Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2018-06-07 23:15
Tai gi dabar yra/bus galimybes, statai vidutini greicio matuokli 200 metru (ar kokiam tai astume) pavojingo greicio ruoze ir viskas. Tik ko as bijau, kad policija finansiskai labiau apsimokes statyti ilgesniam maziau pavojingam ruozui. Nors laikas parodys, dabar tik pradzia, kuri gali skirtis nuo galutinio padengimo.
vaidas100 2018-06-08 08:33
Dar kitu kampu pabandysiu paaiškinti apie Ukmergės g.
Srautas - 80 km/h,
o ženklai 60 km/h, kurie yra KLAIDINANTYS, nes neatitinka realybės.
Viskas ok kai ten važiuoja vietiniai,
žinantys arba kitaip pasakius susitarę,
kad ten yra 80 km/h.
Kas atsitinka su miesto svečiais?
Išsuka iš kokio šalutinio kelio ir nežino ko jiems tikėtis - BAC.
Mano prielaida, kad pakeitus ženklus 60 --> 80 km/h sumažėtų avarijų.
vaidas100 2018-06-08 08:48
Nesutinku.
Prie mokyklos mieste ženklas 30 km/h.
Pakeisk tą ženklą į 130 km/h.
Turbūt 95% važiuos ten max 50 km/h.
Padaryk Vilnius-Klaipėda neribotą greitį.
95% važiuos lygiai taip pat kaip važiuoja ir dabar.
Tikrai žmonės ne bepročiai.
Neturi žmonės noro viršyti greičio.
sub 2018-06-08 09:13
Zet esu tave pavadinęs runkeliu? Kur ir kada konkrečiai, nes manau čia vėl išvedžioji. Kaip ir su balansavimu. Aš su ironija rašiau apie balansavimą, nes juokingesnio termino apie eismą nelabai girdėjau. Nebent kažko nesupratau, tad prašau paaiškint ką turėjai minty.
Vaidas100 galiu tau pritart dėl kelių projektavimo. Pagrindiniai šalies keliai kada buvo suprojektuoti ir pastatyti? Kiek tada automobilių buvo? Niekas negalvojo, kad važinės po viena žmogų automobilyje, ir bus minimum po vieną automobilį ant šeimos. Manau greitkelis ir austostrada turėtų būt platinami atižvelgiant į dabartines apkrovas, atsižvelgiant kad miestai pilnai užpildyti ir būtinas susiiekiams tarp miestų, tad yra projektuotojams kur stengtis tikrai.
Bet manau žmonės dar nepribrendo, kad ženklai jiems leistų važiuoti greičiau, atsižvlegiant kokie mūsų važnyčiotojai. Kai tuose geltonuose ženkluose ženkliai sumažės lavonų ir sužeistų skaičius, galima bus drąsiai kalbėti apie greičio didinimą. Magistralėse ir greitkeliuose daugiau nei 140 gana pavojinga, ypač turint tik dvi juostas į vieną pusę. Ir tai būna situacijų, kai fūra lenkia furą o greituoliai iš paskos nelabai spėja stabdyt. Sakysit, kam tie furų vairuotojai lenkia vienas kitą autostradoje/greitkelyje, jiems riektų uždraust lenkimą, nes kelia pavojų, bet jie kaip ir daugelis kitų, kurie važiuoja greičiau nei leistina, nori sutaupyti tas kelias minutes.
sub 2018-06-08 13:26
vaidas100 nu va ir jau kyla problema, prie mokyklų/darželių negali važinėti žmonės 50km./h., dėl to ir yra ten ribojama iki 30km./h. nes tai įpatingo atsakingumo reiklauajanti vieta. O net 10km./h. greičio padidinimas tokiose vietose gali turėti tragiškų padarinių. Vaikai, ne suaugusieji, jie nelabai supranta, kad automobilis nesustos iškart, o ir tu važiuodamas greičiau gali nesureguot kada išbėgs koks vaikas. Didėjant greičiui didėja ir stabdymo kelias.
