Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gadiminas 2018-05-05 01:22
Kabina į priekį labai išnešta, kas sumažina įveikiamos įkalnės statumą, plius kopėčiospats žemiausias taškas, prie pat priekinių ratų. Platūs ratai žinoma gerai, bet visa kita neatrodo labai jau inovatyvu ir atitinkantys reklamą.
Nerkus 2018-05-05 20:44
Iš išvaizdos atrodo aukšta ir siaura, su kroviniu, ant nelygaus kelio, gali ir nuvirsti.
Berserkas 2018-05-05 21:51
Pažiūrėjus į galą tai atrodo jog važiuojant į statesnę įkalnę, nulūž toji "skarda".
Taip pat, kaip minėjo, kopėčios yra prie pat ratų ir jos vos nesiekia žemės. Nežinau, bet mano manymų geriau būtų "perlenkiamos", nebent Šiaurėje užšaltų.
Dėl sunkvežimio aukščio ir siaurumo, gera pakaba gana gerai turėtų tą problemą išspręsti.
Taip pat kalbant apie gyvenamajį modulį, kai kurios interjero detalės primena labai "rusiškus" baldus. Aišku, neturi būti ten kaip prabangiame automobilyje tačiau tokiame mažame plote būtų buvę galima naudoti ir moderniau atrodančias, bei kiek minkštesnes medžiagas.
AAA000 2018-05-06 00:02
tos masyvios kopecios cia manau specialiai taip pritaisyta pries rata, kad nustumt visokius sakalius ar sniega. atseit bekeles specifika. jei trukdys - manau nesunkiai nusiima.
Vytax 2018-05-06 21:59
Sunkvežimis skirtas taikiems moksliniams tyrinėjimas ir bla, bla, blah...
Realiai konstrukcija ideali kokiam GRAD, ar panašiam raketiniam kompleksui vežioti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Kamaz“ pagamino itin sunkioms sąlygoms pritaikytą sunkvežimį: galės įveikti bet kokio tipo bekelę ir važiuos net esant -50° C laipsnių (Video)