Lietuvą sukrėtusi tragedija užminė mįslę: ar avarijos metu gali neišsiskleisti oro pagalvės ir ką apie tai sako ekspertai? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-08-23 14:51
Man labiau įdomu kodėl įvyko avarija ir kodėl avarijos metu buvo tokia trajektorija. Turiu įtarimą, kad prasta tarpinė tarp vairo ir sėdynės, bet galbūt ir pats auto nevykusiai suprojektuotas, nežinau smulkmenu, todėl tai reikėtu vertinti, kaip spėliones. Palei instrukciją ir avarijos trajektoriją panašu, kad pagalvės ir neturėjo išsiskleisti, tiesiog sutapo visi veiksniai, dėl kuriu pagalvės nėra aktyvuojamos.
AAA000 2018-08-23 16:31
o kur automobiliuose toks labai didelis raudonas "avarija" mygtukas - kuri paspaudus issautu oro pagalves? as nesuprantu kaip automobiliai isvis ta beprasmiska technikine apziura ar ten kokius nors debiloidinius saugumo sertifikatus praeina be tokio daikto? ir dar susimoket reikia... o vat jei kokiu bintu nebus - tai niekaip nepraeisi... nes matai avarijos metu butu spejus galva bintu apsivyniot ir butu matyt nezuvus... iteisinto reketo sistema tos privalomos TA apziuros - tik ne kvailiams cia suprast...
HDi 2018-08-23 16:41
Daugiau mažiau viskas ten aišku, kituose straipsniuose kiek skaičiau, po smūgio su stirna atsidarė kapotas ir jokio matomumo neliko, o jei siekiant išvengti smūgio jau buvo pradėtas manevras, tai net tiesiai važiuojant kai užpila langą kas nors pro šoną važiuojant - yra pakankamai nemaloni situacija, o čia manevro metu prarast matomumą rezultatas yra toks koks ir yra.
Skeptikas 2018-08-23 16:49
Kažkada diskusijose technologijos.lt parašius, kad airbag nėra esminė saugumo sistema gavau krūvą minusų. Nes "tūlas specialistas" žino, kad avarijoje "pagalvės" yra "viskas". Deja, ne viskas, taip kaip mums atrodo. Airbag daviklis gali nesuveikti dėl netinkamo kampo, greičio ir pnš., o kai kuriais atvejais kompiuteris neleidžia išsiskleisti airbag, nes išskleidimo atveju bus patirta daugiau žalos. Pvz. verčiantis automobiliui. P.S. Mašina nuotraukose į kabrioletą pavirtusi, o tėvas ieško kaltų. Gal reikėjo važinėjant Švedijoje išmokti ir važiuoti kaip švedams ? Dabar kaltas automobilis. Vairuoti reikia su protu, o ne viską patikėti ABS, SRS, ESP, VCS ir kitiems autorobotams.
HardAxe 2018-08-23 17:11
lankant giminaitį ligoninėj kolega gulėjo kažką susilaužęs. Sakė nuvažiavo į griovį, atsitrenkė į išvažiavimo keliuko vandens vamzdį (kaip jį ten pavadint). Airbagai nesuveikė, mašina buvo pirkta nauja iš salono.
kiesza 2018-08-23 17:40
Manau klientas laimėtų bylą prieš Toyota. Žmogus mirt galėjo visais atvejais, bet airbegai turi išsiskleist, nes už juos sumokėtą.
professor XXX 2018-08-23 18:42
Čia kaltas automobilio modelis, automobilis pilnas kitų saugumo sistemų ir bus sumontuota ne pati brangiausia SRS sistema kai pac auto kainuoja tik nuo 17tukst naujas. Ūž tokia kainą tikrai būtu išėjęs senesnis ir saugesnis auto, bet kai žmonės susižavi naujom įmantrybėm ir pamiršta: O kokį saugumą SRS užtikrina.
apvalus 2018-08-23 18:48
Jo jo, senesnis ir saugesnis. Perp*stas siek tiek, pavirintas, gal isvis be pagalviu, bet tikrai saugesnis Kada zmones nustos situos marazmus kalbet...
AAA000 2018-08-23 18:54
jei pirkt tanka - tikrai suaugesnis net jei ir senesnis, perp*stas siek tiek, pavirintas, ir isvis be oro pagalviu. net jei ir vamzdys isimtas
professor XXX 2018-08-23 19:03
Virš 17tukst tikrai nebegausi auto pavirinto ir be pagalvių. Na bent, tu taikaisi į auto kurie kažkada kainavo po 100tukst kažkas kaip Karbauskio.
apvalus 2018-08-23 19:16
Nebegausi?.. Tu gal juokauji? Jei pats atsivesi is USA nedaug dauzta ir susitvarkysi, tai dar turesi kazka. Jei pirksi LT atvaryta, uz tokius pinigus, tai bus arba musta ir pigiausiu budu suvirinta, arba begus 300k km. O jei is tikruju bus sveika ir begus nedaug, tai kaina bus labai labai nedaug mazesne, nei naujo automobilio. Eik i mobile.de ir patikrink.