Kažkaip tokiais klausimais visą situacija jums aktuali tik iš vairuotojo pusės, žvelk plačiau, eismas neapsiriboja tik vairuotojais ir automobiliais.
zet 2018-06-08 13:35
nes zenklas stovi, kad 0 zuvusiu siais metais. Tad nereikia labai nuvertinti musu vairuotoju. Kita vertus yra kamikadziu ar nevisprociu kategorija, kuriai draudimai ir zenklai niekad nebuvo rodiklis, tai abejoju ar bus (pvz kai pagauna ta pati asmeni kelis kartus is eiles girta ar be teisiu)
zet 2018-06-08 13:56
As manau kad vaidas turejo kita minty sitoje veitoje ir tikrai nesiule didinti leistino greicio prie mokyklu.
Xdmin 2018-06-08 13:59
Tai yra vairavimo patirtis ir atsakomybes jausmas ne tik uz save, bet ir uz kitu klaidas bei kvailus poelgius. Man paciam yra buvusi situacija kai vaziavau 130 ir Yaris sugalvojo fura lenkti, kirtau per stabdzius ir sustojau arti jo. O jei butu leidziamas greitis 160? Tas Yaris kaip koks kamuolys butu nuskrides, as turbut irgi.
Xdmin 2018-06-08 14:01
Bet 5% vaziuos 130. Ir tu 5% uzteks kad kas metus butu istaskoma po viena klase mazameciu.
zet 2018-06-08 15:03
Jau sub atrasiau i si komentara. Vaidas turejo kita minti ir nesiule ne kiek didinti prie mokyklu.
Xdmin 2018-06-08 15:07
As supratau, kad jis turi omeny jog didzioji dalis vairuotoju turi sveiko proto ir nevaziuos 130, nes zino kad tai pavojinga. Problema yra tame, kad tie 5% negalvojanciu yra pakankamai didelis skaicius, kad pridarytu daug zalos.
zet 2018-06-08 15:22
Tai prie mokyklu ir palieki 30km/h greiti.
Ir cia buvo drastinis pavyzdis.
Pvz gal ne visuose, bet kai kuriuose automagistrales vietuose galetu buti leistinas greitis ir 150. Nors man uztenka ir dabartinio leistino.
Vat kas kartais krenta i akis, kad turime tikrai geru kelio ruozu ir ten vazuoti pvz 80km/h ar
90km/h greiciu yra lyg vietoj stoveti.
Ir ne visai sutinku, arba net nesutinku, kad daugiausia avariju del greicio. Kaip ir vardijau, kad daznai avarijos buna kompleksines, pvz lenkimas ir greitis, arba girtas ir greitis. Pvz pagal vokiecius, tai el greicio tik 14% procentu visu avariju. O jei paskaidyti jas i pavojingus ruozus ir nepavojingus ruozus, tai nenustebciau kad del greicio nepavojinguose ruozuose tik keli procentai visu avariju (jau buvau numetes linka i vokieciu statistika).
Mano galva daugiausia pavojingu avariju del chuliganisko vairavimo, zioplumo, girtu, bet PAVOJINGU LENKIMU.
Pavojingi lenkimu prevensija yra atskira tema. Ir man akis bado skiriamosios linijos. Daznai tai maziausia investicija. Daznai punktyrines linijos leidzia lenkti, kur mano galva turi neleisti to daryti. Bet cia atskira tema.
sub 2018-06-08 15:31
Tai visgi pritari, kad rimti vairuotojai važiuoja netgi mažesniu nei leistinas maksimalus greitis tame kelyje, nes žmonės ne tik galvoja apie automobilio ekonomiją, bet ir apie sauguma. Manau 130/120/90/50 yra pats tas greitis skirtas skirtingiems keliams. Niekas visą laiką nežiūri į spidometrą,niekas neverkia dėl +5 km./h. viršytų kelioms sekundėms.
