Naujas elektrinių visureigių rinkos karalius? „Mercedes-Benz“ pristatė įspūdingąjį „EQC 400 4Matic“ (Video)  (4)

„Daimler“ koncernas pristatė pirmąjį neseniai įsteigto naujo technologijų prekės ženklo EQ (angl. Electric Intelligence) gaminį. Švedijos sostinėje Stokholme pademonstruotas pirmasis elektrinis „Mercedes-Benz“ visureigis „EQC 400 4Matic“. Vokietijos gamintojas skelbia, kad EQC surinkimo kokybe, saugumu ir komfortu bus tikras „Mercedes-Benz“. Tuo pat metu jis išsiskirs naujos kartos dizainu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis modelis pretenduoja pati vos ketvirtuoju serijinės gamybos elektriniu visureigiu. „Tesla“ jau kurį laiką klientams siūlo „Model X“, prie amerikiečių kompanijos prisijungė „Jaguar“ su „I-Pace“, o šiems ant kulnų lipa savojo „e-tron“ gamybą neseniai pradėjusi „Audi“ kompanija.

Vis tik elektromobilių gerbėjus nustebino „Mercedes-Benz" planuojami techniniai duomenys - jie, palyginus su konkurentais ir turint omenyje metus nukeltą gamybos pradžią, atrodo neįspūdingai.

Modulinė baterija

Vis tik, nors „Mercedes-Benz EQC 400 4Matic“ nemuša nei baterijos dydžio, nei įkrovos greičio rekordų, vokiečiai pagalvojo apie automobilio kokybę ir baterijos darbą įvairiu oru. Visureigyje sumontuotos akumuliatorių baterijos talpa siekia 80 kilovatvalandžių.

Šių energijos atsargų turėtų užtekti nuvažiuoti iki 320 kilometrų atstumą.  Maksimali įkrovimo sistemos galia siekia 110 kW, o iki 80 proc. bateriją pavyks pripildyti per 40 minučių.  Bateriją iš viso sudaro 384 elementai, kurie patalpinti automobilio grindyse tarp priekinės ir galinės ašių. Ji suskirstyta į modulius, iš kurių du turi po 48 elementus, o keturi – po 72. 
 

Nominali baterijos įtampa yra maždaug 350 voltų, o elektros krūvio talpa – 218 ampervalandų. Visa akumuliatorių baterija aušinama skysčiu ir turi tam skirtą atskirą siurblį. Siekiant užtikrinti optimalų jos veikimą esant žemai aplinkos temperatūrai įrengtas šildytuvas. 

Du elektros varikliai

Visureigio jėgainę sudaro du asinchroniniai elektros motorai – po vieną ant priekinės ir galinės ašių. Bendra visais keturiais ratais varomo ECQ galia siekia 300 kW, o sukimo momentas – 765 Nm.  Tokia traukia leidžia šiam automobiliui pasiekti įspūdingą dinamiką – nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4,9 sekundės. 

Gamintojas skelbia, kad siekiant sumažinti energijos sąnaudas elektros variklių nustatymai yra skirtingi.  Sumontuoto priekyje darbas optimizuotas siekiant didžiausio efektyvumo esant silpnai ar vidutinei apkrovai, o įrengtas ant galinės ašies prideda sportiškumo.

Gamyba – nuo kitų metų

Salone sumontuota naujos kartos įrangos ir multimedijos valdymo sistema. „Mercedes-Benz“ skelbia, kad buvo patobulinta balso atpažinimo funkcija ir lietimui jautraus ekrano veikimas. 

Šildymą turėtų užtikrinti akumuliatorių baterijos generuojamą karštį nukreipiantis siurblys. Greta jo taip pat montuojamas papildomas elektrinis šildytuvas. 

EQC gamyba Bremene, Vokietijoje, prasidės 2019 metais. Vėliau šiuos elektromobilius kompanija rengiasi surinkinėti ir Pekine, Kinijoje.  Prekybos salonuose pirmasis „Mercedes-Benz“ elektrinis visureigis pasirodys 2020 metais. Orientacinė automobilio kaina kol kas neskelbiama.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(16)
(1)
(15)

Komentarai (4)