Skeptikas 2018-08-23 19:29
Inžinerijoje gali mokėt nemokėjęs niekas tau 100 % garantijos neduos. JAV pilna bylų dėl airbag. Prašome pasidomėti jų baigtimi. Auto industrija ne tokia kvaila, kad dykai pinigus dalytų. Užmokėsi juristams ir gausi ECU, akselerometrų ir kitų sistemų duomenis ir atstovų išvadą, kad neatitiko smūgio kampas, greitis ir t.t. Dėl to sistema suveikė ne taip kaip buvo suprojektuota ir gamintojas neatsako už konkretų atvejį. Važiuoti reikia taip, tarsi nebūtų airbag. O kai viršydamas aplenki savo angelą (sarcasm) tada likimą atiduodi lošimo teorijai suveiks/nesuveiks
Vatsonas 2018-08-23 20:30
"Šoninės pagalvės, kaip rašoma instrukcijoje, gali neišsiskleisti, jei smūgio į automobilio priekį ar galą metu jis verčiasi. Arba jei priešpriešinis smūgis gaunamas važiuojant nedideliu greičiu." O kaip del dirzu pritraukeju ar jie kartais neturetu suveikti kaip automobilis verciasi? Šiuo atveju nemanau, kad butu padeje tie airbagai nes matosi nuotraukoje kad stramstis labai daug islinkes del dideles jegos " Net negalėjai arčiau kito automobilio privažiuoti, nes tuoj automatiniai stabdžiai veikė. Tikrai paliko įspūdį kaip saugus automobilis“, – neslėpė V. Šleikus." Dar del stirnos galejo suveikti ši sistema ir auto galejo del staigaus stabdymo susimetyt, bet svarbiausia buvo nepasirinktas saugus greitis
professor XXX 2018-08-23 21:29
Man įtarimas jog buvo netaisyklingai prisisegti diržai, nes kai apvirsta diržas turi bent jau prilaikyti prie sėdynės, o kaip dabar nutiko toks vaizdas jog asmuo avarijos metu galėjo laisvai svaidytis į šonus.
HardAxe 2018-08-23 22:34
Saugus greitis norint išvengti ant kelio šokančių gyvių tam tikru paros metu yra 20km/h. Bet 90km/h turėtų būti saugus greitis norint likti gyvam kai iššoka stirna. AAA, ar drįstum išvažiuot į gatvę bent, jei TA nebūtų? Važinėtų visi su debiliškai xenonais, plikom padangom, tiesiu išmetimu ir dumindami kaip garvežiai... fiu
R35P3CT 2018-08-23 22:37
https://www.youtube.com/watch?v=_HWLKWpJMtk Na šiame video verčiantis pagalvės suveikia. Nors dabar jau čia ir senas modelis. Bandymai gamintojo.
sub 2018-08-24 08:38
Šiuo atveju, jeigu automobilis naujas, neseniai pirktas iš salono, tai pirmas veiksmas važiuot į saloną ir kelt skandalą, antra žingsnis - kreiptis į teismą, trečias jei jau patys gamintojai nesusiprotės, o teismas nuspręs nukentėjusio nenaudai, amžina antireklama visiems žmonėms ir laikraščiams apie šį prekės ženklą.
HardAxe 2018-08-24 10:19
o ko prašyt pas gamintoją? Tiksliau pas atsilupusį lietuviško mentaliteto gamintojo atstovą? Miršta tavo paauglė dukra, kokie turėtų būti reikalavimai? Moralinės kompensacijos, kuri lietuvoj arba labiau principo rodymas arba labai maža? Naujo land roverio, kad nebijotum dėl kitų šeimos narių? O gal paskaičiuosi tiesioginius nuostolius, kiek kainuoja užauginti žmogų iki ~15 metų? (maistas, rūbai, darželiai, sugaištas laikas @ darbo užmokesčio kaina)?
FtBall 2018-08-24 10:29
O ko išvis tikėtis iš gamintojo/atstovo? Padarei avariją - pats kaltas. Jokios saugumo technologijos nėra 100% patikimos, ir tai turi būt visiems aišku. Saugiausia - išvis nepatekt į eismo įvykį. Visgi, patekus į įvykį - reikia žiūrėt į aplinkybes. Ant 90km/h nutrenkus stirną - nieko baisaus ir nebūtų. Išvis, stirna pernelyg mažas gyvūnas, kad daug žalos pridarytų. Visa žala atsirado, nes žmogus supanikavo ir nuvažiavo nuo kelio.
HardAxe 2018-08-24 11:22
Stirna numušė kapoto tvirtinimą, kapotas atsidarė dar ir išdauždamas langą. Čia ir lygiu keliu važiuojant gali nulėkt į griovį iš streso, o kai tu ką tik bandei išvengti stirnos... Ar tikrai pats būtum suvaldęs mašiną? Aš už save negarantuoju 100%