„Jaguar“ padarė tai, ko nesugebėjo „Tesla“? Net paprasti gerbėjai mato skirtumus (Video) (7)
Britų koncernas „Jaguar“ Ženevos automobilių parodoje pristatė kompaktinį elektra varomą visureigį „I-Pace“, kurio techniniai duomenys tokie, kokius dar prieš porą metų buvo sunku įsivaizduoti serijiniame, masėms skirtame modelyje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„I-Pace“ turi 90 kW talpos bateriją, o du elektriniai varikliai galią perduoda į visus keturis jo ratus.
Jie kartu pasiekia net 400 AG, o iki 100 km/val. naujasis visureigis gali įsibėgėti per 4,5 sek.
Gamintojo teigimu, naujasis elektromobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti net 480 km ir jį nusipirkti galima jau dabar.
Nuo „Tesla“ modelių jis skiriasi ir surinkimo kokybe. Net ir didžiausi „Tesla“ gerbėjai pripažįsta, kad šie automobiliai turi surinkimo ir apdailos kokybės trūkumų, o naujasis „Jaguar“ atrodo taip, kaip ir pridera prabangaus ženklo automobiliui.
Gamintojas skelbia, kad naudojant 100 kilovatų įkrovimą „I-Pace“ nuo 0 iki 80 proc. įsikraus per 45 minutes ir turės visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Ruošiantis pasaulinei premjerai elektrinis visureigis buvo išbandytas ekstremaliomis klimato sąlygomis. „Jaguar“ komanda „I-Pace“ nugabeno testų sesijai į Arkties srityje, Švedijoje, įsikūrusį „Jaguar Land Rover“ šalto klimato bandymų poligoną, kur temperatūra nukrenta iki 40 laipsnių šalčio.
Pirkėjams elektrinis „Jaguar“ suteiks galimybę nuo namų elektros tinklo kelionei paruošti ne tik akumuliatorių, bet esant šaltam orui, sušildyti automobilio saloną, o už lango kepinant vasaros saulei – jį atvėsinti.
Tiek automobilio krovimą, tiek jo pasiruošimą kelionei bus galima valdyti naudojant specialią mobiliąją programėlę arba per automobilio valdymo sistemą.
Jo kaina Lietuvoje dar neskelbiama, bet Didžiojoje Britanijoje ji sieks 63,5 tūkst. svarų (apie 71,2 tūkst. eurų).