Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Jzps 2018-03-08 08:46
Visus metus šilta. Buvo maitinami ES milijardais, kuriuos išvaistė. Tada vėl buvo pašerti ES milijardais, skirtais ekonomikos gelbėjimui. Dabar pas juos Tesla ateina... Kur teisybė...
Xdmin 2018-03-08 10:31
Keista, kad pasirinko Graikija o ne kokia Lenkija. Lenkija viskuom pranasiau uz ta Graikija: algu skirtumas, darbo tempas kokius 3 kartus skiriasi, pati Lenkija Europos centre, traukiniais patogiau transportuoti po visa Europa automobilius.
Bagai 2018-03-08 10:52
Nuotrauka neatitinka straipsnio. Ten nebus gamykla, o tyrimu centras. Tai skirtingi dalykai.
punktyras 2018-03-08 12:22
Trys pagrindiniai Tesla inžinieriai – graikai.
AAA000 2018-03-08 22:35
cia gi tyrimu padalinys tik. brezinius braizys keli ciuvai su neblogom algom ir tiek. na ir keli technikai dar bus uz minimuma, kad prototipams koki nors varzteli prisukt.
aplamai elektros motorai jau faktiskai ir taip tobuli - 95% nk be problemu spaudzia ir ten nebelabai yra ka tirt. sudmaliu kontorele bus ir tiek.
va pastatytu akumu gamykla - va cia tai butu INVESTICIJA. su kruvom isplestiniu darbo vietu. ekonominis potencialas toks, kad faktiskai kaip atsirastu koks nors Kauno miestas dar vienas... o tokia viena nukeliavo i Svedija... Europai tokiu reikes apie 4-5 - taigi sansas dar yra net Lietuvai.
as aplamai nesuprantu, kodel vietiniai nestato? pradetu nuo kokios nedideles ekspermentines licio bateriju surinkimo linijos - pvz tiems tipo elektros autobusams - kur Klaipedoj renka. sudarytu kontrakta pradziai, kad turet viena stambesni klienta. ir paraleliai vystyt visokius akumu gaminius, tik plastikiniai korpusai tesiskirtu. jei judetu prekyba - pleti ir tiek.
paklausa pvz irankiu ar laptopu akumams - labai didele. nes jie sensta. o issiples elektromobiliu parkas - isvis nespes gamint... o pas mus juk lauzai keliaus ir toliau - ir butent reikes jiems tik nauju akumu pagrinde.
Xdmin 2018-03-09 09:32
Geriau tegul lenkai stato, nes mes kazkodel nemokam nieko pigiai pagaminti ir pateikti galutiniam vartotojui. Nezinau kas cia kaltas, mokesciai kazkam ar antkainiai kazkurioje grandyje, bet lietuviska produkta pirkti dazniausiai ekonomiskai neapsimoka.
immortallt 2018-03-10 09:54
O kam gaminti pigiai, kad su kinais konkuruoti? Nežinau nė vienų Lietuvoje, kurie konkuravo su kinais ir vis dar dirba.
HardAxe 2018-03-10 21:52
Gal ir spaudžia motorai tuos 95% n.k., bet juos galima sumažinti, padidinti efektyvų sūkių diapazoną ir t.t.
AAA000 2018-03-11 00:02
ten faktiskai nebera vietos ka tobulint. nes didzioji nuostoliu dalis jau guoliuose, o ne paciam elektros variklyje... na galbut svori siektiek galima pamazint, pabloginus bendra NK sukiai efektyvus visam diapazone - problema ne variklyje, o valdikliuose... o graikai, kiek supratau is straipsnio - cia neraukia jau nieko
ten nebent kokia hermetizacija galima nagrinet, koki nors pakeiciamumo standarta ar kazka panasaus antraeilio...
nu cia kaip paimt akmeni ir pagal ji tobulint plyta...
immortallt 2018-03-11 00:36
Visada gali ieškoti būdų kaip atpiginti gamybą, sumažinti dydį, gerinti tarnavimo laiką, išspausti didesnę kontrolę iš variklio ar geresnes įsibėgėjimo charakteristikas ir t.t. Aišku, kaina, manau dabar svarbiausias faktorius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Graikija euforijoje - į skolų kamuojamą šalį ateina Tesla ir jau žadamos tiesiog išskirtinės sąlygos: kaip viskas vyks, ką čia darys Tesla, ko tikisi Graikija ir kodėl abiem pusėms tai labai naudingas sandėris