Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: nuo kitų metų teks atsakyti net ir už menkiausią pažeidimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sauliuxa 2018-06-06 12:30
Greit su savo masina isvaziavus i gatves jau bus isvis neimanoma pravaziuoti reikiama atstuma be baudos,taip ir zlugdo vargsus zmones valstybe ,kad ir likuosieji emigruotu kuo toliau nuo sitos bananu respublikos
zet 2018-06-06 12:51
na vaziuos zmones ir pastoviai dirscios i spidometrus
kestutisz 2018-06-06 13:23
Kad jau pasakė A (Per penkis šių metų mėnesius vidutinio greičio matuokliai užfiksavo net 2 835 918 pažeidimus) tai tegu pasako ir B - kiek iš tų viršijusių padarė avarijas tuose ruožuose? Gi turi pilną informaciją - kokiu greičiu kas pravažiavo tai tikrai gali paskaičiuoti. O jei problemų nebuvo tai akivaizdu, akd tuose ruožuose greičius reikia tiesiog didinti.
vaidas100 2018-06-06 14:47
Ne didelis greitis problema. Problema, kad nelogiški ženklai stovi. Todėl visi skirtingais greičiais važinėja - vieni pagal taisykles, o kiti saugiu/optimaliu greičiu... Tarkim Ukmergės g. Vilniuje. Ženklai 60 km/h. De fakto srauto greitis 80 km/h. Žalia banga irgi ~80 km/h. Tas kas važiuoja pagal taisykles kelia avarines situacijas. Net ir tas +188km/h įtariu buvo saugus. Matyt buvo nauja mašina, naujos padangos, vasaros giedra naktis, tuščias kelias be sankryžų su nauju asfaltu ir be abejo koks nors kelio remontininkų ženklas 30 km/h...
qriuqriu 2018-06-06 17:37
hmm o tuose ruozuose yra aiksteles, kad ir parukyt sustot?jei ner- gali uzsiraut ir tvarkingai vaziuodamas, masiskai reikes tam ruoze iki kokiu 40km/h numest greiti kokiai 1 min
lindemann 2018-06-06 17:39
"LAKD atkreipė dėmesį, kad greičio palaikymo sistemos tikslas nėra bausti, svarbiausia – užtikrinti eismo saugą, skatinti vairuotojus važiuoti leistinu greičiu. Leistino greičio viršijimas yra viena iš pagrindinių skaudžių eismo įvykių priežasčių. Preliminariais duomenimis, apie 70 proc. eismo įvykių įvyksta dėl greičio viršijimo" Tai gerai, jeigu žiūrėti tik į sausą statistiką:
kestutisz 2018-06-06 19:24
Tai žinoma, kad saugus, visi 100% "pažeidėjų" (metrologiškai nepatikrintas == pieno riebumas) - jie gi visi pravažiavo tikrai saugiai jei net nepristabdė. p.s. tokia technologija galėtų būti ir naudinga - rodyti kada kelias laisvas, pasiūlyti legaliai pamušti nuosavą ar bendrą rekordą toje atkarpoje ar kaip tik įspėt geriau kol kas atsigert alaus bo priekyje kokia procesija velkasi. O dabar už daug pinigų darys dviejų žaliukų darbą kurį jie padarytų su chronometrais ir racijom :)
Kyborg 2018-06-06 19:44
Tai, kad būtent krašto keliuose ir įrengta visi sektoriniai matuokliai. Automagistralėse, greitkeliuose nėra nei vieno sektorinio matuoklio. Arba tamstai tiesiog reikėtų atnaujint žinias ir prisimint kas yra automagistralė ir greitkelis bei kuo jie skiriasi nuo įprastų kelių.
zet 2018-06-06 20:04
Minsko plento gale yra, tai kaip cia?
