomis problemomis susiduriama ir ar toks perprogramuotas automobilis gali pereiti techninę apžiūrą