Lietuvą sukrėtusi tragedija užminė mįslę: ar avarijos metu gali neišsiskleisti oro pagalvės ir ką apie tai sako ekspertai? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

professor XXX 2018-08-24 12:42
Va jums, pasekmės keliuose su gyvunais : https://www.youtube.com/watch?v=8wLHTt4uKm8
mch0lic 2018-08-24 12:54
Kai kurie višiskai nuo realybės atitrūkę. Dieną, specialiose trasose briedžio testą max 70-80km/h ne visi auto įveikia, o čia tauzyjat apie saugų greitį bei kliūties išvengimą naktį, važiuojant, kad ir 70km (nors turbūt greičiau 80-90km/h). Aš spėčiau, kad pirminis smūgis, t.y. į stirną nebuvo labai stiprus ir airbag'am nepriklausė išsiskleist, bet jo užteko pakelt kapotui ir išmalt langą, o sekantis smūgis panašu, kad buvo į dešinį kampą ir iš Toyota aprašymo panašu, kad irgi nepriklausė. Galbūt po-avarinio stambdymo technologija būtų čia kažkiek pagelbėjus (post-collision braking system), bet neminima tokia technologija nei Toyota brošiūroje nei vikipedijoje (tik WV ir BMW paminėti). Galima aišku daugiau spekuliuot, bet bus gal koks tyrimas ir paaiškės jei ne priežastis, tai bent daugiau detalių.
FtBall 2018-08-24 13:28
mąstant - jei patekčiau į tokią situaciją - nežinau, ar pavyktų logiškai mąstyti.
Pilkasis 2018-08-24 14:02
Numušiau stirną žiemą slidžiame kelyje, važiavau 80km/h, pats smūgis buvo 70km/h, nes dar spėjau stabdį nuspaust. Smūgio jėgą vos pajaučiau, pasijautė tik mažas bumtelėjimas. Sudužo žibintas, kapotas užsirietė, deformavosi sparnas minimaliai, ir skilo bamberio grotelės. Saugiai sustojau kelkraštyje. Jei bučiau praradęs matomumą ir viskas įvyktų ant pačio posūkio, tada gal ir bučiau nulėkęs į griovį, bet greitis jau būtų apie 60km/h. Pats nelabai išsigandau net. Stirna žuvo. Asmeniškai džiaugiuosi, kad air bag neiššovė, tokiu atveju mašinos remontas būtų žymiai brangesnis. Kita situacija, važiavau 110km/h sausu asfaltu tamsiu paros metu, prašokęs kalną ant kelio stovėjo stirna, kirtau per stabdžius (ABS dar neturėjau), stabdymo žymės liko gal 10 metrų, padangas išmečiau po to karto. Laimei cypant padangom stirna išsigando ir pasišalino nuo kelio. Dingus kelio matomumui ir situacijai atsitikus ant posūkio, tikėtina, kad bučiau žuvęs. Kas nepatyręs tas nesupranta koks yra jausmas nuspaudus stabdį toliau dideliu greičiu artėti prie kliūties. Tą kartą labai išsigandau, visas virpėjau ir po to karto daugiau greičio neviršiju. Ši situacija nutiko prieš tą aprašytą aukščiau, todėl galimai ji mane išgelbėjo, nes pasirinkau saugesnį greitį. Iš šios patirties galiu spėti, kad situacijoje minėtoje straipsnyje vairuotojas viršijo greitį. Ir dėl artimojo žūties kaltinti automobilio gamintoją yra mažų mažiausia absurdas. Moralas toks, jei pats kvailas, nepadės jokios technologijos, nes tikrai didžiąją dalį atvejų yra kaltas pats vairuotojas.
