Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
KęstutisPe 2017-12-08 11:01
Tebūnie šviesa!
HardAxe 2017-12-08 11:42
Švedijoj važiuoji sau naktį užmiesčio keliuku ir matai, kaip iš posūkio pareina "tebūnie šviesa". Posūkyje matai dieną, mašinos dar nesimato, bet akys jau jaučia ką jos gaus iki kita mašina išjungs savo saules
Ir jei Lietuvoj dažniausiai mašinos išjungia savo ilgas šviesas dar prieš posūkį, tai jis tavo silpno spindėjimo tiesiog nemato, kol nepamato pačios mašinos.
Putulis 2017-12-08 12:06
Visokie šaunuoliai, su įjungtomis priešrūkinėmis bet kuriuo paros metu ir bet kokiom oro sąlygom, akina dvigubai daugiau. Gal kas nors iš skaitytojų elgiasi taip pat ir galėtų paaiškinti kodėl? Iki šiol girdėjau 2 legendas - mašina atrodo kiečiau (nors pats joje sėdėdamas to nematai, o aplinkinius tiesiog žymiai labiau akini, tad man/kitiems yra nusišikt tas tavo kietumas).
Antras pasiteisinimas - geresnis kelio matomumas. Pats išbandžiau. Esant ir taip geram matomumui, įjungtos priešrūkinės tiesiog ryškiau apšviečia kelio kraštus/krūmus. Priekinis šviesos srautas "pasiklysta" tarp savo darbą atliekančių trumpųjų, todel skirtumas mažas. Be to kelkraštis apšviečiamas ne taip jau ir toli. Pats nematavau, bet panašu į +-10m. Net važiuojant 50km/h, žvilgsnis krypsta tikrai ne 10m į priekį o žymiai toliau. Tai koks tolkas iš tų priešrūkinių? O užmiestyje?
Dar verta paminėt, kad kai apšvietimas netolygus, akis dar prasčiau mato tamsiau apšviestus regionus.
mobilunkas 2017-12-08 18:23
priesrukines gerai apsviecia kelkrascius, tad su priesrukinem mazai sansu kad pestiji nutrenksi. O siaip kaip jos gali akint jei jos padarytos kad sviestu pazeme, po ruko sluoksniu, jei ruko ner vistiek sviecia pazeme, zemiau nei trumpos sviesos, jau nekalbant apie ilgasias. O zmones jungiasi priesrukines, nes nuo pastovaus vazinejimo su trumpom sviesom, pasidaro blankesnes trumpos sviesos ( suyra reflektorius, patamseja lempa, faros stiklas tampa maziau skaidrus- akimi gal to ir nepastebesi, bet kai vaziuoji nakti tai jauciasi. turetu but draudziama diena vazinet trumpom sviesom- tam yra gabaritines, DRL
Xdmin 2017-12-08 19:20
Kiek mates visokiu Audi ir BMW priesais mane stovinciu, su ijungtom priesrukinem del kietumo tai nei karto neapakino. Is galo kai tau vaziuoja ar apakina nezinau, nepastebejau.
Bet va dzipai su naujom LED sviesom tai akina. Isvis, LED kad ir kokio galingumo jis butu, jis visada akina jei nera nukreiptas nuo taves, nes sviesa labai sukoncentruota.
apvalus 2017-12-08 21:38
Priesrukines tikrai nera reikalingos ir nelabai padeda esant geram matomumui, bet negaleciau pasakyt, kad akina. Kaip jau ir minejo kazkas, ypatingai akina nauji SUV. Jie patys yra aukstesni, o zibintai arba LED, arba XENON. Tiek kai vaziuoja is galo, tiek kai vaziuoja is priekio - baisu. Nors, galima pastebet, kad ju matomumas gerokai didesnis, nei likusiu eismo dalyviu. Speju, kad cia reiketu kaltinti gamintojus, kurie spjauna i aplinkinius vardan geresniu pardavimu.
Wolfy 2017-12-08 21:45
Dažniausiai manęs neakina kitų vairuotojų priešrūkiniai priekiniai, jeigu blogai sureguliuoti, tada kartais iš arti apakina, bet čia retas atvejis. O dėl naujų mašinų, tai taip, jų led žibintai kai šviečia iš priekio, tai aš tuo metu praktiškai nieko nematau, kol jie nepravažiuoja.
apvalus 2017-12-08 21:53
Sprendimas yra paprastas - jungi tolimasias sviesas (per daug nesigilindamas, ar ten pas ji tolimosios neisjungtos, ar blogai sureguliuotos, ar siaip akina) ir taip neblogai apsisaugai. Per didele prabanga uzmiestyje, nakti, vaziuojant 27m/s greiciu, nieko nematyt 5 ir daugiau sekundziu.
P.S. cia zinoma tik tokiu atveju, kuomet nukreipimas akiu desiniau nebepadeda...
mch0lic 2017-12-08 22:11
Priešrūkinės akina, ypač geru oru bet esant šlapiai dangai ir važiuojant su akiniais. Aišku kaip kažkas ir minėjo, geriau apšviečia kelkraščius, tai tas tikrai pliusas, bet nesupykčiau jei policiją apsiimtu šituo reikalu ir sumažėtų gudručių visgi KET apibrėžia kada galima jas naudot.
O šiaip pestieji nėra labai atsakingi, apsirengę tamsiais drabužiais be atšvaistų šoka į gatvę net neapsidairę, kartais net ne pėsčiųjų perėjose, negi sunku atšvaistą prisisegt...
Shinigami 2017-12-09 09:52
Vairuotojų yra daug. Didžioji dalis vairuotojų taip pat būna ir pėsčiaisiais labai dažnai. Bet... pėsčiųjų su atšvaitais esu matęs labai mažai ir dauguma jų atšvaitus nešioja neteisingai. Arba kitaip sakant vairuotojai kurie žino kad jie nemato pėsčiųjų be atšvaitų patys būdami pėsčiaisiais atšvaitų nenešioja.
Iš pažįstamu tik aš vienas ne vairuoju, bet tik aš vienas turiu atšvaitą. Ką tai sako?
IceBullet 2017-12-09 11:19
Priekines priesrukines padeda anksciau pastebeti duobes kelyje, kai tamsu. Kartais ijungiu vaziuojant nezinomu keliu del sios priezasties.
Broniusg 2017-12-09 13:17
Straipsnio pavadinime kaip ir retorinis klausimas „kodėl vairuotojai nemato pėsčiūjų“ Bet man įdomiau kodėl pėstieji nemato automobilio? Į šitą fenomeną niekaip nerandu atsakymo.
Robkinas 2017-12-10 09:45
Šitos priešrūkinės lempos neakina tikrai, tai yra tiesiog mados reikalas jas įsijungus važinėt, nes gražiau atrodo. Man atrodo didesnė problema yra naujų automobilių galiniai LED žibintai. Privažiuoji sankryžoje prie naujo automobilio galo, tai ant stopo kol stovi, tie LED'ai mane žiauriai akina savo raudona ryškia spalva.
Shinigami 2017-12-13 13:05
SaMaras 2017-12-13 14:42
na atšvaitą turiu, bet kadangi labai retai tenka vaikščioti NEAPŠVIESTOMIS gatvėmis, tai labai dažnai kai reikia neturiu. Bet jei jau netyčia papuola kad eini, tai visada stengiesi tai įvertinti ir vos pastebėjęs artėjantį automobilį traukiesi taip, kad jūsų trajektorijos turėtų kiek galima mažiau tikimybės susikirsti..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl vairuotojai nepastebi pėsčiųjų? Pasirodo, dėl to kalta žmogaus fiziologija