„Spreadtrum“ drauge su „LEAGOO“ rengiasi žengti milžinišką technologinį žingsnį: artėja ne tik prie 5G ryšio, bet ir dirbtinio intelekto technologijų įgyvendinimo ()
Pastaraisiais metais pastebimi ganėtinai drastiški pokyčiai mobiliųjų telefonų pramonėje. Vis greičiau atsiranda naujų technologijų. 2018 metais matėme, kaip greitai vystėsi dvigubų kamerų ir pilno ekrano tipo išmanieji telefonai. Tačiau tai jau tampa praeitimi ir dabar išmaniųjų telefonų (r)evoliucija remiasi 5G tinklų ryšio ir AI (dirbtinio intelekto) technologijomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Didieji mikroschemų gamintojai, tokie kaip „Qualcomm“ ir „MediaTek“, nesustoja ir toliau tobulinti savo gaminamos įrangos, bei išlaikyti savo rinkos dalį.
Bet pastaraisiais metais „Spreadtrum“ taip pat pateko tarp lyderiaujančių kompanijų.
Jis yra itin sparčiai besivystantis lustų gamintojas, kuris tarp lyderiaujančių gamintojų pateko dėl savo gaminamų 5G ir AI produktų. Ir negana to, jau sklando gandai, kad „Spreadtrum“ gaminamas 5G mikroschemų rinkinys jau šiais metais bus pradėtas gaminti masiškai.
Kalbant apie „Spreadtrum“ verta paminėti ir jo naujai paskirtą generalinį direktorių Zeng‘ą Xuezhong‘ą, kuris buvo „ZTE“ korporacijos legenda. Per savo darbą „ZTE“ kompanijoje, kurioje užėmė vykdomojo prezidento pareigas, Zeng‘as žymiau daugiau dėmesio skyrė inovacijoms, o ne kainų karams ir garsėjo savo drąsiu ir netradiciniu požiūriu. Dabar, kai Zeng‘as pradėjo eiti „Spreadtrum“ generalinio direktoriaus pareigas, jis tikrai pradės įgyvendinti naujausias ir drąsiausias strategijas, kurios, be jokios abejonės, mobiliųjų technologijų pramonėje sukels inovacijų bangą.
Bet, kad būtų įgyvendintos ir drąsiausios idėjos, „Spreadtrum“ reikia patikimų sąjungininkų. Šiai lustų gamintojai reikia bendradarbiauti su pažangių įrenginių gamintojais, kurie jau turi savo prekės ženklą, rinkodaros galimybes ir pakankamai dideles pardavimo apimtis. Jau žinoma, kad „Spreadtrum“ savo bendradarbiavimo partneriu pasirinko „LEAGOO“ kompaniją.
„LEAGOO“, kaip viena iš pirmaujančių Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojų, kuri yra orientuota į savo gaminamų prekių eksportą, yra puikus pasirinkimas. Ši kompanija su kiekviena diena daro vis didesnę įtaką pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje.
Ji yra trečia pagal dydį kompanija pasaulyje, kuri remia aukščiausio lygio Europos futbolo komandą – „Tottenham Hotspur“, ir atsilieka tik nuo „OPPO“, kuri remia „FC Barcelona“ ir „TECNO“, kurie remia „Mancherster City“. „LEAGOO“ kompanijos vardas labai plačiai paplito po visą pasaulį, ypač po keletos aktyvių marketinginių veiklų, prie kurių itin stipriai prisidėjo „Tottenham Hotspur“ futbolo klubo žaidėjai.
Dėl iniciatyvių pasaulinių rinkodaros strategijų, „LEAGOO“ kompanijos produktai gerai parduodami Malaizijoje, Indonezijoje ir sėkmingai išsiplėtė į Afrikos ir Europos rinkas. Šiuo metu pasaulyje yra daugiau kaip 200 „LEAGOO“ vardą turinčių salonų ir daugiau kaip 2000 mažmeninių „LEAGOO“ salonų. Nors šie skaičiai nėra tokie dideli, kaip kad galėtų pasigirti tokios kompanijos kaip „Huawei“ ar „Xiaomi“, bet vis intensyviau auganti „LEAGOO“ kompanija atrodo itin perspektyviai.
Juolab, kad „LEAGOO“ kompanijos teigimu, jie yra ganėtinai produktyvūs: turi daugiau kaip 160 000 m2 gamybinio ploto, daugiau kaip 1000 darbuotojų ir 5 surinkimo linijas, kurių metinis gamybos pajėgumas viršija 20 milijonų išmaniųjų telefonų.
2018 metais „LEAGOO“ kompanija paleido savo naują mažmeninės prekybos platformą. „Naujoji prekybos sistema yra „LEAGOO“ kompanijos strategija, kuria siekiama iš naujo apibrėžti kas yra komercija ir užtikrinti neprilygstamą ryšį su bet kuriuo klientu. Ir visiškai nesvarbu ar jis perka internetu ar salone, svarbiausia, kad jis gautų kokybiškiausią paslaugą bei produktą. Visa esmė yra mažmeninės ekosistemos kūrime, kuri vienija vartotoją, rinką ir mobiliųjų technologijų gamintojo tinklą“, - sako „LEAGOO“ generalinis direktorius Johnson‘as Zhuang‘as, kuris yra naujosios mažmeninės „LEAGOO“ platformos įkūrėjas.
Kinijos išmaniųjų telefonų pramonėje Johnson‘as Zhuang‘as yra itin gerai žinomas. Jis įkūrė „LEAGOO“ kompaniją ir intensyviai dirbo, kol praėjus trejiems metams „LEAGOO“ tapo populiariausiu prekės ženklu Malaizijoje. Tikimasi, kad jau 2018 metais „LEAGOO“ kompanijos apimtys viršys 10 milijonų išmaniųjų telefonų.
2017 metais „LEAGOO“ pradėjo bendradarbiavimą su „Spreadtrum“ ir sukūrė naująjį „LEAGOO T5c“, kuris yra žinomas, kaip pirmasis pasaulyje išmanusis telefonas su naujuoju „Spreadtrum“ lustu – „SC9853I“. Dabar, kai jau visai arti yra 5G ir AI technologijos, „Spreadtrum“ drauge su „LEAGOO“, atrodo, yra pasiruošę imtis iniciatyvos ir, derindami savo žinias ir geriausius individualius kompanijų pranašumus, sukurti novatoriškų išmaniųjų įrenginių.