Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-04-12 12:56
Labiau nusišnekėti nebūtu buvę įmanoma net jei tą straipsnį būtu parašiusi mergaitė kuri žaidžia tik su lėlėm.
Taip žinoma sukimo momentas nedaro nei menkiausio įspūdžio net jei jis būtu 10000Nm, o va galia daro įspudį, jei su manim nesutinkat dėkitės fūros variklius visi kurie sukasi 800-2000RPM turi didelį sukimo momentą ir16 pavarų dėžę, lengvajai prireks dar ir pagreitinti paskutinę porą dantračių reduktoriuje.
Turėjau/turiu pseudosportinę mašiną (reiks prisiruošti atrestauruoti papuvusį kėbulą) su 110kW / 195Nm @ 4500RPM kuris sukasi be problemų iki 7000RPM, apskritai tas variklis atsigauna tik nuo 3500rpm ir kas keisčiausia turi pavėlintą vožtuvų uždarymo kampa, o tai tam tikra prasme panašu į simuliuojamą atkinsono ciklą, jei važiuoji ramiai iki 2000rpm. Dabar turiu 1,9 TDI 81kW paturbintą iki kokių gal 110-115kW sukimo momentas originalus buvo 230Nm, dabar gal ir visas 250+Nm bet kas iš to mašina buka, traukia tik 1800-3000rpm diapazone ir jei reikia ištikro labai greit įsibėgėti nuo 0 iki 100 ir daugiau vien pavarų perjunginėjimas atima laiką. Ir tas mano TDI nė ištolo neprilygsta nei jokiu važiavimo parametru benzininiui nei įsibegėjimu, nei max greičiu, nei stabilumu, valdomumu ir tt.
woozyy 2018-04-12 21:52
Skirk furos varikli nuo lengvosios, įdėk koki 5L lengvosios varikli i fura ir jis dvės staigiai. Taigi, sukimo momentas yra reikalingas svoriui pakelti apskritai, o galia – pakelti greitai. Aukštą sukimo momentą ir labai mažai galios turintis variklis gali pakelti didžiulius svorius, tačiau tai darytų labai lėtai. Tuo tarpu daug galios, bet žemą sukimo momentą turintis kūnas didelio svorio pakelti apskritai negalėtų arba tai darydamas labai persitemptų, kol būtų pasiektas tam tikras greitis. Taip pat aukštas sukimo momentas yra reikalingas tempiant priekabas ar bėgėjantis iki itin aukšto greičio, kuomet oro pasipriešinimas pasidaro labai stiprus. Aukštą sukimo momentą turi traktoriai ir vilkikai dėl labai akivaizdžių priežasčių. Pavyzdžiui, Volvo FH vilkikas su D16G varikliu išvysto 2650 Nm sukimo momentą ir 540 AG galią. Galia visai ne įspūdinga, o tuo tarpu sukimo momentas yra didžiulis tam, kad vilkikas galėtų tempti sunkius krovinius. 540 AG išvystė ir 2010-ųjų Ford Mustang GT500, tačiau turėjo tik 691 Nm sukimo momentą. Pajudinti tokį automobilį iš vietos yra mažesnis darbas nei vilkiką. Kitas pavyzdys – Mazda RX-8. Rotorinis 1,3 litrų variklis išvystė 186-225 AG, tačiau sukimo momentas išliko gana žemas – apie 216 Nm. Tai vis tiek buvo smagus sportinis automobilis su neeiliniu charakteriu, tačiau daug noro staiga šauti iš vietos jis tikrai nerodė. Taip pat svarbu paminėti, kad tiek galia, tiek sukimo momentas nėra pastovūs dydžiai, jei kalbame apie vidaus degimo variklius. Jie svyruoja priklausomai nuo apsukų. Minėtas RX-8 maksimalų sukimo momentą išvystė tik prie 7600 apsisukimų per minutę, todėl reikėjo stipriai paspausti, kol automobilis tikrai pradėjo traukti. Galiausiai, dažnai sakoma, kad galia nurodo kaip greitai atsitrenksite į sieną, o sukimo momentas – kaip toli tą sieną su savimi nusitempsite. Renkantis sportinį automobilį reikės atkreipti dėmesį į abu šiuos dydžius bei gerai suvokti, kokio charakterio automobilio jums reikia – tokio, kurio variklis tingiai suktųsi, bet leistų automobiliui įspūdingai šauti iš vietos, ar tokio, kuris mėgtų aukštus sūkius ir nuolatinį darbą ant ribos
Xdmin 2018-04-12 23:14
https://www.youtube.com/watch?v=u-MH4sf5xkY
Siaip automobiliuose yra dar viena detale - pavaru deze. Butent nuo jos perdavimo ir priklausys ar tavo automobilis rausis is vietos ar ne. Kartais galingu varikliu pavaros buna labai ilgos, tai net nesijaucia tos galios, tik tiek kad pavaru nereikia metyti tai del to isibegeji greiciau.
