Tai geriausias „miesto automobilis“, bet... kartą pabandęs, daugiau į jį nesėsi: kas su juo yra negerai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2018-03-22 09:07
Su straipsniu visai sutinku. Kinijoje, panašaus dydžio automobiliams dėl saugumo uždėtas greičio apribojimas iki 45 km/h. Taip pat ten kai kuriuose miestuose bandomi išguiti elektro dviračiai ir mopedai. Jį gali turėti tik koks tokių automobilių fanas, ar dėl kokių kitų priežasčių. Kartą mačiau kai kaimynai sunumeravo stovėjimo aikštelę. Viena papildoma vieta liko tik mažai mašinytei, tai buvo nusipirktas Mikro.
technologas 2018-03-22 10:55
Nesu juo važiavęs tai nežinau ar galiu spręsti, bet pagal apžvalgas - kuro ekonomija nėra tokia didelė (VW Lupo 3L bene dar mažiau naudoja), greičiau važiuojant tarška barška, vietos bagažinėje beveik nerasta kaip suprantu. Žymiai praktiškiau būtų įsigyti Lupo ar panašaus dydžio keturvietį, bus ir ekonomija ir prireikus dar kažką gabentis bagažinėje galima sėdynes atlenkus.
zet 2018-03-22 14:07
"susidūrus su dukart daugiau sveriančiu automobiliu „Smart“ ištverti neturi šansų." Cia matau kazkas is lempos parase nepasidomejes, o musu isverte nepasidomejus. Smartai gerai istveria smugius su didesnem masinom, turi stipru rema ar "kevala". Problema ta, kad mazai masinai nera vietos deformuotis, ir jis atsoka. Ir nesvarbu ar tai kita masina, ar stulpas. Kitaip tariant Smartas istveria - o va viduje esantys del dideliu perkrovu smugio metu - daznai ne.
Robkinas 2018-03-22 22:06
Per Top Gear rode, kai smarta paleido i betonine sienele berods 90 ar 120 km/h greiciu. Tai salonas taip smarkiai nesusilankste, manekenas nebuvo prispaustas sulamdyto kebulo, bet tokios perkrovos joks zmogus neatlaikytu, ypac, kai po smugio jis dar ir atsoka atgal.