Nerkus 2018-08-24 14:23
Aš iš visų straipsnių ir komentarų supratau taip. Greitis buvo nemažas. Iššoko stirna ir po smūgio atsivožė kapotas. Pagalvės nešovė, nes ir neturėjo šauti. Tada mašina pakeitė kryptį ir užvažiavo ant atitvaro, iš atitvaro galo, mašinos viduriu (dugnu) ir mašina pakilo kaip per tramplyną. Pagalvės nešovė, nes dugne nėra daviklių. Tada mašina ore apsivertė, kompiuteris suprato, kad mašina verčiasi ir neleido šauti užuolaidom. Mašina ore apsivertusi stogu trenkėsi į betoninį upelio šlaitą. Stoge daviklių nėra ir vėl pagalvės nešovė, arba tokioje padėtyje kompas neleido šauti.
Nerkus 2018-08-24 14:26
Aišku visai kitas klausimas, jei visai nebuvo pagalvių, nes buvo pasirodžiusi informacija, kad gaisrininkai sakė, kad kai pjovė stogą tai pagalvių nematė. Jei taip iš tikro yra tai tada jau visai py***c.
HardAxe 2018-08-24 16:21
prašom, bėgę iki 50k, kaina iki 17k, bent keli iš jų turi 2 metų 20kkm garantiją. https://www.wayke.se/sok?qf=bWlsZWFnZS5 ... 49MTUxMDAw
apvalus 2018-08-24 21:45
garantijos. Automobilio be garantijos garaziuky neremontuosi (nes bus pakankamai dar naujas), o autorizuotose kelnes paskutines numaus. Lietuvoje taip pat kazkada ives mokescius, speciau sekantis seimas tai padarys. Ir dyzeliams, greiciausiai, tas mokestis bus didesnis. Dar kitas dalykas, jog neaiski siu automobiliu bukle. Labai maza tikimybe, kad jie buvo smarkiai dauzti, nes Svedijoje turetu buti sudetinga prikelti nurasyta automobili, gal net neimanoma. Taciau pilnai gali buti buve apdauzyti, po krusos ar pan. Is nuotraukos nepatikrinsi. As nepirkciau automobilio uz 15+k eur su spakliuotomis galinemis arkomis, slenksciais, statramsciais, stogu ar pan. O dabar griztam prie esmes, kiek V60 yra saugesnis, nei C-HR. Ir, pasirodo... Kad nelabai saugesnis, pasak EuroNCAP C-HR gana ryskiai laimi suaugusiu saugume, tiek pat pralaimi vaiku saugume. C-HR labai zymiai laimi pesciuju saugume, su pagalbinemis sistemomis, nelabai aisku, vertinimas pasikeites. Zodziu, nustokit ant sakiu kelt suda - naudotus automobilius. Naudotas yra naudotas, naujas visada geriau (jei atmetam Dacia ir pan.), nebent elementariai neiperki pakankamo dydzio naujo auto.
professor XXX 2018-08-25 10:19
Aš spėju tu "Apvalus" esi toks mašinos eksploatuotojas, kuris sugeba dajobint mašina per 2.-6.metus, o savo ponišką šikną net nekiši po mašina- kad ji išliktu nepaliesta rudžių. Mašinos atsparumas rūdims priklauso nuo modelio ir pačio eksplotuotojo, o rida svarbi tik poniškom šiknom. ir išvis nukrypot nuo temos.
FtBall 2018-08-25 10:59
Umm... ką? Ten Volvo V60 pagrinde, jos laaabai greitai nuvertėja. Joms beveik galioja taisyklė, kad išvažiavus iš salono, pusę kainos prarandi. Kas negalioja su Toyota. Mototoja yra įsipareigojus, jei aš norėsiu, iš manęs atpirkti 4 metų senumo automobiliį už ~16k€. Automobilio vertė - 22k€. Klasiokas pirko V60, 2014 metų, už 10k€. Iš polizinginių. Nauja kainuoja praktiškai nuo 40k€. Sakyčiau, itin greitai vertę prarandantis modelis.
HardAxe 2018-08-25 21:55
mano filtre yra tik v60 + a4:) V60 classic nauja kainuoja nuo 23k, švedijoj jos savo kainą laiko labai gerai. prašom, toyotos: https://www.wayke.se/sok?qf=bWFudWZhY3R ... E1MTAwMA==