Evil Goku 2018-04-13 00:17
sukimo momentą ne todėl, kad jis būtinas, bet todėl, kad tokie dideli varikliai yra patvaresni, juos pigiau eksploatuoti. Volvo maksimalią galią gali pasiekti ties 1800rpm, o Mustangą reikia sukti iki 6200rpm. Kad variklis pasiektų 540 AG galingumą prie 1800rpm, jo sukimo momentas (ties 1800 rpm) turi būti 2136Nm (Galia yra sukimosi greičio (rad/s) ir sukimo momento (Nm) sandauga). Be to, lengvosioms mašinoms didelis privalumas yra maža variklio masė.
Ir pabaigai. Automobilio pagreitis yra jį pirmyn traukiančios jėgos ir masės santykis ( a=F/m). Traukos jėga (Niutonais), yra ratams perduodamo (variklio galingumas - nuostoliai) galingumo (W) ir judėjimo greičio (m/s) santykis (F=P/v). Ir čia galingumas yra ne maksimalus variklio galingumas, be galingumas konkrečiu judėjimo momentu.
vardasas 2018-04-13 03:11
Kaikuriems smegenu galia reiketu matuoti netik slankmaciu bet ir kampuociu su 45 laispsniu guksciuku kuris rodo daug apsuku prie daugybes klavisu mazame kambaryje su daugybe led
bahuriux 2018-04-13 08:47
Bėgėjasi lygiai tiek kiek turi galios ir masės 5,7s nemanau kad tai prastas rezultatas. Beto 345Nm pavadinti mažu sukimo momentu man liežuvis neapsiverčia. Šiaip entuziastai šitą rotorinį variklį užpučia ir iki 700+kW, jie labai kantrūs. Sukimo momentas kai būna link redlaino tai tokie varikliai ne blondinėms ir ne pensininkam, su jais reikia mokėti elgtis, reikia žinoti visada koks tavo greitis kuri pavara kokie variklio rpm ir tada pajusi kokie puikūs yra varikliai kurių sukimo momentas netoli redlaino, o redlainas 7krpm ir daugiau.
woozyy 2018-04-13 13:24
Jei turėtum bent 1gr smegenu suprastum jog ligina variklius ne greiciu dezes. pagal tavo teorija ir 1w warikliukas su tam skirtais perdavimais tures 1000N.m. Cia kalba apie . Eik mokytis žioply.
https://www.youtube.com/watch?v=fgLNO3ThGD4
https://www.youtube.com/watch?v=iXAbCpqizok
Xdmin 2018-04-13 14:19
Butent taip ir yra. Prie tam tikru salygu ir 1w variklis gali tureti 1000 Nm.
woozyy 2018-04-13 15:15
Tas teisybė, aš nesiginčiju. Bet su mašina nepavažinėsi, nebent 0,001km/h
Esmė jog variklis turėdamas aukštesni sukimo gali greičiau išreikšti ag nei žemesni N.m turintis variklis.
Pats vairuoju bmw 335i ir begejantis iki 100km/h mane ir kitus padaro bmw 335d, pacipuotas panašiai iki mano ag ~306 . Ir pripažystu jog dizelis valina ir N.m daug reiškia
Evil Goku 2018-04-13 15:17
Jei variklis prie 0,0095 rpm pasiekia 1005Nm sukimo momentą, tuo met jo galia yra 1W
bahuriux 2018-04-14 09:07
Jei mokėtum važiuoti, ištikro turiu galvoj junginėti pavaras tiksliau, bent iš 1 į 2 tai tokių klausimų ir problemų nekiltų, dyzeliui vien pavarų junginėjimas atims duagiau laiko nei benzui, o 1 pavara manau užtenka sukimo momento betkuriam varikliui virš 2 l, kad prakastu ratus su jau atleista sankaba ant sauso asfalto kai šiltas oras ir plačios minkštos padangos, tai kur tu čia matai dyzelio pranašumą aš jo nematau, nes dyzeliui jungsi 2 pavarą prie 30km/h, o benzui nors kiek sportiškesniam prie 50, prie ~100km/h su benzu vis dar bus 2 pavara, o su dyzeliu 3. Supranti skirtumą? Jei tai automatai tai kita problema, kaip gamintojas yra nustatęs perjungimo rėžimus, automatas gali nepanaudoti 20-30% galios. Power without control is nothing. Ir apskritai sportiškai važiuojant turbo kick'as gali prakasti ratus, prarsi sukibimą teks atleisti gazą, o bezo be turbo tolygesnis sukimo momentas geriau eina prognozuoti sukibimą/stabilumą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tikrieji monstrai ant keturių ratų: TOP 5 patys galingiausi superautomobiliai su didžiausiu sukimo momentu (Video)