Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2018-03-15 16:46
ir kodel skandalinga zinia?
zet 2018-03-15 16:51
Autoriau, gal tu kosmose:
Pats dizelinis variklis ar kuras nera blogis, turi pliusu ir minusu. Tai technolgija, kuri gali buti tobulinama. Tai dar karta klausiu autoriaus, koki brieda cia rasai? Is kur technologijos.lt paskutiniu metu randa tokius autorius
zet 2018-03-15 16:53
toliau autoriaus "perliukai":
Autoriau, gal skirk laikus. Praaitis skiriasi nuo dabarties, jau darzelyje vaikai skiria laikus.
zet 2018-03-15 16:59
tolaiu is autoriaus perliuku
Realiai autoriui siulau suprasti toki dalyka (nezinau ar jsi pajegs) kad naujos auto ir senos skiriasi. Ir naujas dizelinis auto gali isskirti desimtimis kartu maziau nuodingu medziagu. Ir ne del tik siu priezasciu nusirito banga. Dalis tos bangos buvo itakota skandalo. O skandalas yra skandalas, daug kam net nesvarabu jo realios priezastys ir sudetis.
zet 2018-03-15 17:08
FtBall 2018-03-15 17:11
Skandalas ne dėl sėnos/naujos mašinos, o naujos kelyje vs naujos laboratorijoje. Sugalvojo patikrint ir pastebėjo, kad realybėj išskiria iki 40 kartų daugiau taršos, nei leidžiama pagal taršos normas.
https://www.npr.org/sections/thetwo-way ... s-epa-says
zet 2018-03-15 17:11
manau reiks del tokio straipsnio atskira laiska i technologijos.lt parasyti, nes taip saliskai ir i pievas rasyti .....
zet 2018-03-15 17:18
zinau kas cia parasyta ir dar daugiau, nes domejausi. Nera viskas juoda ir balta siame pasaulyje.
woozyy 2018-03-15 17:57
Ko cia putotis del autoriaus? Nepatinka neskaityk, turi teise rinktis ka skaitai.
HardAxe 2018-03-15 18:00
Aš pvz nesidomėjau ir nežinau. Tai man informatyviausia šioje vietoje yra VW sprendimų nuotrūpos prielaias ir išvadas darant pačiam. Tai bent jau kažkoks faktas. O tavo ir autoriaus nuomuonės man atrodo pernelyg šališkos.
zet 2018-03-15 18:41
Manau pas mus per daug post sovietinio mastymo ar dar baudziavos sindromo. Bet cia jau kita tema. Mano nuomone, tokie straipsniai neturi atsirasti. Atitinkamai imuosi veiksmu. Jei mano veiksmai bus neidomus kam nors: jie paprasciausiai bus ismesti i siuksledieze.
ISG 2018-03-15 20:14
Ka tu cia nusisneki? Ateik pas mane i garaza po darbo valandu, kai visi suveza savo dyzelius nakvoti. Pakvepuosi valandele naujuju dyzeliu dujom, tada pasnekesim. Ant kiek DURNAS turi buti zmogus, kad rasinetu tokias nesamones. Arba dar geriau - paskambink i wv gamykla, pasisiulyk buti ju bandomasis objekas vietoj bezdzioniu
yop 2018-03-15 20:55
prisiminkite sena Volkswagen strategiją:
iki 2020 dirbti su esamom technologijom, nes elektromobiliai dar nekonkurencingi ir I kartos, po 22 masiškai paplis elektromobiliai ir hidridai su dyzeliniais vakelio varikliais.
20 artėja - reikia dyzeli po truputi reabilituoti.
trapecijus 2018-03-15 21:29
Man atrodo, kad pats straipsnio autorius yra beZdžionė. Nes beZdžionės į mokyklą neina. Bet straipsnius rašyti gali.
kionig 2018-03-15 21:40
Na kai viena klaida per visą straipsnį, tai dar atleistina, o ne taip kaip Arno M. straipsniuose, kas antrame žodyje po klaidą.
