Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
daynewss 2018-07-31 13:57
Tokiu būdu gali įvykti žmonijos ekspansija į vandenį. Jei jau dabar žmogus gali gyventi Vilniuje, o dirbti įmonei, kurios būstinė Singapūre, tai po kelių dešimčių metų visai būtų realu.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-31 17:43
Su laivu viskas ok, bet pats straipsnis parašytas taip, tarsi Magelanas būtų išplaukęs su kateriu
Hm 2018-07-31 19:46
Užtat Magelanas to nežinodamas, pirmasis eko transportu apiplaukė aplink žemės rutulį ... Beje jei vėl tektų lenktyniauti vandens eko transportui, tai šiuolaikinis burlaivis neabejotinas lyderis. Per paskutines Volvo lenktynes aplink žemės rutulį buvo pasiektas rekordas - per parą 500 jūrmylių...
SaMaras 2018-07-31 20:25
Na neabejoju, kad šiuolaikinės medžiagos duoda savo, bet nereikėtų pamiršti, kad tuo metu nelabai buvo "sportinių jachtų", o bet kokia paskirtis jau visada tampa kompromisu, tarp talpos, autonomiškumo, greičio, manevringumo ir kt savybių..
Hm 2018-07-31 22:04
Tik norėjau pasakyti, jog šiam eko katamaranui uždėjus šiuolaikines būres, jis plauktų greičiau, nei su dabartine eko jėgaine...
SaMaras 2018-07-31 22:15
Sutinku, burių ir aš pasigedau.. Atrodo turėtų būt daugiau naudos, nei iš vertikalios ašies vėjo jėgainių.. Yra ir alternatyvios burės.. bet vistiek, burės veikia, tik kai yra vėjas...
AAA000 2018-07-31 22:52
yra manau skirtumas - kur reikia hemorojiskai terliotis prisitaikant prie vejo su kazkokiom "siuolaikinem" burem. ir kur gali sedet fotely, gert alu ir su distanciniu pulteliu nurodant laivui kur plaukt. tas didesnis imanomas plaukimo greitis to nevertas...
--------
kas del pacio laivo, tai kitas variantas tik su saules baterijom man ispudingesnis.
sitos vejo jegaines isvis net ne produktyviausio tipo vertikalios... ziurisi tiesiog gaidiskai.
vandenilio iranga irgi manau problemine juroje - vandenilis per daug pavojingas saugojime. sprogs ten kas ir dugnan? tokia perspektyva manau gana miglota... zeme vazinet su vandeniliu dar dar - zemesnis pavojaus lygis. ir siaip - vandenilio iranga yra per brangi komercine prasme - ikandama tik turciams. turiu minty visa pilnaverte sistema.
Broniusg 2018-08-01 10:04
Tai kad buvo jau tokių eksperimentų. Ne pirmas toks...
HardAxe 2018-08-01 11:06
kas iš tų super lengvų, super aptakių, super efektyvių... Ir elektromobiliai buvo super lengvi triratukai, čiut ne su dviračio ratais, bet niekas į juos rimtai nežiūrėjo, kol neatėjo tesla ir nepadarė normalios mašinos, tik elektrinės.
AAA000 2018-08-01 16:52
tai kad dar net ir Tesla nedadare iki masisko elektromobiliu vartojimo as manau jei kas padarys, tai nebent kinieciai. na gal dar europieciai ir japonai turi potencialo istobulint elektromobilius iki skirto masems. amerikieciams tas nenusisviecia amerikieciai geri nebent logistikoj, bet ne automobiliu gaminime.
Kieshux 2018-08-02 08:56
Toyota ir laivas? Idomu...
HardAxe 2018-08-02 09:42
esmė ne gamybos apimtyse. Tesla padarė pirmą normalią serijinės gamybos mašiną, neturinčią elektromobilių trūkumo.
Visi kiti geriausiu atveju turėjo elektrinį variklį kibiro bazėj su gana mažu nuotoliu.
Kaži ar turėtume bent pusę tiek gerų specifikacijų elektromobiliose šiandien, jei nebūtų išlindusi tesla.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai pirmasis toks laivas visame pasaulyje ir jis gali sukelti naują revoliuciją laivininkystės sektoriuje: „Toyota“ remiamas unikalus laivas išplaukė į kelionę aplink pasaulį (Video)