lindemann 2018-06-06 20:34
Ok, pasitikrinam faktus: 1. Magistralinių kelių žymėjimas: A1-A21 https://lt.wikipedia.org/wiki/S%C4%85ra ... iai_keliai 2. Sektoriniai matuokliai, sąrašas: A3 Vilnius–Minskas 12,519 km A3 Vilnius–Minskas 17,711 km 103 Vilnius–Polockas 18,461 km 103 Vilnius–Polockas 22,157 km A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 43,504 km A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 36,639 km A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 88,293 km A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 83,868 km 130 Kaunas–Prienai–Alytus 41,615 km 130 Kaunas–Prienai–Alytus 44,919 km A15 Vilnius–Lyda 19,946 km A15 Vilnius–Lyda 24,447 km A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 87,938 km A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 96,228 km A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 80,368 km A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76,936 km A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas 11,225 km A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas 8,521 km 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 44,526 km 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 50,712 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 168,944 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 173,581 km 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 164,013 km 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 168,989 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 118,301 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 113,130 km 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 86,173 km 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 81,810 km A13 Klaipėda–Liepoja 33,309 km A13 Klaipėda–Liepoja 36,184 km A11 Šiauliai–Palanga 47,445 km A11 Šiauliai–Palanga 40,326 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 10,242 km A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 7,041 km A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 46,902 km A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 50,462 km A9 Panevėžys–Šiauliai 20,555 km A9 Panevėžys–Šiauliai 14,030 km 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 97,803 km 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 93,113 km A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 13,013 km A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 17,908 km A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 53,230 km A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 47,990 km A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 108,270 km A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 112,107 km A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 154,770 km A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 158,173 km 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 81,946 km 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 77,198 km http://blog.zemelapis.lt/2017/08/viduti ... lapis.html 36 sektoriai magistralėse, 14 - krašto, 0 - rajoniniuose. Tai nežinau kam čia realiai atnaujinti žinias reikėtų Dėl sektorinių matuoklių tik vis tinklas plečiasi ir nėra iki galo aišku, kiek galiausiai jų bus įrengta. Vasario mėnesį buvo svarstoma apie 25, dabar jau 50.
Kyborg 2018-06-06 20:45
Vien todėl, kad kelias 4 juostų jis greitkeliu ar automagistrale netampa.
Kyborg 2018-06-06 20:48
Ir kuri iš tavo išvardintų magistralių yra greitkelis, ar tuo labiau automagistralė? Nei viena.
lindemann 2018-06-06 20:55
Šiaip bandai diskutuoti, bet nelabai gaunasi, nes savo teiginių negali niekuo paremti, tai kaip ir bereikšmė diskusija gaunasi, todėl pradedi prie žodžių kabinėtis Tai gero vakaro, seniuk.
Kyborg 2018-06-06 20:59
Tau taip pat gero vakaro, jaunikliuk.
lindemann 2018-06-06 21:02
Greitkeliuose (kablelis) automagistralėse Ne- Greitkeliuose = automagistralėse. , ≠ = Aiškiau, bibliotekos darbuotojau?
Kyborg 2018-06-06 21:09
Aš kablelį puikiai matau. Tik tu panašu, kad taip ir nesuprantii, kad magistralė ir automagistralė yra du skirtingi dalykai. Magistralė nurodo kelio svarbą, automagistralė nurodo kelio infrastrūktūrą bei leistiną greitį. Magistralė gali būt ir greitkelis ir automagitralė ir paprastas asfaltuotas kelias.
lindemann 2018-06-06 22:24
Yra neteisingas. Bet gali visada pateikti savų šaltinių ir žiūrėsim, kokie greičio ribojimai kiekviename sektoriuje individualiai.
1hitkillhack 2018-06-06 22:48
Tikriausiai kai kurie iš komentuojančių turi kažkoki sutrikimą, ar ligą? Jaučiat malonumą viršyti greitį ir rizikuoti kitų gyvybe? Čia kaip kažkuris sakė, kad geriau lėkti 200km/h, paskui laukti degalinėje su drebančiomis rankomis, nes vos nesukelei 5 avarijų? Abejojate ekspertų išvadomis? Neužtenka keliuose stendų su žuvusių skaičiais? - tai žinokit šis skaičius kyla tik dėl tokio mąstymo, kokį rodote čia. Jūsų taip pamėgtoje vokietijoje važinėja be apribojimų ne dėl to, kad politikai geresni, ar dėl kokios runkeliškos taisyklės, jų kitoks mąstymas. Iki kurio dar mums trūksta mažiausiai vienos kartos. Ir šioje vietoje yra visiškai ne į temą būti "kietu" ir plaukti prieš srovę. Na bet nieko, gal kada nors suaugs pas jus ne tik kūnas bet ir protas.
Kyborg 2018-06-07 00:05
Esi šiais keliais važiavęs? Nei viename iš jų nestovi automagistralės ženklas. Visoje Lietuvoje tėra dvi automagistralės: Kaunas - Klaipėda Vilnius - Panėvežys
HardAxe 2018-06-07 00:08
visi labai protingi dabar lėkti ir paskui stovėti (aka metam iššūkį taisyklėm). Aš labai labai juoksiuos, kai po kelių metų kiekvienam ruože atsiras tarpiniai šviesoforai ir pvz Vilnius-Kaunas atkarpoj stovės 5 kameros. Nors kam tos baudos, metrologija... užtektų pasidalinti su draudėjais kamerų duomenimis ir leisti atsižvelgti į riziką parduodant draudimą savo nuožiūra.