Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vaidas100 2018-08-22 12:50
"kuris tiekia apie pusę visų Lietuvoje suvartojamų gamtinių dujų"
Tai perkam Independence 2 ir nupjaunam Gazprom vamzdžius?
HardAxe 2018-08-22 13:58
dar jo dėka kitai pusei suvartojamų dujų nukrito kaina 30%.
NameUser 2018-08-22 17:39
As tai trumpai tariant nepritariu valdzios nesamonem su AE ir duju nesamonem.
Ko reikia lietuvai tai lauko su saules elementais, kazkiek bateriju ir viskas ir piginam elektros kaina, uztikrinam jos stabiluma, o vartotojai tiesiog pereina nuo duju naudojimo link indukciniu virykliu ir viskas.
Tai butu ilgalaikis geras pasirinkimas visom prasmem.
O dujos yra atgyvena ir nesamone.
bahuriux 2018-08-22 18:18
Daugmaž sutinku su tavim, bet techninės detalės skiriasi mano atveju. Pristatom vējo turbinu pajury, padidinam Kruonio galingumus, jungčiu su kaimynais turim, čia tipo bateriju analogas ir prisidarom saulės bateriju, tik yra viena sąlyga, jokiu draudimu ir jokiu subsidiju, turi viskas ekonomiškai duoti naudą. Ta prasme nestatom saulės jėgainiu tol kol jos neatsiperka ir nesubsidijuojam, geriausia kai visur veikia laisvos.rinkos.dėsniai, bet ir dirbtinu draudimu negalima daryti.
Pereinam visi ant elektriniu virykliu, po kurio laiko ir elektromobiliu, o namus mums šildys ir karštą vandenį ruoš decentralizuoti, na aišku ir centralizuoti šilumos siurbliai ir saulės kolektoriai. Va tokį va šviesu ir švaru rytoju aš įsivaizduoju.
amas 2018-08-22 19:11
Ir dar hidro elektrinių reikia!!!
O už tiek kiek mokam už dujas ir tą laivą, tai jaučiu nemažai visko išeitu.
Šilumos siurblius merkt į upes irgi manau būt ganėtinai efektyvu, o visi didieji miestai turi vandens twlkinių pakankai.
vaidas100 2018-08-23 15:01
Su mintim apie namų šildymą:
Hidro elektrinės blogai dėl to, kad užliejami dideli žemės plotai.
Vėjas ir saulė gali būti, o gali ir nebūti.
Šilumos siurbliai irgi turi trūkumų.
Malkos, briketai, anglys - dūmai ir suodžiai.
Šiuo metu optimalus variantas - šildytis dujomis.
Atominės elektrinės buvau šalininkas,
bet vis dėlto gerai, kad jos nestatėm...
Nes panašu, kad nebetolima ateitis (20 metų max?) - branduolių sintezės reaktoriai - visi šildysis tada elektra - pirkti mums tą Independence gal ir kvaila?
immortallt 2018-08-23 23:14
Čia taip falsyvai viskas stengiamasi padaryti... Terminalą apsimoka išsipirkti, jei dujų vartojimas išaugs kokiais 50% ir po 20 metų jis išliks stabilus, bet taip nebus.
Toliau, galit spangti kiek norit, bet atsinaujinant nesugebės pakeisti elektros gamybos per 10 metų neskiriant subsidijų. Kodėl? Todėl, kad taip greitai plėtojant atsinaujinančią energiją, didmeninės elektros energijos kainos Lietuvoje kristų prie nulio.
Hidroelektrinių Lietuvoje nebėra potencialo.
Nu nu ir kokie šilumos siurblio trūkumai? Kad metuose max 1 savaitę efektyvumas priartėja prie 1? Tai gal dėl tos vienos savaitės galima pasišildyti ir tiesiog elektra? Žinok pigiausias būdas.
Optimalus būdas šildytis dujomis, kol neuždėjo akcizų, kaip ir priklauso, ir kol nereikia susimokėti už taršą pilną kainą. Jei tik reikėtų tai padaryti - persigalvotum.
Branduolių sintezės reaktoriai - jau dvejoju ar iš viso bus panaudoti gaminti elektros energiją į tinklus. Ir tai tikrai neįvyks per 20 metų. Po galais, po 20 metų dominuoti rinką galėtų, jei dabar jau būtų pirmasis KOMERCINIS prototipas, kuris gamintų energiją efektyviai. Negana to, dar ir atsipirkti turėtų per max 10 metų. Bet nėra nei vieno, nei antro, ir dar nenusimato artimiausius 20 metų. Tai nebent po 40 metų termobranduoliniai reaktoriai išlys ir tada jau nebeaišku, ar tai netaps pagrinde naudojama kosminėms technologijoms, povandeniniams laivams, mokslinėms stotims ašigaliuose ar pan., nes elementariai tau langai pagamins didžiąją dalį elektros energijos.
punktyras 2018-08-24 08:37
Amoniaką iš elektros gaminti?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pateiktas ekonomiškai naudingiausias variantas, ką Lietuvai reikėtų daryti su SGD laivu-saugykla