LIUCL 2018-03-15 22:41
Vat butent, valandele pakvepuosi nes dyzelius suveza, bet jei suveztu bendzininius - nedatrauktum valandeles...
Ispustas sitas burbulas su dyzeliais, o to priezastis mums tikrai nezinoma, tikriausiai kazkam tai labai naudinga. Ir cia ne tik del dyzelio puciami burbulai, yra n pavyzdziu kur taip daroma kituose srityse.
Berserkas 2018-03-16 08:22
Tuomet patarčiau pasidomėti labiau
Offtopic: Zet taip supyko, kad nepatingėjo man skirti laiko jog galetų sudėti daug minusų Atrodo jog jis taip tą skaudžiai išgyveno jog savo neįkainuojama laiką skyrė būtent man. Ačiū
Juokingiausia jog ne vieną pliusą prieš tai iš jo buvau gavęs
sub 2018-03-16 08:45
Pripažinsiu, tie keli komentarai autoriaus atžvilgiu yra kvaila. Bet minusai iš autoriaus pusės lygiai taip pat kvaila.
O į temą, VW atžvilgiu, tai sakyčiau naujos ir senos auto, varomos dyzeliu, kurias pagamino VW nelabai skiriasi. Nes apie naujų dyzelinių auto taršos mažinima VW tiek prisimelavo, kad man tie nauji automobilai nekelia jokių simpatijų. Atvirkščiai, man atrodo kad jos teršia lygiai tiek kiek ir seni automobiliai, varomi dyzeliu.
zet 2018-03-16 10:34
Tai su tais dizeliais buvo viesa paslaptis, ir ten visos kompanijos vienaip ar kitaip daugiau ar maziau TOBULINO mechanizmus, kad rodytu mazesnius tersalu duomenis. Vienos kompanijos bendradarbiavo, kitoms pritruko irodymo, kad sukciavo, gal tiesiog buvo optimizacija vaziuojant tolygiu budu. Kai per trumpa laika smarkiai pakeite uztersimo rodilius, ten is techniku mazai kas tikejo, kad per ta trumpa laika galima pertvarkyti visa dizelio architetktura. Ir daugiau cia galima parasyti.
Pats turiu bendza ir ne WW.
Gintaras64 2018-03-16 10:39
Na aš gal kiek iš kitos pusės pakalbėsiu. Esu ūkininkas ir turiu kelis senesnius traktorius (10m. senumo) ir 2016 nusipirkau naują. Grubiai tariant manasis naujas traktorius ir senieji yra identiški variklių atžvilgiu, tačiau naujajame antrą tiek ploto po kapotu, kiek užima variklis užima ekologinė sistema, specialus suodžių filtras + Ad blue sistema. Pakartosiu pusė variklio yra ekologinė sistema. Kiek pats susidariau įspūdį gamintojai jau gerus 10-15 metų dyzeliniuose varikliuose jokių didelių naujovių nebekuria, o visas pajėgas meta į ekologinių reikalavimų atitikimą. Ir na iš ties, kiek žinau automobiliai jau naudoja AB blue (karbamidas), tačiau palyginti super mažais kiekiais, traktoriaui 10l reikia įpilti kas du išdegintus dyzelino bakus, praktiškai kartą į 3 dienas. Automobiliuose kiek žinau Ad bliue pila keičiant tepalą ar net dar rečiau. Taip, kad būdų sumažinti taršą tikrai yra, tik jie yra brangūs, tad jie kol kas mašinose naudojami minimaliai. Kiek žinau Ad blue reaguoja su nuodingosiomis medžiagomis ir jos pavirsta daug draugiškesniais junginiais, nes patikėkite iš kamino tai kas verčiasi visai nebepanašu į traktoriaus variklio dūmus, kvapas visai kitos, spalva, konsostencija, tai jau kiti dalykai. Nesu didelis Chemikas, bet jeigu traktoriuose padarė, tokius dalykus, tai ir mašinose irgi gali padaryti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tiesiog skandalinga žinia: „Volkswagen“ vadovai nusprendė – metas sugrįžti prie dyzelinių automobilių