Ir dėl vaidas100 minties, aš supratau ką norėjo pasakyti, kad žmonės ne idiotai, net pakėlus greičio ribas iki 130 km./h. mieste, žmonės nelakstys. Ir graudi tiesa, kad dėl 5% kenčia visi. Šiaip lietuviai turi vieną rimtą bėda, ne tik eisme, bet aplamai, didelė dalis galvoja tik apie save.
P.S. žinai kodėl keliuose kur ženklai leidžia max 90km./h. negali padaryti daugiau kai kuriuose ruožuose, nes tuose keliuose nemažai sankryžų, įsukimų/išsukimų, autobusų stotelių, pasitaiko dviratininkų ir pėsčiūjų ir t.t. Daugiau priežasčių nekelti leistino greičio kartelės, nei kelti.
zet 2018-06-08 17:40
Ir vel nesutinku. Asmeniskai zinau kelio ruoza, kur dvi eismo juostos kievienoje puseje, didelis atstumas tarp skirtgu pusiu, kelias geresnis negu Vilnius - Kaunas, dideleje atkarpoje nera ne vieno salutinio kelio, nera salia kelio medziu - matomumas geras. Eismo srautas mazesnis negu Vilnius-Kaunas. Zodziu, visais atzvilgiais patogiau vaziuoti negu Vilnius-Kaunas, tik leistinas greitis - 80km/h kai Vilnius-Kaunas 110 ar 120.
Dar zinau, kad vienoje vietoje anksciau buvo pereja ir atitinkamai buvo greicio apribojimo zenklai iki 50km/h. Dingo pereja, atsirado pesciuju tiltas. Priesingos eismo juostos atitvertos atitvaru. Galvoju, nu saunu, stengiasi, kad visiems patogu butu. Tai kaip galvoji, tas greicio ribojimas liko !!!!!!!!!!!!!! Maza to, pastate fotoaparata!!!!!!!!!!!!!!!! Bet perejos nera, ten pescias joks neis, nes austi atitvarai. Betvarke viena. Itariu du skirtingai darbai buvo, du projektai. Pries du metus nusprende statyti fotika, kai jau buvo vykdomas pesciuju viaduko projektas. Ir kas state ta fotika puikiai tai suprato, bet juk projektas jau patvirtintas pries du metus, pinigai pasisavinti... Va per tokias vietas zmones ir pratinasi nepasiketi zenklais. O tu vietu kur geras kelias ir nera salutiniu keliu ir matomumas geras tikrai nemazai Lietuvoje.
P.s. sorry uz klaideles, gan greitai sita teksta surinkau.
zet 2018-06-10 02:54
Max speedas siek tiek virs 300km/h, tik siais laikas daug tokiu auto yra. Ir cia nieko stebuklingo: 400hp-470hp priklausomai nuo masinos mases, aearodinamikos bei keleto kitu niuansu ir yra tie 300km/h.
sub 2018-06-11 09:53
Zet, papaskaok kodėl pasirinkai šį automobilį prieš prikdamas, juk vistiek žinojai kad daugiausiai važinėsi Lietuvoje. Šiaip manau ne logiškas pirkinys Lietuvos keliams, bet čia turbūt asmeninis pasirinkimas, todėl nesikabinsiu prie to. Ir net jei tavo automobilis gali važiuoti greičiau nei leidžia ženklai, tu vistiek priverstas laikytis maksimalaus leidžiamo greičio, antraip didelė rizika būt nubaustam arba pakliūt į įvykį. Ir aš pilnai tikiu, kad su 300 km./h. galėtum į Klaipėdą nulėkt per valandą. Bet tokiu atveju viskas priklauso nuo vairuotojo, viena smulki klaidelė ir tikėkimės kuo mažesni padariniai, nors greičiausiai karstas.
Zet, numesk linką kur tas kelias, numesk su nuorodą į google maps, tada bsu galima konkrečiau kažką kalbėt, kodėl ten toks greitis o ne kitoks.
sub 2018-06-12 16:01
Zet ar tu ne Paulius Aršauskas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: nuo kitų metų teks atsakyti net ir už menkiausią pažeidimą