Ką reiškia ženklas „+“ ant automobilių lempučių? Retas kuris žino kaip yra iš tikrųjų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2018-04-10 11:24
Pats nustebau, kai sužinojau, kokio galingumo pas mane lemputės yra. Įprastos lemputės būna berods ~50 vatų galingumo, o pas mane LED'ai 55 vatų, tai tikrai labai malonus vairavimas. Jei neklįstu, Euro NCAP apšvietimą irgi laiko viena iš saugumo sistemų. Offtopic, bet šiaip užkliuvo.. Kokiam čia mieste įmanoma nuvažiuot 80k km per 1500val? Čia gautųsi, jog vidutinis greitis viršys 50km/h, nors realus vidutinis greitis mieste dažnai būna ~ 20km/h.
atmega 2018-04-10 12:27
Tai paprastos halogeninės lemputės žibintuose ir yra 55W. Gerai, jei LED'ai sumontuoti taip kaip priklauso arba gamykliškai, bet pilna gudručių, kurie prisideda visokių 100W ar LED į paprastus žibintus.. Akinimas baisus..
dzintonic 2018-04-10 19:23
Geriau apsvieskit liaudi kam skirti pries rukiniai zibintai...o tai dabar nakti vos ne kas antras vaziuoja isijunges pries rukines. Ipatingai tas nervina kai lyja, nes tada labai spigina.
SaMaras 2018-04-10 20:37
/ sningant
Eddie8664 2018-04-10 21:28
Philips jau sukūrė led lemputes, kurios dedamos į paprastą automobilio žibintą be lešio ir atitinkančias visus techninius reikalavimus. O bet tačiau, įstatymiškai jų naudoti negalima, nes tai ne tokios lemputės, kokias gamintojas numatė. Nesvarbu, kad su tokiom lemputėm nebereikėtų junginėt priešrūkinių vos pablogėjus eismo sąlygoms, nes jų apšviečiamas plotas yra tolygus, ne taip kaip halogeninių at xenon lempučių ir tai eismo saugumą padidintų laaaaaaabai stipriai.
lizunas 2018-04-11 00:07
Blogo matomumo sąvoka: tai meteorologinių ar kitų reiškinių sukelta padėtis, kai kelio matomumas yra mažesnis kaip 300 m, neatsižvelgiant į kelio parametrus. Tai pas mus kasdien labai labai stipriai lyja? Geras, na jo, juk Lietuva, lietus lyja... O drąsiai važinėja, nes nėra baudžiami, o baudžiami nėra dėl per mažos baudos - iki 15€, pareigūnai dėl tokios sumos net nenori gaišti laiko...
Xdmin 2018-04-11 09:57
Tegul vazineja su tom priesrukinem, koks skirtumas? Jos nesufokusuotos taip, kad tave apakintu, tai realiai viskas ka matai tai kad zmogus papildomas 2 lempas isijunges, kur cia problema?
audriusn 2018-04-11 10:25
Philips Ultinon. Jos neturi R37 sertifikacijos ir neskirtos naudojimui viesajam eisme, kaip darbines ar bekeles sviesas galima naudot. Didesne beda, kai siknarankiai tokias sugruda i zibintus kataraktos suvarytais stiklais, nusipoliruot smegenu neuztenka.
bahuriux 2018-04-11 11:29
Problema kad važiuoja su tais rūko žibintais visada net kai matomumas geras. Jos gal ir neakina taip kaip trumpos, bet papildomas akinimas yra nes jų sviesos srautas nėra griežtai nupjautas palei aukštį kaip trumpų. Beto net eismo taisyklės jas leidžia naudoti tik per rūką ir esant blogoms matomumo salygoms, kitais atvejais jų įjungti negalima. Visi kas važiuoja su įjungtais rūko žibintais naktį kai matomumas geras pažeidžia eismo taisykles.
FtBall 2018-04-11 11:57
Su priešrūkiniais ne tik kad pažeidžiamos KET, bet ir matomumo jos nepagerina. Važiuojant 10km/h gal dar spėsi ką nors pamatyt, bet važiuojant 70km/h ar daugiau jų apšviečiamo atstumo tiesiog nepakanka.
Kyborg 2018-04-11 12:57
Greičiau važiuojant jos iš esmės matomumą netgi pablogina, nes ryškiau apšviečiama tik prieš pat mašiną esanti kelio dalis, o toliau esanti dėl didesnio apšviestumo skirtumo tampa mažiau pastebima. Tad priešrūkininkai save gal netgi labiau akina, nei kitus. Bet bet kokiu atveju reikėtų baudas stipriai didint.
dzintonic 2018-04-12 17:33
Pries rukines skirtos naudoti esant rukui (tirstam rukui), jos sviecia stipriau, kad kuo is toliau butu galima matyti kas atvaziuoja ir jo gabaritus... Visais kitais atvejais jos akina, ypatingai kai slapias asfaltas kadangi priesrukines lempos imontuotos zemai ir atsispindi nuo slapips dangos
Xdmin 2018-04-12 19:36
Ne visais, diena jos visai neakina Del slapio asfalto neatkreipiau demesio, idomu ir paciam pasidare. Vat kas legaliai akina, tai plentiniu dzipuku led dienos sviesos lempos kuriu aukstis ties tavo galva buna kai sedi.