Užstrigo „Galaxy S9“ bei „Galaxy S9 Plus“ pardavimai - „Samsung“ planus keičia konkurencija, o didžiausia problema visai ne „Apple“ ()
Remiantis industriniais šaltiniais, „Samsung“ nepasieks savo metinio plano parduoti 350 milijonų telefonų vienetų. Labiausiai dėl to kalti mažesni nei tikėtasi „Galaxy S9“ bei „Galaxy S9 Plus“ pardavimai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Samsung“ telefonų pardavimai sulėtėjo Kinijoje. Tai viena iš priežasčių, kodėl kompanijai nepavyks pasiekti minėto tikslo. Tiek Korėjos gigantai, tiek „Apple“ susiduria su suprastėjusia telefonų paklausa dėl didėjančios konkurencijos iš Kinijos gamintojų, kurie gamina patrauklios kainos, tačiau kokybiškus prietaisus.
„Samsung“ tikslas parduoti 350 milijonų vienetų yra didesnis negu pastaraisiais metais. Tyrimų firma „Strategy Analytics“ pranešė, kad „Samsung“ pardavė 319.7 milijonų, 309.4 milijonus ir 319.8 milijonų 2015, 2016 ir 2017 metais.
Pirmajame 2018 metų ketvirtyje buvo parduoti 78 milijonai prietaisų. Analitikas iš „HMC Investment & Securities“ pranašauja, kad kompanijos telefonų pardavimai antroje metų pusėje sieks apie 73 milijonus, o „Galaxy S9“ ir „Galaxy S9 Plus“ pardavimai išliks prasti.
Nors pirmajame ketvirtyje „Galaxy S9“ pardavimai buvo stabilūs, telefono pardavimai krito antrajame ketvirtyje. Jo vidutiniai metų pardavimai pasiekė 30 milijonų. Tai yra mažiausias pardavimų skaičius „Galaxy S“ serijoje nuo 2012 metų. Blankūs pardavimai turės įtakos mobiliųjų padaliniui, nors buvo pranešta, kad „Galaxy Note 9“ pasirodymas atpirks kai kuriuos praradimus.
„Korea Investment & Securities“ ir „Shinhan Investment“ pranašauja, kad telefonai atneš ~1.78 milijardų eurų veiklos pelną, kuris yra 43.3 procentais mažesnis negu praeitais metais. „EBEST Investment & Securities“ prognozuoja, kad veiklos pelnas sieks ~1.74 milijardus eurų.
Pranešama, kad dėl didėjančio spaudimo, mobiliųjų padalinio vadovas Koh Dong-jin liepė pardavimų ir marketingo komandai atlikti apskaičiavimus, kurie padėtų pakilti pardavimų skaičiui. „Samsung“ rinkos dalis Kinijoje krito nuo 20 procentų 2013 metais iki 1 procento 2017 metais.
„Samsung“ sieks atgaivinti pardavimus ateityje su lankstomu telefonu. Kai kurie kritikai mano, kad lankstomas telefonas bus pernelyg brangus, kad pritrauktų daug pirkėjų, todėl Korėjos gigantams gali nepavykti pagerinti savo pelno.